|
The Clash - Brand New Cadillac Kiša pada što me neminovno podsjeća na našeg auteka. Zakaj? Zato kaj mu brisaći ne rade tak da je za vrijeme kiše neupotrebljiv. Je, može se upotrijebiti za to da se u njem sjedi na mjestu i sluša se dobovanje kiše po limenom krovu. Da, naš autek je jedna velika, velika hrpa lima koji je u voznom stanju po suhom. A i to vozno stanje nije prikladno za sve vozače zato kaj ga trebaš znat vozit. Ima brdo mušica koje postaju nesavladiva prepreka za vozača koji ga ne zna u dušu. Tu je problem s alternatorom kaj zajebava tak da ti se lako može dogoditi da ti autek krepa na sred križanja il da se fino voziš, a pokazivač brzine ti sam od sebe padne na nulu. Ak imaš sreće, vrati se natrag, a ak nemaš onda pogađaš kolko brzo voziš. Tak mi je lani taj pokazivač fino zakazal na pol puta od Novigrada prema Zadru. Konstantno mi je pokazival brzinu nula km/h. Srećom je radil pokazivač okretaja, pa sam znala po prilici kojom brzinom se krećem. Druga mušica našeg auteka je kaj ga moraš u kretanju nagarit na iznad 2000 okretaja jer inače ne buš tak lako krenul, već bu ti autek cukal i poskakival kak da si na električnom biku negdje tam u Ameriki na rodeu. K tome je još i polu slijep na lijevo oko, a žarulju nije baš tak lako promijenit. Pogotovo ak je vani temperatura ovakva kakva je ovih dana, pa ti se ruke fino smrznu. Unutrašnjost našeg auteka je donekle ok, ak se izuzmu poderane presvlake na zadnjem sicu (prek tog je dekica) i rupa čudnog oblika na vozačevom sjedištu iz koje fino ispada spužva. Ajd, to nije neki problem. Bitno je da smo prije nekih pola godine kupili nove presvlake, al ih nismo montirali. Još su fino zapakirane i nekak nismo našli vremena da se s njima poigramo. Al smo zato promijenili sve gumene podmetače. I to je nekaj. Dojam u unutrašnjosti još narušava nedostatak oplate na dvoja vrata (prednja suvozačeva i zadnja). Nema tih oplata zato kaj su skinute i metnute na toplo u stan. Skinuti su i električni podizači, a stakla su podboltana s letvama. Podizači se trenutno nalaze na balkonu i popravljeni su, al je prehladno da ih mužić sad montira. Ma, bitno je da imamo novi radio mp3... Izvana je autek lijepe metalik zelene boje, barem na onim mjestima gdje nije izgreban, a izgreban je svuda što od ključeva, što od udaraca i raznih okrzavanja u stupove, zidove i slične čudne prepreke. Kad je dugačak gotovo šest metara i još ima kuku, pa u neke garaže ni nemre ući. Za vozačeva vrata bar nismo mi krivi već neki kreten kaj nam ih je razbil po noći na parkingu. Je, zamjenili smo ih, al i dalje fali dio kvake i ukrasna lajsna. I nekak ta nova/stara vrata vise krivo na pantima, no to se ne vidi kad su vrata zatvorena. Uskoro nam je registracija i baš me zanima kaj buju nam rekli. Lani smo prvi puta prošli bez ikakvih dodatnih popravaka. Dal bu to bilo tak i za desetak dana bumo vidli. Ajd, naručil je mužić novi alternator koji dolazi u petak, pa bu električar to fino složil. Bu i promijenil žarulju, svijećice, valjda brisaće sredil i to je to. Prije tehničkog se otpeljamo par krugova da ispušemo auspuh i fino zagrijemo motor. Uz malo sreće, puno brbljanja s ekipom zaposlenom na tehničkom koja nas već pozna, bumo i to prošli. Ak ništ drugo, autek nam je prepoznatljiv i upada svima u oko zbog svoje linije i zbog toga kaj je jedini takav u Zagrebu... |
| < | siječanj, 2009 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | |||
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv