the end...

subota, 12.08.2006.

Za njega (zna on)

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Polako si mi se počeo uvlačiti pod kožu. Možda zato što me tako dobro razumiješ, možda zato što si toliko poseban a opet u neku ruku normalan... Još uvijek ne mogu zaključiti jer već neko vrijeme nisam osijećala ovakvo... osviježenje! Da, osvijženje, to je prava rijeć. Rekla sam ti "ne sad", ti si to sigurno krivo shvatio. Htjela sam zapravo reći "ne još",jer mi je potrebno malo vremena da složim sve filmove u svojoj glavi. Još uvijek sam slaba, još uvijek nisam na čisto sa svojim srcem, da mogu razaznati kaj hoće. Dakle moj odgovor je "ne JOŠ". Shvati me, molim te . Vrijeme, to je sve što mi treba. I ako ti stvarno značim tolko kolko kažeš čekat ćeš.... a čkanje se skoro uvijek isplati. Samo me molim te nemoj ubijat onakvim riječima od sinoć, da sam ti srušila cijeli svijet, i da ti je žao što si uopće išta govorio. To me izbacilo iz takta, pa zato nisam uspijela ništa reći... Sad kad sam prevrtila sve u svojoj glavi, shvatila sam da si to rekao iz povrijeđenog ponosa. No pripazi malo s riječima, jer sad sam još u periodu kad mislim da me svi žele samo iskoristiti i povrijediti. Ali znam da je s tobom ipak drukčije. Osjećam da smo na neki način povezani. Slično razmišljamo i imamo gotovo jednake pogled na svijet, na ljubav.... I znam da ću biti spremna upustiti se u tu avanturu s tobom, samo me čekaj... I molim te nemoj se zbog ovog počet ponašat drukčije prema meni, bilo to izbjegavanje ili pak neki pokušaji impresionirnja. Jar baš su tvoj smisao za humor, tvoj vrline ali i mane, razlozi zbog kojih sam na tebe počela gledat drugim očima. Svijesna sam da mi polako ali sigurno postaješ nešto više od frenda, ali molim te imaj strpljenja sa mnom....
- 03:57 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.