solid
Cursors

Qutisch - Blog.hr

Qutisch

nedjelja, 09.10.2005.

e pa ljudi, ovo je nevjerovatno... nedilja popodne, sunce vanka, a ja se svim silama pokusavam natirati da barem procitam nesto od 7 predmeta koje bi ka tribala znati u ponediljak. ma to stvarno mrzim kod nedilje. u subotu naravno spavam negdi do rucka, popodne vegetiram isprid televizije a navecer vanka. i sad bi ka tribala ucit... ma daj... to nema smisla. triba bi postojati jos jedan dan izmedu subote i nedilje da se more covik u miru odmorit...
a kao sto vidite izasla sam iz depre. moram priznat da nisam nikad u zivotu bila tako depresivna ko proslih par dana. ma bilo je tu depresijica, ono zbog prekida ili takvih gluposti, ali ovo je stvarno bilo gadno. jednostavno mi se sve nakupilo i lagano sam pukla. ljudi, moj savjet-kad ste u depri nakanite se izaci van! izjadajte se nekome i jednostavno izadite. uvik ce naici neko ko ce vas uspiti oraspoloziti, i shvatit cete da mozda svijet i nije tako grozan, ili u najgorem slucaju, barem cete na kratko biti bolje volje. makar to bila osoba od koje ste najmanje ocekivali... drzite mi fige da uspijem bar koju stranu procitat...
- 15:46 - Komentiraj (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>