nedjelja, 09.04.2006.

SERENADA U 5:00 UJUTRO

Evo je, došla je i ta nedjelja. Ne znam zašto je to tako, ali oduvijek mi je taj dan bio jako dosadan, nekako premiran, nigdje nikoga. Pa kako i sam Aki kaže: "nedjelja, prokleta nedjelja nigdje nikog pustinja u našim snovima još samo sjećanja... "
Ali bar je dan predivan. A šta to meni znači kad ne smijem u šetnju, malo duže bit vani, nego mirovanje i samo mirovanje?! A od toga mi je već zlo.
Vikend je prošo, ja nigdje nisam bila kad ne mogu, i onda sam cijelu noć " visila " ne netu i blogu. Sad vegetiram ali nema veze. Kako mi već fali, onako jedan pravi izlazak, ali sa curama, da si malo popijemo i dobro zabavimo. Ah, da, mogu samo maštat. Tko zna koliko ću još morat mirovat, a alkohol okusit, možda na dočeku nove?! :(
Jučer se nisam vidjela sa dragim. On je izašao van sa dečkima. Jedan frend iz ekipe je slavio b- day. Naravno i ja pozvana, a šta ću... peh. Bilo im je jako dobro. A bar se netko zabavio. Ali mislili su oni na mene jel mi je u 4:50 zvonio mobitel. Onako sva zbunjena i izgubljena skužim da me zove moj najbolji frend. Gospoda su me htjela probudit, jel su mi, ni više ni manje, ispod prozora pjevali serenadu. Da, da. Oni su se očito jako napili i nisu imali pametnijeg posla pa su prije spavanja navratili do mog prozora. Za sada se nitko od susjeda nije žalio, ali samo neka nešto i kažu, baš me briga. Pa koliko vam se puta u životu dogodi da vam pjevaju pod prozorom?
Baš malo gledam i tv dok pišem ovaj post, a na novoj je John Travolta i "Staying alive." Pleše li ga frajer. Stvarno je jebozovan. Dobro, u tom filmu je puno mlađi nego danas, ali meni je i danas za prste polizat.
Evo, baš počinje tenis. Hrvatska- Argentina. Igra Ljubo sa Nalbandianom. Valjda će dobit Ljubo. Sad znam šta ću radit cijelo popodne.
Ujutro moram na zaraznu. Opet pretrage. grrr... Vidjet ću šta će mi reć. A tako mi se ne da ić. Već mi je sad muka kad se sjetim da se moram dić ujutro, pičit tamo, i onda čekat i čekat da dođeš na red. Dok sve to dočekam izgubim volju za životom.
Uživajte ljudi danas, dan je predivan, izađite van, šetajte, volite se, ljubite se i budite sretni.
Danas nam je dva mjeseca da smo zajedno! cerek
Do čitanja, pusa.

| 13:08 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>