< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sve stvari koje trebate, želite, mislite. Sve što biste mi rado rekli, a komentari su vam glupasti. Sve što vam padne na pamet. Bolja sam s mailovima nego s komentarima. Mnogo, mnogo bolja.

vjetarpratisunce@gmail.com

Ovo su genijalci, ako mene pitate. Svi redom.
windfuckerica
žena s neptuna
XAVI
virtuela
svijet u boci
ZEN u teoriji i praksi
Tajpvrajter
milou
2TREF:)
hybridk
manistra
brother
Zrinka
DMJ
psihosomat
cakumpakum
ipanema
TRENK
zarazna
Athena premudra
Đuro
JEZDI
Trill
RUTVICA
Anspik
gurmanka
pustinjska
staričica baka
ovajonaj i sva njegova lica

ajfekt

Sluša se:
Andrew Bird
POP Depresija
Arcade Fire
!!!
Ella Fitzgerald
Angus & Julia Stone
Rebel Star

Čita se:
Alice Munro
Dario Džamonja
Tom Waits

Google Scholar

Blog mi više nije ružan zaslugom Zrine koja je preuzela stvar u svoje ruke i odignorirala moju posvemašnju tulavost za pitanja HTML-a.

23.10.2007., utorak

da sam milijunašica...

evo, da recimo na lotu 7/39 (jel bi mi netko mudar objasnio u čem je fora sa tim 7 od nešto, 6 od nešto, jokerom nešto jer mislim da ne znam ni ispunit listić) dobijem taj jack pot od 6,5 milijuna kuna... skoro milju eura - iako se kod mene primjenjuje onaj vic o škrcu koji moli boga da dobije na lotu pa mu ovaj nakon godina molbi veli uplati više taj jebeni listić - i postanem milijunašica, što bih? to je super pitanje za čavrljanje uz kavu - što bi da osvojiš milijun ili milijune?

pa ovako, prvo mislim da bih pala u nesvijest. ozbiljno. ne znam ni kak izgleda novčanica od soma kuna jer uvijek na bankomatu dižem 100-200 kuna, taman da imam za kavu i cigarete, a i lovu nosim u džepu pa imam paranoju da ću je izgubit, no dobro nebitno, dakle da dobijem te milijune definitivno bih opandrčila na patos. jel netko vidio par milijuna na hrpi? koliko to kvadrata prostora uzme? jednu aktovku? više? manje?

moj muž veli da bi uložio lovu u dionice ili fondove, ubrao veliku pinku nakon godinu-dvije i otišao u penziju. ja pak mislim da je to moja lova, nikakva bračna stečevina i brijem da bih prvo otpatila stan da nisam u dužničkom ropstvu sljedećih 30 godina. pa da se stvarno mogu zvati posjednicom stana.

onda... vjerojatno bih uzela godišnji. od godinu dana. lijepo bi doma gledala daytime tv, sve humoristične i ine sapunice, dokumentarce o životinjama, talk showove, hrvatsku danas i hrvatsku uživo i dobro jutro hrvatska. i išla bih na matineje u kino u srijedu, recimo. to je guba dan za ić u kino u 11 ujutro. doma bi lijepo kuhala, spremucnula, peglala, čitala, duhovno se uzdizala. išla bih na plac svako jutro, onda popila kavicu i pročitala novinice, prošetala doma s noge na nogu, prošetala do teretane, lijepo provježbala jutro, malo se saunirala, kozmetičirala, lickala, mickala... išla bih na bazen 2 puta tjedno, igrala tenis bar jednom tjedno, vodila dijete na sportove, igraonice, kazališta, kina, muzeje...

otišla bih na krstarenje. naručila kamion djidja s amazona. otišla bih u new york. i london, jer veli zrine da tamo treba dulje boraviti. i u portugal. i u sao tome & principe, što je moja dream destination.
al brijem da mi se ne bi dalo. vjerojatno bih si kupila knjige, sigurno zapravo. i uredila stan do kraja. i nakupovala bih si cd-a i dobru liniju s dvometarskim zvučnicima. i platila bih si jedan tečaj.

i fakat ne znam na kaj bi više trošila. vjerojatno bih na kraju stavila lovu tam di mi muž veli i vratila se radit jer bi riknula od dosade. eto, lijepo velim da sam dosadna. predosadna čak i za milijunaša.
- 11:29 - Komentiraj (21) - Printaj - #