< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:ANNY

Opis bloga

Ovdje ćete čitati što ja mislim o općenito svemu....nadam se da će vam se svidjet. Ako ne, nema veze.

Linkovi

Eva
Kinky Kolumnistica
Tejka
Fifi
Selesh
Marina G.
Iva
Dory i njezina frendica
Dory


Fashion TV

Something about Kalispo

Calypso the godess(of her own life)
My mail: tina.mala22@hotmail.com

Nothing special on my mind
just the perfect life I'd like to find



Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!





ponedjeljak, 05.11.2007.

One lovely post

Cinestar. Idem tamo otkad se otvorio. I uvijek sam se pitala (a pouzdano znam da nisam bila jedina) zašto Cinestar nema 3. kata. Isprva sam mislila da su se zabunili/da se jednostavno šale sa ljudima i sl. Istina je izašla na vidjelo ove subote, u 20:50 h. Nakon pogledanog filma (Bratz!!!!), odlučile smo upitati gospođu na infopultu zašto/kako Cinestar nema 3. kat. Ana je provalila da je to zato što se 3. kat nalazi u Avenue Mallu. Zbijale smo šale, ali smo ipak odlučile pitati. Skulirale smo se i uljudno upitale ženu na info blagajni. Nekolicina ljudi pogledala nas je kao da smo pali sa Marsa, ali nema veze. Vrijedilo je. Cinestar ima 3. kat, ali na njemu se sijeku kinodvorane pa ga zato nisu ni napisali. No, opet mogli su barem napisat na onu tablu 3. kat pa pored toga ništa ili nešto slično.
Uglavnom, misterij riješen.

Šalu na stranu, ovo sa 3. katom je bilo samo kao uvod.
Znam da sam samo tinejdžerica i da je ovo razdoblje u kojem tek učim kako živjeti i općenito učim o životu. No zbilja me zanima,zašto ljudi rade neke stvari (kojih su i te kako svjesni) kojima namjerno povrijeđuju druge, te si usput još utuve u glavu da taj netko koga žele «povrijediti» je to zaslužio zbog nečeg/nekog, što em je prošlost, em se više nitko ne opterećuje tim. Također, ljudi koji bi ti trebali bit frendovi (pod navodnicima), ponekad, učine ti više toga lošeg nego oni koje zbilja mrziš.
Hladnokrvno spuštanje cure koja je ludo zaljubljena na zemlju izjavom «Gle, ti nemaš šanse kod njega» je okrutno. (Nemogu opisati koliko mi je žao što sam to rekla! Na to nisam imala apsolutno nikakvo pravo i imaš se svako pravo ljutit na mene.Jedino što mogu reć je da mi je najiskrenije žao.) Ahm, da. Ja sam to napravila. I vratilo mi se.
Glupo, beskrajno glupo. Ljudi bi trebali imat toliko mozga da, ako već idu reć nešto «loše» da to kažu ublaženo, ne da to bude grom iz vedra neba. Velika je razlika između nečega što je priopćeno na lijep način i onoga što je priopćeno gotovo hladno, s namjerom da vas pogodi i povrijedi. No, opet, neki ljudi jednostavno nisu svjesni načina na koji neke stvari priopćuju drugima. Hladnokrvno doć frendici i reć joj «Ti se njemu ne sviđaš, ohladi od njega, postoje drugi» kao da recitiraš neku veselu pjesmicu. Nisam imala komentara na to. Nemam ni sada. Jednostavno, ostavila me bez teksta, onaku, malu, jadnu i poniženu. Ljudi, postoje i drugi načini da se to kaže! I da, na kraju to što mi je rekla uopće nije bila istina.
Stvarno ne razumijem. Zašto nebi malo promislili prije nego što kažu nešto za što je mogućeda povrijedi nekog/čime mogu sj***t sami sebe? Sada sigurno mislite da ja mislim o sebi da sam u tom pogledu savršena, da uvijek kažem ono što treba. Ne! Ja baš to najmanje radim. Rijetko kad promislim prije nego što nešto kažem. I upadam u riječ. Pokušavam se promijenit. Stvarno.Imam par svojih bisera, ali tko nema?
S druge strane, neki ih ipak imaju malo previše…

Tračanje. Gotovo u svim člancima koji su se bavili tom temom piše da je to najnormalnija stvar na svijetu i da je sasvim prirodno tračati svoje susejde/prijetelje/nekog putpuno nama osobno nepoznatog, ali popularnog, s tim da taj netko vodi veoma zanimljiv životi spunjen juicy detaljima. Realno gledano, tračanje je nazobilazno. No opet, postoje bezazleni tračevi i oni izmišljeni/prošireni upravo s namjernom da nekog povrijede. I sama ponekad tračam sa frendicama, ali to je bezazleno i čisto iz zabave. Ovaj drugi oblik prelazi sve granice dobrog ukusa. Ljudi koji to rade got to have some serious issues. Ili su jednostavno preiskompleksirani iznutra pa time liječe svoje kompleske. Bilo kako bilo, ne volim tračanje, iako ga se stvarno ne može izbjeć. A, i nije da gorim od želje da saznam tko se kome sviđa i zašto. Imam boljih stvari u životu od bavljenja tuđim životima.
Well, that's all folks!

Untill I write again…
Bye-bye



| KoMeNtIsHi (16) | BeZvEzNo TrOšEnJe PaPiRa | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.