23

srijeda

siječanj

2013

Zašto gledam Sulejmana?

Ne gledam ga zbog povijesnih razloga, kako se mnogi opravdavaju. O povijesti, Turcima i njihovim osvajanjima sam morala učiti u školi, a kod starog profesora iz Povijesti civilizacija sam morala čitati Kuran jer nam je govorio da prvo trebamo upoznati susjede, a najbolje ih možemo upoznati ako pročitamo njihovu svetu knjigu. Još uvijek čuvam zabilješke s tih seminara i uvijek me veseli sjećanje na te sate.
Sulejman je očito fikcija jer su se Turci propeli na zadnje noge govoreći da taj TV lik nije onaj povijesni Sulejman, o kome su učili iz povijesnih knjiga.
Da ne duljim, ovaj "naš" Sulejman je muškarac koji me oduševljava svojom ljubav prema voljenoj ženi. Koji pokušava cijelo vrijeme balansirati između voljene majke i voljene žene, što niti jednom muškarcu sigurno nije lako. Osim te njegove vještine balansiranja, vrhunac moje simpatije prema Sulejmanu su njegovi stihovi koje fenomenalno recitira glavni glumac i u tom trenutku mi taj tvrdi i čudni Turski zvuči ko najljepša pjesma. Pjesnici su ipak čuđenje u svijetu i zato...kapa dolje!

Preporuka: na Youtube-u ima jako lijepih recitacija...uživajte!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.