subota, 14.01.2006.

BUBANA SAM...JAKO :(

Ali sam čitana. Ma ludnica totalna. Samo bacite pogled na prijašnji post i pregršt komentara. Hehehe!
Htjela sam nešto pametno napisat ali mi je isparilo. Ah, jebiga!
Subota je, ja sam doma, bolesna sam, jako, više ne mogu ni pričat koliko grlo boli.
Nisam bila u stanju do kladionice danas, no nema veze, ali kako stvari stoje neću ni sutra.
Dosadno mi je... a ne mogu pronaći neki zanimljivi blog za čitanje. Ove svoje sam pročitala... nitko nema ništa sviježe...pa normalno, subota je i tko bi normalan visio na kompu. Svi ili su vani ili negdje uživaju.
A ja trunem doma. Nikakvi vitamini, ni sirupi, ni andoli ne pomažu. Čaj ne mogu pit, nikad ga ne pijem, jedva sam progutala pola šalice što mi mamica uvalila. Bljak, a kavu više danas ne smijem ni pomirisat jel pet onih velikih šalica za mlijeko je stvarno velika količina kofeina. A i nije baš da slabu kavicu radim. A tako ju volim pit... mljac. A i onako vruća stvarno godi grlu ali što je previše je previše. Još će mi srce otkazat od toliko kave, crne naravno, više ni mlijeko ne stavljam.
Šta sam ja korisno danas napravila? Stvarno ništa. Opet se vucaram kao i jučer po kući samo što sam danas u puno gorem stanju.
Htjela sam neku knjigicu pročitat ali zbilja ne mogu. Ali zato piljim u TV cijeli dan makar u većini slučajeva nema ništa pametno na programu. Nisam ni Janicu vidla. Totalno sam zaboravila da skija.
Ali sam zato pogledala dobru emisiju na VH1 o rocku u 80-im. Kako im je samo bilo dobro. Uske, kožne hlače, puno šminke, velike čupe na glavama, sex, drogs, alkohol pa tko šta voli nek izvoli. Malo mi je žao što nisam imala priliku iskusit to razdoblje jel kad ovako gledam stare spotove od Bon Jovi, Gunsa, Aerosmitha...i drugih dobrih bendova imam osjećaj da im je bilo predobro. Može se i sad naći dobre glazbe naravno, (ok, samo me nemojte sad vi fanovi hip-hopa-o kojem bi mogla dosta pisat jel sam ipak slušala rep glazbu dosta godina i onda sam je se zasitila jel je postala prekomercionalna ali sam zato otkrila rock, fanovi techna, countrya i dr. žanrova napasti, govorim samo u svoje ime) uz meni najdraze Jovie tu su i U2 koje volim, Stonsi, Peperse uvijek rado poslušam ali opet sam zakinuta za toliko što živim u Hrvatskoj i nemam priliku otići na koncerte bendova koje bi voljela poslušat i u živo. Tako da mi preostaje saznat najbliže lokacije i malo se maknut iz naše domovine.
A ništa ljudi moji, idem se ja i dalje vitaminizirat pa ću u krevetac i nadam se da će mi bit bolje do sutra.

CIAO

| 22:08 | Komentari (7) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>