Countess Rahkiah de Báksuz

petak, 18.11.2005.

Magla svuda, magla oko nasss

Jeste li primjetili (naravno, ako još netko slučajno zaluta na moj blog) da sam počela češće pisat?

razlog?

a)užasno mi je dosadno
b)hiperaktivna sam, moram negdje izbacit svu tu energiju
c)previše sam doma, premalo vani
d)sve već navedeno.

Nego, ova užasna magletina vani ima neku čudnu sposobnost da uguši i zadnju volju za životom...
Jao, hvala bogu da nisam u svojoj depresivnoj fazi, inaće bi to moglo biti pogubno :-/

....sad bi mi godila čokolada...

bat lejdis end džentlmen, dis is nat di end!

Prateći svoje spomenute ili nespomenute doživljaje, učinilo mi se da sam izgubia onaj svoj poseban dar, talent koji su bogovi vlastitim rukama usadili u moje biće... činilo se, na tren, da sam izgubila svoju nespretnost...

...no, nedavno se na velika vrata vratila u moj život...
srušila sam policu,
razlila vodu po sestrinoj sobi,
opalila malim nožnim prstom o nogu od stolca,
polila se kavom (da, tragično, ali istinito)
i... još mnogo mnogo toga.

to bi bilo sve u današnjoj emisiji.
gledajte nas ponovno za nedjelju dana ;)


a današnja pouka dana glasi :


- 10:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #