the end...

nedjelja, 20.08.2006.

LOVe IS IN THE AIR :D

Ipak mi nije bilo potrebno tolko dugo vremna da razmislim. Možda zbog udaljenosti koju sam morala trpjeti ovih 5 dana, misleći na tebe svaku sekundu.... Sad kad si tu, shvatila sam da se čekanje više ne isplati,jer je sve jasno, sviđaš mi se i to je to. Zašto bezveze okolišati oko nečeg tako očitog.
I ne mogu se požaliti, jer sam te u posljednja 2 dana upoznala bolje nego u posljednjih 10-ak godina,kolko se znamo. Da ti nisi bio onako iskren prema meni,kad smo bili na moru, možda ja uopće ne bih shvatila da imam ovakve osjećaje prema tebi. Hvala ti za tu tvoju osobinu :)
Već je kasno, morala sam napisat ovaj post samo da ti se zahvalim na 2 predobra dana. Sad opet gledam na svijet kroz "ružičaste naučale", sve zahvaljujući nježnosti i ljubavi koju dobivam od tebe.
Dajem ti svoje srce, čuvaj ga pod staklenim zvonom, jer je s vremenom postalo jako osjetljivo, pa bi ga i najmanja povreda mogla slomiti.
Laku noć sada,vidimo se....
Pozdrav svima mah
- 04:14 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.