lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design By:ANNY

Opis bloga

Ovdje ćete čitati što ja mislim o općenito svemu....nadam se da će vam se svidjet. Ako ne, nema veze.

Linkovi

Eva
Kinky Kolumnistica
Tejka
Fifi
Selesh
Marina G.
Iva
Dory i njezina frendica
Dory


Fashion TV

Something about Kalispo

Calypso the godess(of her own life)
My mail: tina.mala22@hotmail.com

Nothing special on my mind
just the perfect life I'd like to find



Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!

Click here to get images like this!





nedjelja, 24.06.2007.

Promises are made to be kept, right??

Definitivno da! Pa zato draga naša profesorice, sljedeći put kad duže ostanemo pisat test i kad nam vi poželite reći "To je stvarno bezobrazno od vas", promislite dvaput. Bezobrazno je to što mi tražimo 5 minuta više da ispunimo vaše nemoguće zahtjeve? Ne bih se složila s vama. BEZOBRAZNO je obećati nešto i onda to NE ISPUNITI. To je nešto najbezobranije. I ovog puta sam uvjerena da će se svi složiti samnom.

Obećanja su, kao što i naslov kaže, da se ispune. Ako vi niste bili sposobni ispuniti svoje, zašto ste ga uopće dali? Zašto se probudili nadu za nepostojećim u nama? Sada svi mislimo da ste kuja. Štoviše, vi to zbilja i jeste. Bar dok ne dokažete suprotno, u što čisto sumnjam da ćete ikad uspijeti. I još nešto, smatram da niste dovoljno vrijedni niti dostojni toga da vas i dalje spominjem u svom postu.

Škola je gotova. Kraj je bio sve, samo ne ono što sam očekivala. Iskreno, htjela sam otići na Jarun, napit se s frendicama i napravit sve ono što smo planirale. Umjesto bezbrižnog slavlja, dan smo proveli plačući, trčeći po školi, hvatajući profesore i molili ih da neka ne budu toliko bezosjećajni. Mi smo ipak još samo djeca. Kao što je Sara rekla u mailu "Nama je potrebna ljubav". Prebrzo nas uvode u svijet odraslih. Zašto nas ne puste da uživamo bit djeca dok to još možemo? Osim ako nisu zaboravili kako je to kad si dijete...


Life goes on as it never ends
Eyes of stone observe the trends
They never say forever gaze upon me
Guilty roads to an endless love
There's no control
Are you with me now?
Your every wish will be done
They tell me



Dedicated to Dominik Robert Balaško - we will never forget you



| KoMeNtIsHi (10) | BeZvEzNo TrOšEnJe PaPiRa | # |

nedjelja, 17.06.2007.

F.R.I.E.N.D.S.

Koji je point svega? Ne razumijem. Trudim se bit dobra prema svima. Neki ne smatraju moj trud zadovoljavajućim. Njima to očito nije dovoljno. Oni bi da im posvetim cijelu svoju dušu. Zbog njih sam ignorirala druge. Sad vidim da je to bila prevelika pogreška. Odbacivala sam sve planove zbog njih. Bila sam im samo igračka. Samo igračka koja se trebala smijati kad su se oni smijali, koja se trrebala plakati kad su oni plakali, biti u depri kad su oni bili. Ukratko, ja sam trebala biti ONI.

So no one told you life was gonna be this way
Your job's a joke, you're broke, your love life's D.O.A.


Zar za to služe prijatelji? Zar su prijatelji marionete koje bi se trebale iskorištavati i koje bi trebale biti baš kao ONI? U dlaku isti? NE. Prijatelji bi trebali biti oni koji će vas pokušati nasmijati kada vi budete plakali. Koji će se smijati kada se vi budete smijali, ali ne zato što se svi smijete, nego zato što su sretni jer ste vi sretni. Prijatelji su oni koji će vam u facu, bez oklijevanja, reći što zapravo misle o vama. Ako se taj netko, kome ste u facu rekli istinu, naljuti na vas zbog ISTINE, on nije vrijedan prijateljstva. On ne zna što prijateljstvo zapravo znači. Prijateljstvo nije samo kada ste stalno zajedno i dijelite sve tajne. To mogu i one stare babe kada dođu u frizerski salon. Prijateljstvo je kada frendica podržava tvoju vezu s tipom za kojeg ona misli da je totalni idiot i da te ne zaslužuje. Prijateljstvo je kada se ona odriče dečka koji joj se sviđa zbog tebe. Prijateljstvo je kada ju u bilo kojem trenutku možeš nazvati i izjadati joj se. Prijateljstvo je kada pred njom istračaš njezinu super frendicu i ona joj to neće reći.

It's like you're always stuck in second gear
And it hasn't been your day, your week, your month,
or even your year
but..


Sav taj fors na BFF, a u biti ste si spremne oči iskopat zbog nekog dečka koji ne zamijećuje ni jednu, a ni drugu. To nije prijateljstvo. Možda njima je, ali ja to ne smatram prijateljstvom.
Ja sam osoba koja voli svoje prijatelje (ponekad im možda previše dajem i spremna sam se zbog njih posvađat s roditeljima, ali nema veze). Prijateljstva su vječna. Zašto bismo ih izgubili ili potratili zbog neke beznačajne ljubavi ili slične gluposti? Smatram se ok prijateljicom. Znam da nisam savršena, ali hey! Tko je uopće SAVRŠEN? Nitko. Imam svojih mušica i mana, ali također imam i neke vrline (bar se nadam...). Za sve moje prijatelje:

I'll be there for you
When the rain starts to pour
I'll be there for you
Like I've been there before
I'll be there for you
'Cuz you're there for me too...


Deidcated to all my dear FRIENDS - they know who they are
and to tv show "F.R.I.E.N.D.S.", which made me laugh for so many years and it still does.
and to Hrvoje Sedlar - najboljem dečku u razredu



| KoMeNtIsHi (8) | BeZvEzNo TrOšEnJe PaPiRa | # |

srijeda, 13.06.2007.

Prvi post

Hello ljudi. Evo mene natrag na blog. Neću vam ništa puno pisat, da vas ne davim odmah prvim postom.
No zapravo, osvrnut ću se na izjavu jedne cure iz škole.
"Što više ljudi imaju niže mišljenje o sebi iznutra, to su umišljeniji izvana"
Možda je to ona drugačije sročila, ali pošto je moje pamćenje sfukano... Napisah ono čega sam se mogla sjetit.
Čemu zapravo umišljenost? Ionako ljudi generalno mrze one koji su totalno umišljeni, pa zašto onda oni nastavljaju bit umišljeni? Umišljenost je ok, dok god je u određenoj mjeri. Kad čovjek sebe počne smatrat onak, BOGOM i da je IZNAD nas običnih smrtnika, ja bih se ozbiljno zabrinula za njegovo mentalno zdravlje. No, žalosno je što je takvih ljudi sve više. Nitko nije savršen. Svi smo mi, u neku ruku, jednaki. Koliko god to čudno zvučalo, ali jesmo. Jednaki smo. Svi smo ipak samo ljudi.

To bi bilo to za prvi post. Očekujte novi uskoro.....pa-pa.

Dedicated to Eva & Monicci.



| KoMeNtIsHi (7) | BeZvEzNo TrOšEnJe PaPiRa | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.