< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

22.09.2008., ponedjeljak

walk the line

Želim...
naučiti roniti, naučiti surfati, roniti u Modroj špilji, skakati padobranom, otići na rafting ali na neku pravu rijeku, otići u Indiju, popeti se na neki visoki planinski vrh, vidjeti Rocky Mountains svojim očima, naučiti svirati gitaru, naučiti svirati saksofon, gledati aurore u Finskoj, oploviti svijet, jedriti, završiti svoj studij, upisati još koju radionicu, otići na svaki koncert na koji mogu, otići u New York, naučiti voziti avion, odvoziti jedan jedini reli.
Želim...
završiti ovo što pišem, smognuti hrabrosti i objaviti to, završiti ovaj projekt i još jedan onako, veliki, želim doći do toga da kad mi klinac krene u školu ja budem ta koja ga onamo vodi i skuplja iz nje, da sam doma na vrijeme da s njime pišem zadaću i da on bude samnom dok ja pišem zadaću.
Želim još tisuću stvari koje još nisu toliko oblikovane da bih ih ovdje mogla napisati. Želim se smijati.

Mislim da bih u ovom životnom vijeku bila zadovoljna s ovim popisom gore.


Previše toga želim.
Previše.
Sad sam u bolnici. Ništa gadno, samo potencijalno opasno. Mislim, moglo bi biti kada bi bilo...
Naravno, ovamo sam se sama dotjerala. Previše želja, previše zanimanja, previše interesa, previše budnosti, premalo spavanja. Usprkos revnim prodikama koje posljednjih dana, otkako ležim ovdje, slušam, ne mislim ništa mijenjati. Moj život možda djeluje kaotično, ali ja u tom kaosu nalazim mir. U tom ludilu koje uspješno generiram oko sebe nalazim neku uživanciju.
Nisam sigurna je li to ispravno ili pogrešno. Osjećam se kao Mujo iz onog vica, koji sluša na radiju kako neki luđak vozi suprotnim smjerom po autoputu. "Ma šta jedan, tisuće njih!", kaže Mujo.
Najgluplje je što sam ja savršeno uvjerena u dobar smjer, čak i sad, dok me bodu i bockaju i mjere i premjeravaju i ispituju i svašta nešto.
- 10:04 - Komentiraj (16) - Printaj - #