Chitika nam donosi skroz novu vrstu PPC oglasa, nazivaju ih eMiniMalls:

Prvo što ćete primijetiti je da se uz svaki oglas nalazi slika - nešto što se nalazi na listi zabranjenih stvari za Google AdSense. Možda upravo zbog toga neki korisnici javljaju visoki CTR. Chitika eMiniMalls prema iskustvima najbolje funkcionira na stranicama koje pišu o nekom određenom proizvodu (npr. laptopi, iPod...).
Osim eMiniMalls na stranicu možemo postaviti i ShopCloud$, tražilica za koju sami unosimo ključne riječi (sličan princip kao Google AdSense Link Unit samo što sami biramo ključne riječi), kada posjetitelj klikne na neki link ili upiše izraz u tražilicu odlazi na stranicu na kojoj se
nalazi popis ponuda za taj proizvod koji je upisao u tražilicu, vi bivate plaćeni za klik na neku od tih ponuda.
Osim ovih navedenih vrsta oglasa Chitika još ima i dvije vrste oglasa koji su samo za određene korisnike, pretpostavljam za one koji najviše zarađuju. To su Related Product Units i Linx. Related Product Units su oglasi savršeni za postavljanje na dno članka, to su linkovi koji prikazuju relevantne proizvode oglašivača i za koje dobivate novac po kliku.
Chitika Linx je program sličan popularnom Kontera ContentLink, ali koji je (po mom mišljenju) možda čak i funkcionalniji jer ne vrišti "ja sam reklama" (primjer: coolest-gadgets.com).