< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

31.10.2007., srijeda

30 činjenica o meni

Opet neki polumeme koji se ovaj put ne širi kontaktno nego više "svi-činite-kao-ja-to-nas-vrlo-zabavlja" sistemom. Našla sam kod teeje ovaj popis i baš mi je nekako guba. ergo, mua u 30 činjenica.

5 stvari koje volim:

Glazba

Prije par godina radila sam u jednom dnevnom listu gdje su me zvali "slušalica" jer nisam skidala walkman s ušiju. I danas je manje-više tako. Nekako ne mogu zamisliti trenutak kad me vijest o dolasku nekog opskurnog benda u bližu ili dalju okolicu neće izbacit iz cipela i kad ću prestat gnjavit sve ljude koje znam da mi napržavaju čudesa. Još se nisam riješila navike da ljudima pri prvom posjetu prekopavam CD kolekciju. A ako mi je netko simpatičan, redovno ću poharat i isprepržit sve kaj ima, a ja ne znam. To mi je umjesto upoznavanja.

Krimi sapunice

To tako zove moj muž. Konkretno to su CSI-jevi (redom: CSI, CSI NY i CSI Miami iako prezirem ter mrzim Carusa the ray ban molestera), pa Bez traga, pa Zaboravljeni slučaj pa sve BBC-jeve krimiće (Optuženi!) i čudnovate britanske krimiće tipa Midsomer murders iako nitko ne bi trebao više bit živ tamo koliko ih se pokoka u svakoj epizodi, obožavala sam Oz... pa Nijemi svjedok, pa ona serija britanska gdje otvaraju stare slučajeve, ne znam sad kak se zove... Sve kaj ima krimi ili forenzički prizvuk rulz!

Koncerti

Koncerti rulz. Treba mi doza bar jednom mjesečno e da bih bila uravnoteženo i normalno stvorenje koje nisam. Sve me veseli: ako su daleko i put i povratak i nabrijavanje u autu i napržavanje putnih CD-a i đipanje na istom i ako je koncert bio dobar, kasnije mutavo blejanje oko sebe... Sve.

Knjige
Još kao klinka sam razvila specifičan poremećaj da čitam sve, od etiketa na bocama šampona do enciklopedija (prva i najdraža je bila Svijet oko nas, obožavala sam je iščitavati...). I danas čitam sve što mi padne šaka, često po nekoliko knjiga odjednom. Trenutno se bavim Lažima u koje se uvjeravamo, God delusionom, Zenom i umjetnošću održavanja motocikala i Janisary treejom. Moj pedantni suprug ne može vjerovati hrpici knjiga koja mi stoji kraj kreveta i svako toliko čujem isto predavanje koje slušam od djetinjstva: zašto knjige ne stoje na mjestu? ti to čitaš? što od toga? nemoguće.

Plivanje

Prije dosta godina odvažila sam se otići na bazen kao oblik rekreacije. Bila sam užasnuta: sat i pol sam plivala e da bi preplivala svega 700 metara i dahčući izašla iz bazena. Onda sam si zadala cilj: ući u formu da preplivam maraton. Plivati sam naučila s 5 godina, al sam ronila već s neke 3 i obožavam more, doslovno ne izlazim iz njega (oke, zadnje 4 godine sam uglavnom u plićaku pomažući junioru da zašprica sve babe u radijusu 10 metara), ali bazeni... A onda sam se zaljubila i počela ići svakodnevno. I tući svoje rekorde. Tvrdoglava i žilava kakva jesam, stvarno mogu izdržati čuda, što me svaki put iznenadi, s obzirom na to koliko zadnjih par godina nisam u formi. I u utorak sam opet na bazenu. I u četvrtak. Pa opet u utorak...

5 stvari koje ne znam a voljela bih znati:

Pjevati i svirati
Navodno imam sluha. Kažem navodno jer ja samoj sebi nikak ne zvučim. Svojedobno su hvalili moj alt, ja bih sebe ipak stavila u više registre. Navodno taj moj glas ne zvuči loše, opet ja nemam pojma. Pjevam kad se napijem, obično. Zapravo uvijek. I pjevam kad se vozim, zapravo nafrljim radio do daske i urlam. Najbolja antistres terapija, preporučujem. Želim, fakat fakat želim naučiti svirati gitaru. Pa onda bas. Bas rula, to je kralj među instrumentima. I saks isto. Lastane, jesam li prestara?

Organizirati se

Spadam među kronično neorganizirane ljude. Ne toliko što se obaveza tiče, što velim to i napravim, nego što se društvenih odnosa tiče. Nikako to meni ne ide, s prijateljima se dogovaram za kavu najmanje 6 mjeseci. A onda u jedan vikend naslažem 7 kava.

Naučiti roniti

Ono, za pravo. S bocama i to. Nije neizvedivo, ali dosad nisam uspjela skupiti pare ili - kao ove godine - nisam prismrdila moru na dovoljno dugo da to obavim.

Skočiti padobranom

Kad sam imala 16, htjela sam se upisati na padobranstvo. Pa stari nije dao s argumentom da nema namjeru plaćat moje samoubojstvo. I da nek igram šah ak mi je do sporta (nije me pustio ni na kajak ni na alpinizam ni na speleologiju). Kasnije sam i krenula na tečaj, ali se ispostavilo da taj klub voli ljude hitit na dalekovod pa sam odbila skakat s njima. A bi ja to, fakat. Evo, da sad moram sastavit listu želja, ovo bi išlo na prvo mjesto, skupa s ronjenjem.

Urediti se

Ovak, ja sam tulavo žensko. Stvarno. Ne znam spariti stvari na sebi, ne znam kaj mi dobro stoji, i uglavom sam prilično ravnodušna prema tome pa mi se nemali broj puta dogodi da odem od doma u gornjem dijelu trenirke. Dobro, to možda ima i veze s tim kaj ujutro ćorim sve dok ne dođem do posla.

5 stvari koje me fasciniraju:

Lijepe žene

Ne serem, majke mi. Lijepe žene, ne samo zgodne, nego baš žene koje se lijepo nose i znaju kak da se isprezentiraju su mi ono, fascinacija.

Ekstroverti

Oke, odrasla sam u obitelji u kojoj svi urlaju pod normalno, tipa "daj mi donesi čašu vode jebomupasmater". A dio formativnih godina sam provela u dalmejši i među ljudima koji ti pod normalno nakon dvije rečenice ulaze u onaj privatni prostor oko tebe, grle te, pričaju kao da se znate sto i pedeset godina. Fasciniraju me ljudi koji bez jebemti iznose stvari o sebi, koji su neposredni. Valjda je to zato kaj ja nisam takva pa mi se to sviđa. Ili su u šumi, kajjaznam.

Vjerski fanatici

Bilo kojih vjera, uvjerenja, denominacija i sekti. Sve primam. Nema mi ničeg tak dobrog kao slušati o tome zašto netko vjeruje da je nešto nekakvo, a ne drugačije.

Ljudi koji se prijavljuju na milijunaša

Bez lažne skromnosti, mogla bih bez jebemti do 32000. A ako bude sreće, i više. Ali ubijte me, ubijte, da sjednem tam i da me Tarik pita koja rijeka teče ispod savskog mosta, ispucala bi sva tri džokera koji sam jebeni tremaš. A ovi dođu, pojma nemaju i ne jebe ih to. Došli ljudi po lovu za pokrit minus.

Split

Doista volim taj grad. Odselila bih odmah tamo samo da nađem dobar posao. A fascinira me jer je tamo centralno misaona imenica, nitko ne zna kako se zovu ulice pa ljude tražim na živopisnim mjestima kao što su "stara slobodna" (a nitko se više ne sjeća da je tamo bila) ili "ulaz na pazar" (zadnji put sam nabrojala barem 4 ulaza na fakin pazar), nitko ne jebe prometne znakove ni propise i splićanke ekšuli pričaju kao u malom/velom mistu, ono podboče se rukom o bok i udri. A ja se odmah zaljubim.

5 stvari koje ne volim:
Alkohol

Nepismene ljude

Udrugu Grozd

Poriluk

Druge vozače na cesti



5 stvari kojih me sram:

Panični napadaji

Nije da me sram, nego sam svjesna koliko su glupi i bespotrebni da bih samoj sebi odšarafila glavu.

Površnost

Ne u svemu, ali u ponečemu. Kad me stisnu rokovi, recimo.

Moj konfekcijski broj

Koji nije strašan ni bed, ali toliko me nervira da ni mužu ne želim reć.

Neki bivši s kojima sam hodala

Morali biste ih vidjet/upoznat da shvatite zašto.

Smotanost

Ono, padnem na ravnom. Spotaknem se o vlastito stopalo. Razbijam sve oko sebe. Ma ono, horor.


5 stvari koje želim:

Otići u Portugal/Finsku/New York/Las Vegas


Dobiti pilotsku dozvolu

Ali nakon padobranske...

Upisati i završiti faks


Najmanje 1 godišnje otpičit na neki koncertino negdje vani

Recimo, vidjet Madonnu live. Iako je ne slušam i ne volim, to bih voljela.

Bit svome sinu mama kakvu zaslužuje

- 12:19 - Komentiraj (21) - Printaj - #