jedna u letu poludjela ptica... :)

utorak, 15.02.2005.

Mrzim srcolovku i slične gluposti, mrzim onog borisa iz srcolovke i masu idiota što se prijavljuju tamo..ili ono—osvoji me….buahahhahah. meni je to smiješno.
E da, valentinovo…ne kužim kakva zbrka sad oko toga. Valentinovo je, da , pa šta? Bože..ak nekog voliš,ko da mu to posebno moraš dokazat/pokazat na taj dan..ak nekog voliš,onda vam je svaki dan ko valentinovo..uglavnom..ne znam, samo sam htjela reći da mi je smiješno i to. I poklončići..ista stvar. Pa da ne ispadnem sad neka cura koja mrzi valentinovo-sretno vam svima..i tak :D. Vauuuu…hm..puno sreće!

Mrzim kad mi netko kopa po stvarima..ostavim na jednom mjestu nešto,nađem na drugom. I onda mi kaže mama da ne premješta ona ništa..nma ne,samo odleti…da.al mrzim to.užasno.nemam ništa posebno što bi morala skrivat i sl, al jednostavno ne volim da mi kopa po stvarima!! Dođe mi sad maloprije mam i pita me gdje su mi jedne hlače koje sam davno kupila..kažem u ormaru..i pita me da ih dam sestrični jer ih ne nosim..čudno mi je bilo kak se baš sad sjetila tih hlača..pitam ju..kažem joj da je sigurna pogledala u moj ormar i vidjela ih pa se tak sjetila..mislim…da. i je. Pa ne razumijem stvarno…šta ima uopće otvarat moj ormar??isuse..

Danas smo dobivali pisma u školi za val…opet..alergična sam na to!e..ajd ok,sjetili su me se..dobila sam mislim 10 pisama..al ono----kako me živciraju rečenice tipa—želim ti da se što prije zaljubiš..želim ti da nađeš dečka..jebiga.ljudi su možda jednostavno glupi?pa zar cura mora imat dečka da bi bila sretna?možda..ja mislim da ne.i tak..dobila sam jedno pismo koje mi je baš okej. Nasmijala sam se čak..a to mi i nije običaj..mislim,da me nasmije tak nešto..da.al baš je super—ogovara mom smislu za humor :D sad bi ja to napisla,,al ne..rekla sam u prošlom postu da ne želim previše otkrivat o sebi :D
Ipak, ko zna šta ću još pisat…

Ja sam bolesna..al i nisam baš, više glumim..dakle—«bolesna»sam!malo i jesam.ubija me ova glupa škola,ja ne mogu nikom reći koliko mrzim školu..ma..ne,mrzim način ocjenjivanja i sve te gluposti.inače..normalno,trebamo ići u školu, obrazovat se blablablabla..al u nekim granicama normale :D

Pola stvari mi je izgubljeno..a pametna sam..ee,sad bar znam da nikom ništa ne dajem!al ne mogu,kad me traži netko nmešt,posudim..takva sam,šta mogu.gledala sam onaj film valentinovo..ubojstvo cure u vodi..wow..dobra ideja :D

Preduge postove pišem..

- 00:21 - Komentari (8) - Isprintaj - #