Countess Rahkiah de Báksuz

utorak, 18.10.2005.

Pazi što želiš...moglo bi se ostvariti.

Kad sam bila mlađa maltene sam svršavala na vampire.
Tako blijedi,
lijepi,
duge kose...
Mmmm... di ćeš bolje...

Dobro, ne kažem da su sad stvari puno drugačije - nisu... samo sam drastično smanjila količinu vremena utrošenog u maštanje o Lestatu, Luisu i ostaloj pripadajućoj rodbini...

Eh,da
no sad, kad više ne maštam o tome da me zanosni krvopija uvuće u svoj svijet, nahrani se mojom krvi etc etc... sad sam postala privlačna zvijerima te vrste( da, ista su vrsta, no ne toliko blizak rod da bi bili fizički slični)...

Naime...

Ove sam godine česta žrtva tih krvoločnih zvijeri...
Tokom ljeta, još sam mogla shvatiti...

Ali sad, gledajući mjesto na kojem se nahranio (govorimo o desnoj nadlaktici) ne mogu da se ne zapitam: gdje sam, usred listopada, našla komarca? .

al eto, jesam.

Zapravo, on je našao mene.(ovo zvuči tako... romantično :D:D )

Mora da sam jako slatka kad privlačim te krvopije.
Ili mi je jednostavno krv ukusna. Slatka moja krv. Eh eh.

Svejedno, komarci su me ove godine dobrano izjeli. To je činjenica...

Mogla sam jedno tri - četiri puta dobrovoljno dat krv umjesto da tu količinu popiju oni( or should I say One, s obzirom da ženke piju krv... a muški...valjda oprašuju cvijetiće... :D:D:D )

Maštala sam o vampiru(gdje mi je pamet bila??), i dobila komarce. That's the best nature could do. Sexy.

Prokleti bili.
No, to je ono...
Pazi što želiš, jer bi se moglo ostvariti...

pouka: nikad nemojte željet vampire.
to su teška sranja, a najbolje/najsličnije što ćete dobiti jesu komarci.

njet fora.

- 23:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #