petak, 23.02.2007.

fale mi...

Image Hosted by ImageShack.us fale mi zagrljaji...opicenito mi fale...
nekad prie sam se puno grlila s ljudima, s prijateljima i obitelji...
svaki put kad sam htjela podijeliti svoju radost, svoju tugu, zagrlila bi ih...
ponajvise mi fale zagrljaji nakon hebenih zakljucaka o sebi, o drugima, nakon razgovora...
kao zakljucak jel...
kad sam u svojim drustvenim fazama, narafno imam i nedrustvenih, grlila bi ljude jako...
najvise iz zahvalnosti, sto su takvi kakvi jesu, sto su uz mene, jer ih volim :)
i posebno je tesko kad se radi o muskoj osobi, prijatelju, jos teze ako taj ima djevojku, sta ce si on mislit, jao sta ce si ona mislit! a ja samo zelim izrazit svoju zahvalnost jednim iskrenim zagrljajem.
bez ikakvih primisli i pretenzija.
jednostavno sam osoba koja voli tjelesni kontakt.
i to je to :)
s napomenom; kad mi pase ;)) zato rekoh u svojim drustvenim fazama, u onim nedrustvenima prste k sebi! jer grizem i ujedam yes zena macka stash ;)
nda. i maza sam. bobo. fali mi da me neko pomazi, pa si vi sad to protumacite kako god hocete...;)

- 18:53 -

gukni golube (4) - nesh valjda unishtavat shume - #

srijeda, 21.02.2007.

cuda... cuda? cuda!

Ništa u prirodi nema svoju kopiju. Sve je jedinstveno. Ne postoje dva ista kamena, dvije iste biljke ni dva ista čovjeka. Kolika je god raznolikost postojanja, toliko raznolika može biti i paleta našeg čuđenja.

Ipak, većinu ljudi od tog čuda svakodnevnog života obuzima dosada. Drvo, auto, stan, posao, ljudi… Sve smo to već bezbroj puta vidjeli. A kada bismo se oko bilo koje pojave malo dublje zapitali, ne bismo se mogli prestati čuditi.

Otkud stvarnost? Otkud ja i otkud ti? Ovakvi kakvi jesmo, u svijetu kakav jest - kako to da postojimo?

Svaki odgovor koji smislimo je nečija priča. Bilo jednom… pa veliki prasak… evolucija… reinkarnacija… Neke od priča nam zvuče prihvatljivo, a neke ne. Ali nema ni jedne koju bismo izrekli, a da nije posuđena. Pročitali, dosjetili se, povezali, prepričali… Neka od objašnjenja su zanimljivija od drugih i ona nas mogu na neko vrijeme (ili možda za cijeli život) zaokupiti.

Ali postoji i mogućnost - zapitati se, a ne odgovoriti. Ne prekapati po dugoročnoj i kratkoročnoj memoriji kako bismo silom prilika nešto sastavili. Zapitati se i pustiti pitanje da odjekne.

Otkud stvarnost? Otkud ovaj prostor u kojem se oči kreću lijevo-desno prateći slova? Otkud sve? U odjeku tog pitanja čovjek se može odmoriti. Pitanje uopće ne mora biti verbalizirano. Ono može biti samo stanje. Stanje otvorenosti u kojem je odgovor samo postojanje.

Problem je u tome što je čovjek sam sebi uskratio kapacitet za divljenje. U čudu života prestalo je biti mjesta za čuda. Recimo to ovako: u prosječnog čovjeka, sposobnost divljenja opada proporcionalno godinama. Mada za ovu tvrdnju nemamo nikakvih 'znanstvenih dokaza', potkrjepljuju je svakodnevna, (statistički beznačajna) individualna istraživanja.

Čuđenje je rezervirano za dijete, za pokojeg umjetnika i istraživača, ali ne i za 'prosječnog' odraslog čovjeka. Spremnik za divljenje najčešće se s godinama isprazni kako bi mogao ustupiti mjesto borbenosti i zavisti. Inače – kako preživjeti?

Nakon 'krize odraslosti' neki se ljudi iznova otvore dječjoj začudnosti, no to nažalost često biva potraga za čudom koja ih lansira van očitog, jasnog i (za njih, izgleda) prebanalnog čuda svakodnevnog življenja. Bilo da su u pitanju religijski ili New Age zanosi, pritisnuti 'nepodnošljivom težinom postojanja' ljudi često bivaju pometeni vlastitim duhovnim otvaranjima, pa tragaju za duhovnošću 'tamo negdje' - suviše izvan čovjeka.

Ustvari, ljudi se ne bi trebali produhoviti, nego bismo duhovnost trebali očovječiti. Reći 'živjela univerzalna ljubav', 'volim cijeli svijet' ili 'volim sve ljude' nije isto što i reći 'volim tog čovjeka'.

Kada se voli jednog čovjeka, onda se može voljeti i drugog i trećeg i desetog. Ako ne prepoznajemo ljubav u pojedincu, u svojoj najbližoj okolini, onda univerzalna ljubav zapravo pripada dječjoj mašti.

Čuda se u takvoj, dječjoj duhovnosti traže negdje daleko, u pričama i znamenju koje je stalno nedostupno. A ona su zapravo tu, u oku koje upravo traži nešto za sebe na internetu.

Izvor: http://www.net.hr/alternativa/page/2007/02/02/0146006.html

Odlicna kolumna Tomice Šćavina! Preporucam :D

- 15:23 -

gukni golube (11) - nesh valjda unishtavat shume - #

how long...

ajme kakav dan...
zaspala na posao, a na poslu posla ko u prici...hehehhee
evo me tek sad sam predahnula i to je to za danas ekŠjuli dead
zadnjih dana se zakacih na triviju...
to bi fakat moglo prec u ovisnost, juce sam se drzala budnom cijelo popodne i vece, tako da odem normalno spavat, zaebane su neprospavane noci kad radis drugi dan 8 sati...josh zaebaniji dani kad zaspis na posao ;))

nego, zelim nesto podijelit s vama :)
evo u slijedecem postu (ovom iznad;)

- 15:07 -

gukni golube (0) - nesh valjda unishtavat shume - #

nedjelja, 18.02.2007.

jeijeijeeeeeeeeejjjj :D

dragi moji....trlababalan ;)
pjekjasno! kad pises post cuku vremena i ne spremish ga...bemti!
sad od pocetka...grrrrgnj :)

ea. sinotj je bilo l00dO :)
nas pet, mjesto dogadjaja: indoor kokoshinjac, afkors :) i TEQUILLA!!!!!! party
evo vam exhibit A, a ostatak slijedi vrlo uskoro na mom prvom sajtu :)

Image Hosted by ImageShack.us
and B

Image Hosted by ImageShack.us
dada, radim, fendovi pomazu, Igore tenks! thumbup
josh koji dan, galerija, i wheeeeeeepppeeeekajeeeej :D

inace, za one koji citaju, slabo postam zadnjih dana, ponajvise iz razloga sto nemam nekih shituacija koje me hebu, lagano se sve poslozilo, buka u glavi jenjava, odluke su pale, slijedi AKCIJA!!!
ljubim vas :*******

- 12:58 -

gukni golube (2) - nesh valjda unishtavat shume - #

srijeda, 14.02.2007.

sPretno Valentinovo!

svima onima koji ga slave :)

Image Hosted by ImageShack.us
osobno mislim da je i ovaj dan iskomercijaliziran (ajme kak je komplicirana ova rijec ;) ko i bozic, uskrs, i ini blagdani, praznici, stolivec.
zaljubljenima bi svaki dan trebao bit valentinovo u smislu da cijene osobu pored sebe, da joj poklanjaju svoju paznju, razumijevanje i ljubav svakodnevno :D
but that's just mine humble opinion...cerek

- 13:41 -

gukni golube (4) - nesh valjda unishtavat shume - #

ponedjeljak, 12.02.2007.

zakaj ja ne volim PoNeDeLek

Image Hosted by ImageShack.us
Tough Monday at the office? This GUINNESS Stress Pint offers stress-management for a fraction of the cost of a psychiatrist. Just the sight of a pint can lower your stress level significantly. (http://www.gotobelfast.com )

njami njami party

eDa! i njami njami
ihihihihihi ;P

- 10:37 -

gukni golube (8) - nesh valjda unishtavat shume - #

nedjelja, 11.02.2007.

girlZ_just_wanna...

...have fun :D

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:03 -

gukni golube (2) - nesh valjda unishtavat shume - #

t00l00m

Image Hosted by ImageShack.us

- 21:14 -

gukni golube (0) - nesh valjda unishtavat shume - #

četvrtak, 08.02.2007.

mmmmmm

Image Hosted by ImageShack.us
Will you save me from this place?
Adore me...
Until my body melts away
Explore me...
I'm making rainbows in my mind
To watch a new world grows inside
Can I dissolve into you...?
Falling to the sky so blue
Sunrise...
Sunrise...
Sunrise…
Can you feel it now?
Sunrise...
Sunrise...
Sunrise…
Can you feel it now?
And to east of worship
The sun and its great mysteries
I found my route through guidance
I walk to life of beauty
Sunrise…
Sunrise…
Sunrise…
Can you feel it now?
Sunrise…
Sunrise…
Sunrise…
Can you feel it now?

- 22:38 -

gukni golube (1) - nesh valjda unishtavat shume - #

oprostI

oprosti...tako snazna i premalo upotrebljavana rijec...
ili nije?
ima ljudi koji bez beda mogu izrec oprosti, i to im je preslo u takvu naviku, da na svaki svoj zaheb ko iz puske kazu "oprosti..."
prije toga se zestoko naljute...naprave totalni kaos, razdrmaju sve sto se bilo poslozilo i na koncu kazu "oprosti, nisam tako mislio/la, ne znam koji mi je kufer, nadrkan/a sam, nece se vise ponoviti, shvatio/la sam"...
ali shituacije se opet ponovo dogode...
jer taj "oprosti" nie doshao duboko iz duse, bash onda kad treba, nego dolazi ko iz pitjke...
nie "promisljen"... u smislu da prije nego nekome kazes "oprosti", stanes na loptu i razmislis trijezne glave sto se to zapravo izshituiralo, kodikogazake, i zaista to shvatis pa doneses odluku da to nesto, sebe, promijenis.
a opet ima ljudi koji nikako ne mogu prevaliti preko usana "oprosti", i stoji im doslovno u grlu, popne se chak i do jezika..., ali nikako da to i kazu...zasto?
iz istog razloga ko i gore.

koji ste vi tip? prvi, drugi ili tretji?

- 22:10 -

gukni golube (7) - nesh valjda unishtavat shume - #

srijeda, 07.02.2007.

djelo no.3

Image Hosted by ImageShack.us
The anger swells in my guts
And I won't feel these slices and cuts
I want so much to open your eyes
Cos I need you to look into mine

- 22:24 -

gukni golube (4) - nesh valjda unishtavat shume - #

djelo no.2

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je bar lako!

ili nije?

hmhmhmsmokin

- 22:18 -

gukni golube (5) - nesh valjda unishtavat shume - #

sPljiCkE

na zahtjev mnogih obozavatelja odlucih izatj u javnost svojim neprocijenjivim blagom, sa ovim cudotvornim, neobjasnjivo kreativnim i nadasve mukotrpno stvorenim djelima.
ne ovo nie sala.

Image Hosted by ImageShack.us
e sad kad sam to skinula s dushe, boo sama si to trazila..., da cuem! sta je ovo?

djelo no.1

- 22:09 -

gukni golube (2) - nesh valjda unishtavat shume - #

utorak, 06.02.2007.

wheeeeeeppeeeeeeeeeeeeeeee :D

Image Hosted by ImageShack.us jeijeijeeeeeeeeejeeeeeee! nut
tralalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaa! party

- 01:21 -

gukni golube (7) - nesh valjda unishtavat shume - #

ponedjeljak, 05.02.2007.

msg boo

najdraza! kiss
izuzetno cijenim tvoj trud i djelo! thumbup
ti si moja bozica i ljubav! cerek

P.S. zaboravila si komentirat arhivu ;PPPPPPPPPPPPPPPPPP headbang

- 21:08 -

gukni golube (1) - nesh valjda unishtavat shume - #

krivnja

sto je krivnja i da li uopce postoji?...
sto zelim reci; shituacija girl wants boy, boy doesn't want girl
i sad. lijepo su se dogovorili prije, medjutim on se osjeca krivim jer misli da je sjebo stvar, da je povrijedio nju...
i to ih koci u prijateljstvu koje su imali prije, kad su si sve mogli reci, sad vise ne mogu.
mislim da se on ne bi trebao osjecati krivim jer je bio samo ono sto je.
ne mozes protiv svojih osjecaja. ne mozes protiv sebe.
jednom mi je stari pricao o toj krivnji...well, vise od jednom :)
i tvrdi da ona ne postoji.
kao prvo, ljudi se mijenjaju, iz dana u dan...
drugo, kako mozes biti kriv za osjecaje koje nosish?

da cujem :D

- 00:45 -

gukni golube (1) - nesh valjda unishtavat shume - #

nedjelja, 04.02.2007.

lower or don't lower your expectations

i josh

da li odmah izreci svoje osjecaje, namjere, zelje, potrebe nekome ili ne, jer se time gubi ona neizvjesnost, "romantika"...?
dakle ako odmah kazes, sto je najgore sto se moze desiti?
da ti osoba kaze "nisam zainteresiran" i ti znas na cemu si?
ili se izricanjem svojih osjecaja, namjera, zelja, potreba, one ustvari gube, jer ako naidjemo na negativan odgovor, one samim time vise ne mogu postojati?
mislim da ako (se) odmah (po)kazes, mozes odmah znati sto ocekivati, nema mogucnosti, ili je ona manja, da se napunis nerealnim ocekivanjima, kreiranjem svijeta koji ne postoji.

znaci pitam sto je sa ocekivanjima?
da li ih smanjiti ili ne?

da li cete radije izabrati tu neizvjesnost, strah, neznanje, neugodu i produziti si "patnju"?

sto ako neizricanjem, a druga strana je itekako zainteresirana, gubimo vrijeme?
vrijeme koje mozda vec mozemo provoditi u ljubavi, razumijevanju i miru.

ablabla...ak sam nepovezana vicite, pls komentirajte zujo

- 14:22 -

gukni golube (8) - nesh valjda unishtavat shume - #

da da da aha aha

trallalalalalalalalallaaaaaaaa :D

juce je dan bio dobar negdje do povratka u zagreb.
strgana od cijelog tjedna i puta jednostavno me sasjeklo...
prevelika zelja za izlaskom na odredjeno mjesto odvela me u totalnu bedaru...
di cu, kaj cu, s kim cu... dogovori, pregovori, nagovori...odjebi... mad
odlucih da cu izatj van pa kud puqlo.
samosazalijevanje nie dolazilo u obzir.
i onak,..nakon neostvarenog prvog zavrsih na drugom mjestu s namjerom da odemo na tretje (pusa svima:*), da bi mi se usred druzenja s ekipom javio l.p. zujo
frend mi je samo reko "idi, ne razmisljaj, ne budi looda!" wave
i taqo sam otisla...na tulum...na veselo druzenje (kao prvo!) i posvemasnje razbijanje u pitju i siki;) party

u zadnje vrijeme mi se cesto desava da mi se jedna vrata zalupe i onda iz nicega, neam pojma odakle, stvori se nova prilika :) yebeno!

e kako je filipovic razbio sancheza! aaaaaaaa! :))

svasta sam josh nesto mislila napisat, heheheh :) al odo na kafu

- 09:24 -

gukni golube (5) - nesh valjda unishtavat shume - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

This corner of the earth is like me in many ways
I can sit for hours here and watch the emerald feathers play
On the face of it I'm blessed
When the sunlight comes for free
I know this corner of the earth it smiles at me
So inspired of that there's nothing left to do or say
Think I'll dream, 'til the stars shine

corner of the earth