the end...

subota, 22.07.2006.

Muzika itekako čini čovijeka (part II)

Evo me natrag,kako sam i obećela svim svjim vjernim čitateljima čiji je broj trenutno jednak NULI!!! Danas sam za vas "sve" pripremila nešto specijalno. Današnji post bit će posvećen mojoj "najdražoj" tzv. glazbi=NARODNJACIMA!!!bang
Pa što reći o njima,hmmm,ništa mi lijepo ne pada na pemet,hmmmmm...... Onda ću malo vrijeđat smijeh. Ta uvreda za riječ glazba,ovih se zadnjih godina polako ali sigurno počela širit među ljudima-poput kuge! Sve veći broj mladih nalazi zabavu u klubovima gdje svira turbo folk,što je šokantno saznanje jer svi znamo čega sve ima u tim klubovima. Početi ću od pijanih djevojčica u minicama,šiklama i dubokim dekolteima koje skakuću i izviaju se po podilju,tu su i napaljeni stari pedofili koji uživaju u pogledu,kupuju im pića i stavljaju svakakve drogice unutra, a one glupače prihvaćaju ta pića, pa poslije završe negdje sa strane s tim starcima....grrrrrrr....mad!!!!!! A tek dečki,čije je glavna spika za ulet: "jesi vidila moj auto?; da ti poakžem svoju "zvjerku" u hlačama?; mala,bili dala?..." i ostala sranja koja su toliko žalosna da ti se plače od same pomisli kako je ovaj svijet postao taaakooo glup i primitivan!!!!! Onda još i da ne zaboravim sva ostala sranja koja se događaju u turbo folk klubovima,osim golih maloljetnica, brojnih silovanja,droge,tuča,... tu ima i još jednog veselja modernog pijanog svijeta-ORUŽJA! A znamo što se dogodi kad neka pijana budala ima pištolj- bude mrtvih,što i nije baš rijedak slučaj bio tu u Zagrebu. Neki lik zafrkava ovog što ima pištolj,ovom dopizdi i jednostavno izvuće pištolj,povuće okidać i bum,gotovo. Nema zeke s takvom "facom",on ima pištolj pa će to lijepo riješit lako. Ma krasno.... Joj kolko ovog ima,a još nisam rekla ništa ni o glazbi. Kao prvo,smatram da izvođaćima te muzike treba odrezat jezik i prste tako da nikad u životu ne mogu napisat ni otpjevat "pjesmu". Drugo, se odnosi na njihove fanove. Pa tko može uživat u glazbi u kojoj se uz harmoniku pojevljuju neki tzv.tehno ritmovi. Pa i da slušaju zbog teksta,kakvu pouku i smisao ima tekst tipa:"...neću stobom kume,ćelave ti gume! Sjedala se trsu u tvom mercedesuuuuu!!!!!" Jebote....lud A neda mi se više pisat o ovim glupstima,previše sam i napisala! Aj bok "svima", sluašjte kvalitetnu glazbu, ne podajite se "čarima" turbo folka i sve će bit dobro. wave
- 14:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.