normalnO nenormalaN

ponedjeljak, 28.05.2018.

POST BROJ JEDAN (a sve zbog Zuckerberga!)

Ovaj inicijalni post je objavljen negdje 2010-e, no u ljeto 2018 se nekaj zblesalo sa mojim accountom ovdje i nisam vise mogao apdejtati blog. nakon par mjeseci natezanja sam uspio naci sve postove, otvoriti novi racun i copy/paste-ati sve postove na novi racun,tj. ovaj. eto.


Dragi namjernice nenamjerni i zalutali,

Ovo ste ces mozda htjeti procitati danas i mozda vise nikad klikom neces stupiti ovamo, a mozda i hoces, elem sve to blago je bilo pisano godinama, da li po fejsu, da li po raznoraznim forumima, da li kao komentari na clanke sa hrvatskih portala i sl.

Jednoga dana odlucio sam dekativirati moj FB racun, sto toplo preporucam i tebi (osim ako ne patis od veceg "egotripizma" od mene!). I da se, kako rekoh, sve to literarno blago i neblago sa gore navedenih destinacija ne izgubi u bespucima hrvatske virtualnosti, odlucih uloziti vremena i sve to kopi/pejstati ovdje. Neki dan mi frendica predlozi da pokrenem blog, pa rekoh zasto ne?

Prvih ccc 100-ak postova je stara stvar; neki od tih postova su "apdejtani" na nacin da sam editirao originale napisane prije xy godina da bi izgledali "aktualnije". Ne, ne, bez ikakvih nazadnjacko-zaplotnjackih namjera! Tek tehnickih razloga radi, da izbjegnem dodavanje nota na pocetku svakoga posta, sto mozes i sam(a) primjetiti.

Posto sam te sada definitivnio zbunio i ubio i taj zadnji tracak volje da proboravis nesto vremena na ovome blogu, iz ovih stopa prestajem!

Prestao sam.

Necu vise, majkemi.

Mozda da... ipak.

Ma, jok! Nek ide sve u tri krasne.

Neka ti je sasrecom!

28.05.2018. u 06:54 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2024 (3)
Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (18)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.