|
Kada prijavimo stranicu na Google (linkove za prijavu na tražilice možete pronaći ovdje) često je potrebno čekati i više od mjesec dana da nam stranice budu indeksirane. No nekada se to može i ubrzati korištenjem sljedećih metoda. 1. Prijava na Google Sitemaps Google Sitemaps je alat od Googla koji nam daje uvid u neke statistike naših stranica koje smo prijavili na tražilicu. U alat moramo prijaviti naš sitemap, to je struktura našeg sajta u xml formatu. Za većinu CMS-ova postoje moduli koji će sami napraviti sitemap za našu stranicu, za Drupal je to gsitemap modul. Ako ne koristite CMS proučite sitemap protokol te sami napravite svoj sitemap. 2. Postavljanje linkova na druge stranice Ako Google robot naiđe link od naše nove stranice na drugim stranicama, pogotovo ako te stranice imaju veći PageRank, često će nam zbog toga brže indeksirati stranicu. Gdje možemo postaviti link do naše stranice:
3. Postavite AdSense oglase Iako Google tražilica i Google AdSense imaju svaka svojeg robota primjećeno je da postavljanjem AdSense oglasa naše stranice bivaju brže indeksirane. Čak i ako još nismo primljeni u Google AdSense program možemo postaviti kod sa nečije tuđe stranice pa izbrišemo tuđi pub id, tj. tu liniju koda promijenimo u ovo: google_ad_client = "pub-"; Korištenjem ovih metoda možete biti indeksirani već nakon samo par dana. |





Čestitam, to je vaša prva internet stranica :) Sada treba izmijeniti par stvari. Prvo se ulogiramo u naše stranice sa korisničkim imenom i lozinkom koje smo upisali prilikom instalacije drupala. Sada će nam se sa lijeve strane pojaviti novi izbornik.
Izgled naših stranica odabiremo tako da zabilježimo kružić i kvačicu pored dizajna koji želimo odabrati a da pritom sve druge kvačice ostanu isključene i kliknemo na gumb Save configuration. Preporučio bih odabir ili Garland ili Minelli jer jedino kod njih možemo birati boje. Jedina razlika između njih je ta da se Garland raširi preko cijelog prozora kada mijenjamo veličinu prozora a Minelli uvijek bude iste širine bez obzira na širinu prozora. Kada smo odabrali temu i kliknuli gumb sa desne strane će nam se pojaviti link configure pored teme koja je odabrana, kliknite ga.
Banner i/ili tekstualni oglasi
Interstitial oglasi
Inline oglasi










Iako je ova vrsta oglasa već duže vrijeme bila u fazi testiranja te smo je mogli u vrlo rijetkim slučajevima primijetiti na nekim stranicama tek je danas Google
Kod se generira isto kao i za normalne oglase, kliknemo na AdSense Setup tab i na dnu se pojavi, kao što imamo AdSense for Content, AdSense for Search, Referrals, nova četvrta stavka - AdSense for Mobile. Da ali u slučaju ako niste iz Hrvatske nego iz neke od naprednijih nacija, mi hrvati samo dobijemo poruku "* We do not currently offer AdSense for Mobile in Croatia". Nije važno, ionako mi niti jednom nije prošla misao u glavi o mobilnim surferima...







Prvo što ćete primijetiti je da se uz svaki oglas nalazi slika - nešto što se nalazi na listi zabranjenih stvari za Google AdSense. Možda upravo zbog toga neki korisnici javljaju visoki CTR.
Osim eMiniMalls na stranicu možemo postaviti i ShopCloud$, tražilica za koju sami unosimo ključne riječi (sličan princip kao Google AdSense Link Unit samo što sami biramo ključne riječi), kada posjetitelj klikne na neki link ili upiše izraz u tražilicu odlazi na stranicu na kojoj se
nalazi popis ponuda za taj proizvod koji je upisao u tražilicu, vi bivate plaćeni za klik na neku od tih ponuda.
Osim ovih navedenih vrsta oglasa
Chitika Linx je program sličan popularnom Kontera ContentLink, ali koji je (po mom mišljenju) možda čak i funkcionalniji jer ne vrišti "ja sam reklama" (primjer: 




