ponedjeljak, 19.02.2007.

ŽAŠTO TAKO?

A zašto ne!
Meni draga, Zovite Me Britni mi je prenjela ovu štafetu, pa evo što imam za reći.
Počela sam blog pisati davne 2005. god. u studenom. Nagovorila me je moja draga prijateljica, a vi ju znate kao Urban Princess i jedan prijatelj, točnije Lazy Dayslepeer. Pilali me i ja popustila. Prvo je bilo da ne bi, ne da mi se. I onda sam se navukla. Dugo postoji ovaj blog a još nisam navukla ni sto postova. Ali blizu sam.
I tako ja sjedim sa njom u njenoj sobici i spomene blog, ja svoj još nisam otvorila... i kako da se nazovem.
Vrtim neku pjesmu od Bon Jovia u glavi i prvo mi padaju neka druga imena na pamet koja spominju u svojim pjesmama ali nisu bila za mene.
I sjetim se jedne od dražih pjesama. I samo me je puknulo. To je to... ja sam od sada BEAUTY QUEEN FROM MARS.
I počela sam sa pisanjem... puno mi je pomoglo. Oduvijek sam čitala knjige i brijala kako bi bilo dobro uhvatiti se nekog pisanja. Točnije to su sve pizdarijice kaj tu pišem, ali bilo mi je jebeno kada sam počela pisati. Imam i svoju ekipicu i vi koji me čitate, dajete savjete kad sam "dole", hvala vam za to.
Nikada nisam pisala i vodila dnevnik. Ovaj blog je prvo najbliže kvazi dnevniku gdje otvaram srce i dušu, ponekad i previše.
I tako je nastala BEAUTY QUEEN FROM MARS. Ista sam kao i u stvarnom svijetu, ovdje sam najiskrenija, možda i više nego u stvarnom životu. Jel nikada ne zavlačim, ne lažem, ne dajem lažne nade i trudim se uvijek i svugdje biti JA. Ako se nekome ne sviđa baš me briga. Ali većini se sviđa. To je dobro, znači ne radim ništa krivo.
Obožavam glazbu, pogotovo Bon Jovia, njihova glazba me je pratila kada mi je bilo najteže, i kada mi je bilo najljepše. U teškim trenucima nepravde i slomljenig srca "dizala" me je i vodila, kada sam sretna "digne" me još više. I kako rekoh, glazba je jedan ogromni dio moga života i tako je nastao i nick iz jedne njihove pjesme... "Captain Crash and the Beauty Queen From Mars" .
Kako znam biti šašava i neshvatljima pojedincima, znaju mi reći da se ponašam kao da sam pala sa Marsa... a sa druge pak strane luda sam za SF – om, što je većini neshvatljivo. Obožavam Star Trek i sve filmove i serije slične tematike... i evo me... nick savršen za mene.
Još samo da i nađem i svoga Captaina Crasha i bit ću potpuna.
A ja svoju štafetu predajem:
URBAN PRINCESS
AIBREANN
i ARGITULI.


Pusee svima



Captain Crash and the Beauty Queen From Mars


Dressed up for a big date
Like Halloween day but it was Fourth of July now
A car crash with a suitcase and a painted face
She was one of a kind
She wears a plastic crown like Cinderella
And roller skates in bed
Crash rides the greyhound from his hometown
When he comes around 'cause they don't let him drive now
Mixed up as a milkshake
But make no mistake
They're shooting for the stars

You and me
We're invincible together
We can be so tragical, whatever
Dressed up just like ziggy but he couldn't play guitar
Captain Crash and the Beauty Queen From Mars

Share a toothpick, trading lipstick
Watching traffic for days at the diner
Holding hands, making big plans
Playing Superman, he was wearing eyeliner
Another local legend and his longtime lucky charm

You and me
We're invincible together
We can be so tragical, whatever
Dressed up just like ziggy but he couldn't play guitar
Captain Crash and the Beauty Queen From Mars

They're drunk on love as you can get
Getting high on lust and cigarettes
Living life with no regrets
At least they're gonna try to fly

You and me
We're invincible together
We can be so tragical, whatever
We're Sid and Nancy
Fred and Ginger
Clyde and Bonnie
Liz and Richard
Kurt and Courtney
Bacall and Bogie
Joltin' Joe and Ms. Monroe
Here's Captain Crash and the Beauty Queen From Mars

| 16:00 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>