< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

09.02.2008., subota

čuvam noć od budnih

Kupio mi je novo odijelo i penjući se u vlak ostao sam bez jednoga gumba — Sjećam se, o sjećam se, .... Jer sada mi se čini da smo svi bili pomalo ludi ...On je u posljednjem ratu ostao u strahu od promišljeno krivo shvaćenih riječi, bez svojih prijatelja koji su svi odselili, on je već osamnaest godina bez ..Tako sam se vratila kući bez svog mobitela! Dobro i nije bio nešto, ... Pa razne sitnice, desetak sobnih satova, baterije svih profila, nekoliko velikih, a svijet u mom oku. To je barem lako razumljivo. Svi mi vidimo svijet na svoj način. Neki kroz ružičaste naočale, neki bez njih. Kada došao je maćehinoj kući, I kad pokušao je u nju penetrirati i ući, ..... Majice, šalice, slike, jastuci, torbice, igračke, satovi Također, pohvalno je što su svi instruktori u petak popodne za vrijeme radionica kada je nestalo struje na cijelom području grada održali svoje satove Osim toga kazali su mi da sam imao čudnovat običaj i često čitave satove .... I ljudi i kuće, i konji: svi mi se u sjećanju čine jednaki, bez svoje Jednom smo dečku svi koji smo imali dali satove i on ih je sve koliko je mogao ..... auti jure ko ludi i djeca ne smiju sama preko nje bez mame ili tate Kuću sam u zadnjim izdisajima njezina života viđao kao djete Stanuje u kući koja ima spomeničku vrijednost, graditeljsku, jer je sagrađena 1857. .... Zagreb bez urara, satove ćemo popravljati u Beču! U kući sam zatekla supruga kako nemirno korača amo-tamo NEKA VAM SVI SATOVI U KUĆI IDU POTPUNO KRIVO!
čim dođe kapljica na njega pa smo se probudili svi u kući osim njega. U kući u Medulinu, u kojoj sam živio, bilo je nekoliko soba koje su preko zime bile prazne. ... na čijim satovima smo si dopuštali nepojmljive slobode. Svi u bandu mi kazu da sam konzerva, i jesam! Unijeli smo ga jedva u kuću, bio je potpuno mokar dok ću ja cijelim putem kući pjevušiti sebi u bradu onu. ljubavnu stvar B. B. Kinga U takvom svijetu, sjećate se, svi vole jednu partiju i jednog vođu “Ne idem dušo, ti si očito ovdje nova, ovo je Moj Maleni, praunuk, svi u obitelji su ..... pjevušila je neke zaboravljene melodije sa satova pjevanja, «Oče mudri Smaug» kazaše sinovi svi u jedan glas, «već razmišljaš sat vremena, ..... i djele taktike kako krasti djecu u kući straha » kaže Smaug ljutito Svi se slažu u jednom – Hefnerova palača bila bi idealan dom duhovima ludim, ja i moje bezinteresno sviđanje i radoznalost bez smjera


ne, nisam poludjela.
dobro, jesam, pet ujutro je, a ja čekam da zasvijetli dan.
u srednjoj smo imali igru, zapravo, ne znam što je to bilo, nasumično smo pisali rečenice koje su izgovarali ljudi oko nas, bilo neke gluposti s odmora, bilo odgovore na satu, a i neke profesorske izjave. nismo birali što, jednostavno bi uzeli komad, potpuno nasumično, cvak cvak i pisali. imala sam pune bilježnice te buke.
neka vrst toga je i ovo gore: tražila sam jednu davno objavljenu i nagrađenu pjesmu i ovo su mi bili pogoci na gugletu. počela sam čitati i bilo mi je smiješno kako se slaže pa evo, dijelim s vama... malo buke u pet ujutro. jer kod mene je mukla tišina.
- 04:54 - Komentiraj (3) - Printaj - #