jedna u letu poludjela ptica... :)

petak, 11.02.2005.

Mislim da stvarno imam neki poremećaj spavanja jer ovo nije normalno..eeeeeee..pa ja stalno spavam..mogu spavat bilo gdje i bilo kad..odvratno..ne znam, žale se ljudi oko mene na nesanicu, a ja bi totalno htjela da mi se već jednom prestane spavat!
Ne gledam tv skoro uopće, ne znam više ni koje serije prikazuju..a i da znam…ne bi gledala..najviše od sveg mrzim sapunice, španjolske…meni je to glupo. I ne volim ih gledat. Onda ona hrvatska..ne znam kako se zove, na prvom…užas. E dobra im je gluma :D
Ne volim gledat ni simpsone..iako mi je i samoj to čudno… ni south park nisam previše voljela..jednostavno ne volim gledat nikakve crtiće…baš ništa.
Filmove obožavam, obožavam…opet ne sve.. mrzim gledat neki strašan film :D , uvijek se bojim. A stvarno…užas živi.
Sad je pola 12(noć) i mislim baš šta bi mogla radit..ne spava mi se ( jer sam se tek oko 8 probudila…nakon cijelog dana spavanja) i ne znam…na netu ne smijem puno biti..nije došao još ni onaj račun…šta će biti…nemam pojma. Da…prije sam stalno išla na iskonov chat..sad mi je to skroz dosadno..mrzim to..e, toliko budala na jednom mjestu. I onda me jedna od tih budala klikne..i blablablabala.a.a.a..a… god? Odakle? Daj se opiši….prekidam odmah. Fuj. Ajd god…ok, važno..može biti. Odakle? Ne znam…bezveze..ili opiši se…pa mislim…ionak ti osoba može dat totalno drugačiji opis pa ne kužim čemu onda to..ajd..neka predodžba…i sad…ma, neće nitko odgovorit nešto loše..jebiga, mrzim chat..kao što sam rekla.---zapravo ne mrzim, volim…ali počinjem mrzit----- Imam toliko knjiga za pročitat…i ne čitam ih samo zato što ih moram pročitat…a inače čitam ko luda…ok, nekad sam čitala ko luda :D…na dan 2 knjige…ee,davno je to bilo. Počinjem svirat,,,,,već koja tri mjeseca, a nikak da već stvarno to napravim, onak stvarno a ne nešto bezveze. Meni vrijeme leti..ništa ne stignem…i dani prolaze ko sati. Bilo mi je danas baš žao u školi jedne profesorice…e, ne znam zašto ne volim profesore. Ma, znam zapravo. A l nije da ne volim njih…nego ne volim sve zajedno..školu, taj glupi način rada/ocjenjivanja…i sve nepotrebne gluposti..bili je deset minuta prije kraja i počela je pričat profesorica nešto o sebi i o djetinjstvu svom..neke gluposti,,,pa je pričala o stvarima koje nisu imali…i o svemu..onak osobno poprilično..i o svom zdravlju ( bolesna je…) , a nitko nije slušao. Svi su radili nešto svoje, pričali, smijali se, spavali,,,jedva dočekali da ne moraju slušat. Ja sam slušala sasvim slučajno=sama sam sjedila i još u 3. klupi…i baš mi je žao bilo nje…jako je dobra, uvijek skoro. Mislim da sam bila možda jedina koja je čula šta je pričala…ok, možda par cura još..ma nije važno, samo sam htjela reći..ne znam šta.
Eee..nisam mislila da ću ovo napisat, ali ja mislim da bi trebala imat malo strože strace :D zbog sebe..heheh. mislim..ne govore mi da moram učit…ja to radim zbog sebe, a ne jer mi netko kaže da moram..i tak..masa stvari. Ma, ipak ne mislim. Šta je meni? :D. Neeeeeee….subota=pripreme! Help..ne znam kad sam zadnji put pošteno bila vani…davno. A ne. Znam. Glupa sam. Znam, nisam bila samo prošli vikend…. Ubija me ova zima vani. Mrzim i horoskop! Hm…danas puno toga ne volim. Puno puta kad me ljudi vide misle da sam neka dobra jako…hahah. A ne znam..možda jesam? :D
Da, možda postajem dobro dijete. Pa ni nisam loša. Nisam bezobrazna ili tako nešto, samo što gnjavim ljude puno puno i s vremena na vrijeme napravim neku glupost..i to je to. Kad sam kod gluposti već…ne znam šta je meni bilo zadnje dvije godine---tak negdje—pa ja sam budala…:D , stvarno sam napravila hrpu stvari koje nisam trebala…a šta mogu…kad je zanimljivo. Mogu ja biti mirna---okej..mislim, može svatko ak se prisili---i jako slatka i sve šta s tim ide…ali onda to nisam ja…blhhjbfdgfdhlč. E da….
Svi jedva čekaju da napune 18…ja mrzim imat 18..stvarno! ništa se nije promijenilo, ništa nije drugačije nego kad sam 17 imala… auto ne vozim—nisam ni razmišljala nešto o tome..a i da vozim , ne bi van išla subotom ni petkom s njim pa ne znam ni šta će mi…i ne znam šta bi se trebalo promijenit..glupo mi je imat 18. ok..jedina pozitivna stvar je to što policija neće slat obavijesti neke tvojim starcima :D…jer ipak imaš 18 i možeš se sam za sebe brinut! Al je ipak želim imat 17! I to nije nikakav strah od odrastanja :DD Eto…ja još ne znam šta da radim…00:04 ----al nisam cijelo vrijeme pisala…
Htjela bi se šišat, a mrzim ići frizerki…meni je to jedna od najgorih stvari…ne volim friz.salone…prije bi kuću pospremala…i mrzim kad mi netko kaže-----kako si se to obukla?kakva je to danas moda?
Bwahahahahahahhhhhhha. Još sam zaboravila dodat da ne volim ići na more…obožavam more..al ne volim se kupat…možda nekad.ne volim plaže. gradske plaže.
Pukao mi je nokat..izgubila sam referat koji sutra MORAM predat. Al nemam ga volje pisat opet, a mislim da ne bi ni znala. Dobit ću 1 , al nije me briga. Ne valja mi baš to što mi je sve svejedno..al kad je..šta sad. Neću više gnjavit. Uživajte i naspavajte se :D

- 00:35 - Komentari (7) - Isprintaj - #