the end...

četvrtak, 03.08.2006.

Blijedim....

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Danas sam se probudila nekako tužna. Sanjala sam nešto, neznam točno što, ali sigurna sam da nije bilo lijepo. Jer sam se probudila s takvim osjećajem praznine. Kao da mi je u snu netko ukrao komadić duše. Neka neprimjetna, ali bitna promjena se zbila u meni. Već par dana se osjećam malo drukčije, kao da se mijenjam, postajem ozbiljnija, mirnija, starija.... Polako se utapam u masu, postajem sve sličnija ostatku svijeta, gubim svoje ja i postajem rob monotonije koja vlada pukom. Blijedim i to mi se ne sviđa. Ne sviđa mi se nikako! Ljudi mi kažu da je to sve dio odrastanja, da se svi jednom moraju suočit s tim i da neće uvijek biti tako strašno. Ali što ako ja ne želim odrasti? Kako da zaustavim taj proces u sebi, kako da vječno ostanem nevino dijete kojemu se život još uvijek čini lijep? Zašto se moramo mijenjeti iz nečeg tako niježnog i bezbrižnog u biće puno problema i briga? Zašto mijenjati dobro za zlo? Ovaj svijet pun mržnje,gladi,rata,osuđivanja i kojekavih rasnih,nacionalističkih i vjerskih podjela na kojeg se svi žalimo, stvorili smo sami tako što smo odrasli. No nažalost, i ja sam svijesna da je to prirodni proces u čovjeku kojeg je nemoguće zaustaviti. Osim naravno kolektivnim smoubojstvima 16-godišnjaka diljem svijeta, ali to baš i nije nek riješenje dead! A ništa, onda je jedino što imam poručiti svojim čitateljima da pokušaju što duže ostati 8-godišnjaci, da se ne trude odrasti prije vremena, jer kad stvarno budu, bit će im žao što su potratili djetinjstvo pokušavajući ga preskočiti. Uživajte, i ja ću probat, jedina utjeha mi je ta što ću za 2 dana ladit dupe u jadranu,jeeeej smijeh. Idem sad potražit neke informacije o makarskoj, stay cool people, see !ya mah
- 14:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.