srijeda, 12.04.2006.

MEĐUSOBNO ISKORIŠTAVANJE ILI ŠTA?

Evo, napokon sam danas obavila onaj pregled što sam morala još u ponedjeljak. I to zahvaljujući mojoj najboljoj, najdivnijoj prijateljici koja me je odvukla gore i čekala samnom puna dva sata dok sam obavljala sve to, a mogla je lijepo spavati doma, jel znam koliko voli spavanje, pogotovo ujutro. Thanks, koka.
Stanje se popravlja, jetra je još uvijek u komi, ali meni je virus uhvatio i srce. Da, da, koji peh! Kaže doktorica ( koju moram pohvalit, bila je odlična, puno bolja od doktora koji mi je bio prošli put ) da se rijetko kad proširi na srce ali i da to zna bit kad bolujete od mononukleoze. I naredila full strogo mirovanje. Sad sam mirna za ovaj tjedan. Obavih sve što sam trebala. A sljedeći tjedan opet malo vadit krvi, pretraga, EKG-a. Dosadno, a moram.
Usput sam obavila i mali shopping. Pa mislim, kad sam već bila u gradu nakon toliko dana, morala sam. Kupila sam si tenesice. Bijele lacoste. I veliku bijelu torbu. I sad sam baš happy. Odmah me je oraspoložio taj shopping. Još da se mogu negdje i pokazat sa novim stvarčicama... ali još ne... malo će još pričekat. Glavno da ih ja imam.
Baš sam razgovarala sa Dijanom. Toliko volim tu curu, dobra je, draga. Frendica iz srednje a sad i radimo zajedno. Mislim da sam ju već bila spomenula u prijašnjem nekom postu. Malo mi je digla tlak, jel sam joj spomenula kak sam kupila te stvarčice i ona mi se požalila kak nema ni kune. A plaću je dobila prije dva dana. Isto kad i ja. Pa 3200 kn potrošit odmah... da baš dobro. Pitam ju kak. Nakon što je pokupovala sve što je bilo potrebno za kuću, zadnjih 1000 kuna je dala dragom, koji živi u njenom stanu, sa njenom sekom i mamom. A sebi ništa. I tak je sva jadna. U vezi su godinu i pol, vjenčanje u 8 mjesecu. Ona ima 21 god. a on 22. I sad meni nije jasno zašto se ljudi danas tako žure umjesto da uživaju u mladosti i životu. A htjela sam reć sljedeće. Znam da on nju voli. Jako. Ali ne mogu si pomoć a da ne mislim da je s njom i iz koristi. On je divan, drag, ja se super slažem s njim... ali on nije iz Zagreba, mislim nije živio tu prije i nema stan, ništa. Radi na baušteli i živio je u nekakvoj šupi. I naravno kad mu se pružila prilika, već nakon pola godine hodanja uselio se kod nje. Ona sva sretna, a njemu isto super. Ima sve skuhano, oprano. Možda vam ovo malo čudno zvuči ali oni se fakat ponašaju kao da su u braku 50 godina. On je tip što se okrene za svakim parom sisa što prođe, i za svakom guzicom. Ma neznam ni sama, voli ju, znam, vidi se i na njemu, ali isto tako ništa nije prošao u životu.
Niti je izlazio, nije ni bio sa drugim curama. Nadam se da se varam jel ne bi htjela da bude povrijeđena, ali opet, ne mogu si pomoć a da ne mislim da je tu i neka korist u pitanju.
Pa sad ja vas pitam. Da li je svaki odnos na neki način međusobno iskorištavanje? Jel svi se mi družimo sa ljudima koji nam odgovaraju, imamo dečke / cure koji nam odgovaraju, pa jel u tim odnosima ima međusobnog iskorištavanja, neke koristi!?
Ma neznam ja više ništa. Čovječe, kako sam zabrijala, ovaj post uopće nije trebao krenut u ovom smijeru. Idem sad dok nisam počela trekeljat o nekim drugim glupostima jel je i ovo bilo previše. Bit će pravo čudo ako netko ovo pročita do kraja.
Pusa

| 17:58 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>