jedna u letu poludjela ptica... :)

petak, 25.02.2005.

Uhvatila me neka želja za blogom..neopisiva :D. Totalno bi htjela sad sat vremena na net i čitat blogove, komentirat, pisat,,,,i van mi se ide jako. Al nisam planirala uopće pa sam bila bezveze vani s prijateljicom..i tak, krenule smo doma i po neke knjige=hrpu knjiga! nosimo to u rukama..hodamo gradom svaka s knjižurinama u rukama, a svako malo srećemo ljude s vinom u rukama :D.D. ahahhahahha..pa mi smo buduće intelektualke.—treba čitat a ne pit.:D.
I tak..ode ona..po mene mama došla i išle smo u trgovinu..kupovat stvari neke..imam puding, od jagode, vanilije i čokolade :D njam! i ja s mamom u trgovini..košara puna gluposti svakakvih..kava, kakao, keksi, vitamini :D, i masa sličnog..i sretnem ove svoje dečke (dobro, nisu baš moji, al svojevremeno smo izlazili zajedno.) i oni s vrećicama pića..pogled i smijeh. Oni meni, naravno :D..morala sam se nasmijat!*a sjećam se prije pola godine..bile ja i prijateljica u istoj toj trgovini i jedan od njih sa svojom mamom..a mi kupovale piće..nisam bila punoljetna pa nam nije dala prodavačica—zločesta prodavačica!—i odemo mi do njega i puknemo se smijat i kažemo mu da nam ode kupit sok jer nama neće prodat :D.a žena nas gleda..*ee..ja sam totalno htjela ići van onda još više..al pričale smo prije toga i zaključile da nam je pametnije ne ići=4 testa drugi tjedan i radnja :D..a i umor…joj joj.a meni nije van ići biti dva sata..ne, nije to to.ja želim bit dokad mi se bude i ne mislit ni o čem..ok,pa ni ne mislim, al mislila bi onda poslija :D..očito mi nije bilo suđeno ići van..ili je?a nije ni puno drugih..tako da, činio mi se, ne propuštam ništa..obožavam vic krekere!!!ja ću jednog dana bit debela studentica ak nastavim stalno žderat :DDDDDD…aaa ma neću..imam sreće! Da, bila je još jedna cura s nama..ne znam kak se našla tamo…uglavnom, dođe ova moja prijateljica—a pisala sam o njoj, mislim..ona kao trebale smo na more mi sve zajedno..—i pričamo mi..a ova druga moja i ona-koja je došla-skoro ni bok..onak jedva..bezveze nešto. A bože mili, ja ne kužim to.a najbolje prijateljice kao bile..jedne od naj. Pa ja ću uvijek pozdravljat ove s koujima sam dobra-ak ne budem više tak-i stat malo, pričat i pitat ih šta rade, šta ima kod njih i tak..pa mislim da nema puno ljudi koji su ti bili najbolji prijatelji…a ne znam..možda samo ja tako mislim..al da, ja obožavam srest ljude s kojima sam nerazdvojna bila..koji znaju šta volim..onak.koliko god vremena prođe, mislim da je uvijek super bar nakratko sresti se s tim ljudima!ehehhehe,,,opet postajem sentimentalna :D. A šta ću..
Ja dosta razmišljam o sebi..a vi? O sebi samima, ne o meni :D..a totalno ne znam zašto..i previše. I skužila sam da sam zapravo dosta prilagodljiva.. mogu se prilagodit svemu ak moram..-hm, pa mora se i to ponekad- ak moram bit negdje gdje ne želim, pokušavam samu sebe uvjerit da je dobro i da mi se sviđa..a duboko u sebi znam da nije tako..isto i s ljudima.. s nekima sam..i možda nisam trebala biti na tom mjestu i s tim ljudima..ali nije bitno, ja si ponavljam-super je, super je, zanimljivo mi je..i ok mi je stvarno. Mislim da mnogi…zapravo, ZNAM da mnogi misle da je to super, ali meni nije.. jer..a ne znam, prekomplicirano bi bilo da sad počnem pisat zašto…uostalom, i sama sam komplicirana :D..možda previše..ni sama se ne razumijem, pa kako će onda drugi? ////ovo je napisano u petak oko 9, a kad ću postat..ne znam..ne smijem na net! //////eee još jedna sitnica..znate one leksikone što smo svi imali kad smo bili mali? E pa ja sam našla danas svoj :D..nevezano uz sve ovo napisano, zapitam se ponekad jel sa mnom sve u redu..:D, da, nije sve, al dobro, pa jel bar nešto?! Zapravo, zapitam se često :D..

Kola, vino, orbit, b, pizza, voda, bicikl, ograda, mobitel, slike, lak, kor, trava, pas, sok od jabuke, pod, (), praha, zombi, nog, ključ, deep purple, nirvana, nofx, iksica, slika, karta, utakmica, san, šuma, rozo sunce, kolači, policija, wc, putovanja, cedevita, pivo, majica, majice, koncert, lupanje po vratima, dijete cvijeća, stranac, panj, gardaland, kemija, sestra, cd…………………

NE OBAZIRITE SE NA OVO GORE…ali htjela sam baš napisat..pa nek mi stoji tu :D …eto, samo toliko…uživajte!
Predložite mi neku muziku…nešto što bi mi se moglo svdjet, a za šta ne znam :D…ili svejedno šta…ali očekujem i neki komentar usput :D!

- 21:26 - Komentari (19) - Isprintaj - #