siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

i svaki put kad dođeš ja sam sretna...
free web counter

free web counter

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



ljudi čije blogove čitam...

zrinka
tejach
plavookamala
porculanska lutkica
annye46
novinc-najseksi,najpametniji,najljepši dečko u svemiru i okolici


-moje ime....
-živim u sv.klari
-16 god imam
-idem u gornjogradsku gimn. u zg.

-volim previše toga da bi nabrajala ali ono šta najviše volim su Edo Maajka i Marijo

-na pusti otok bi ponijela: raffaello, pina coladu i šteku marlbora

-slušam uglavnom sve strano, osim techna...

-film koji obožavam je League of the extraordinary gentlemen

-pjesme koje trenutno najviše slušam: Reko sam joj, Saletova osveta, Trpaj, Suze, Pržiiiii

-mail: a.kruska@yahoo.com

These streets remind me of quicksand
When your on it you'll keep goin down
And there's noone to hold on too
And there's noone to pull you out
You keep on fallin
And noone can here you callin
So you end up self destructing



Sometimes when I'm alone I Cry,
Cause I am on my own.
The tears I cry are bitter and warm.
They flow with life but take no form
I Cry because my heart is torn.
I find it difficult to carry on.
If I had an ear to confiding,
I would cry among my treasured friend,
but who do you know that stops that long,
to help another carry on.
The world moves fast
and it would rather pass by.
Then to stop and see what makes one cry,
So painful and sad.
And sometimes...
I Cry
And no one cares about why.

By:Tupac Shakur




Just another journey
Another journey into time
Come on now
Just another journey
Who'd ever thought I'd cross this line?




Fuck is good, fuck is funny.
Some people fuck for the money.
If you think that fuck is funny,
Fuck yourself and save the money!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
















SLIKE



the cat who saw you naked
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Dora-moja mala nećakinja
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Karlo-moj mali nećak
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Žac
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket





muškarac i pol
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Ivan(mišićav momak)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ponedjeljak, 29.01.2007.

JA TE VOLIM!!!

I baš zato što si tako lijepa
u duši...
ja te volim.
I baš zato što zbog tebe ne skidam
osmijeh s lica...
ja te volim.
I baš zato što me držiš
za najbolju prijateljicu...
ja te volim.
I baš zato što mi tvoje oči
nikad ne lažu...
ja te volim.
I baš zato što me tjeraš
da se borim...
ja te volim.
I baš zato što si uz mene
uvijek i zauvijek...
JA TE VOLIM!!!


by: Ana

ova pjesmu sam posebno napisala za teu,božicu,mihaelu,zrinku,martinu,jozefinu,teu f.,ivu,loru...
mislim da se možete nać bar u nekom dijelu ove pjesme...
cure...
HVALA VAM!!!


Marijo znaš koliko te volim i koliko mi je stalo do tebe...
sorry još jednom zbog onog šta sam te bila jednom povrijedila...
ti si mi sve...
VOLIM TE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|Komentiraj 14| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.