< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

02.09.2008., utorak

epp & kratak izvještaj:)

Užasno sam ponosna što je jedna velika stvar konačno pri kraju. Velika stvar je jedan projekt koji se stvara i rađa već mjesecima. Projekt se odaziva na ime (o, vjerujte, već ima i svoju osobnost) www.roditelji.hr

Za početak smo krenuli s nečim što je kreativni natječaj s kul nagradama, a za manje od dva tjedna, točnije 15.9. (nadam se da su nam zvijezde naklonjene) kreće portal s vijestima, temama, tekstovima... pa onda i forum, grupe, čitava jedna velika zajednica. Imat ćemo i superkul kolumniste i autore, prave face i užasno sam ponosna što smo se s njima dogovorili. Zasad neću otkriti tko su ti ljudi, predstavljat ćemo ih jednog po jednog. Imat ćemo i stručnjake različitih profila i različitih stavova, a posebno mi je draga jedna nova điđa za jedan portal - nešto facebook-like za roditelje. Otvaramo grupe u koje useri sami biraju kog pustiti, nitko ne vidi što je unutra pa možete pričati o čem hoćete, bez trolova i spamera i inih internetskih domaćih životinja.

Ja sam sretna, a ful zadovoljna ću biti za jedno dvije-tri godine kad isfuramo sve ideje koje imamo. A imamo punu ladicu:)*

Dođite i pogledajte pa recite. Prvo nagradnjaču, a za koji dan i real thing. Sve sugestije i primjedbe su dobro došle, makar nam rekli da nemamo pojma.


*Ovo je prvi put da je na ovom blogu korišten smajli.
- 18:48 - Komentiraj (8) - Printaj - #