jedna u letu poludjela ptica... :)

utorak, 08.02.2005.

Svi su zaljubljeni…čini mi se bar. Kud god se okrenem, oko mene neki nasmješeni cura i dečko, šeću, drže se za ruke, zagrljeni…meni je to glupo. Mislim, nije mi glupo voljeti nekoga/biti zaljubljen, ali ne sviđa mi se to držanje za ručice i slične gluposti…to je samo moje mišljenje…/nemojte se ljutit :D/
Da, i baš razmišljam i pitam se šta sa mnom ne valja i
zašto se ne mogu zaljubit. Ne mislim na to da mi se nitko ne može svidjeti…ali čini mi se da je sve to što ponekad i osjećam daleko od ljubavi. A jebiga…takva sam. A i treba mi puno vremena da mi se netko počne sviđati…a ne znam, valjda ja imam samo visoke kriterije,,,:D
baš me briga. Ja hoću nekog tko ima svoj stav, tko nije ozbiljan, a opet tko nije idiot, tko je istodobno i pametan i zanimljiv i lud i miran…i tako unadogled..ma, ko da je važno…:D
malo sam odlutala….
Sad sam našminkala sestru=maškare su= i taaaaaaako je lijepa…:D tona crne olovke i puno maskare i previše crnog oko očiju, al nema veze….i bijeli puder…i super mi je sve zajedno…vještica je, za one koji nisu skužili… ja se ni ne trebam maskirat, ja sam vještica…joj. Danas sam dobila kompliment…ajd, moglo bi se nazvat komplimentom----rekla mi je jedna cura da sam se malo uozbiljila i da sam postala bolja…i da sam prije stvarno išla u krajnost s ponašanjem ( ? ) , a ok……hahhahahah. Ma ne znaju ljudi da to nije loše :D


- 19:55 - Komentari (13) - Isprintaj - #