jedna u letu poludjela ptica... :)

subota, 05.02.2005.

ovo je neki glupi post..jer stavrno ne znam šta da pišem...a ne da mi se više da mi prethodni post bude zadnji pa i ak ne budem više pisala...al hoću, ponekad valjda! danas.....hm..ne znam odakle da krenem...kao što vidite, nisam vani..ali samo zato jer ne mopgu više stajat koliko sam umorna,..da. užasno. ko neki idiot cijeli dan hodam okolo i obavljam raznorazne gluposti...i išla sam na pripreme...priprema vam se purple za faks :)
a prišpreme...pa, zamišljala sam to malo drugačije. to je sve što ću o tome napisati!
ok... vidim da ne želite da odem :) hepi sam...tako.
al ak ću morat...šta tu mogu...viša sila!
našla sam si dvije odlične stvari koje moram kupit...al nemam para baš. hm.....ne znam. torba i vesta. al preeeeeedivne.. joj. kažem da neću mislit o ljudima na pripremama, a mislim.. ok, same po sebi, pripreme su jako dobre i mislim da pomažu..valjda..al kojih idiota teških ima..ma svi skoro..poludjela sam doslovno. a jebiga! cure neke čudne...al ono...ne znam, nisu ni neke slatkice nasmijane i vesele ili neke koje se ulizuju ili bilo šta...jednostavno...ništa ne rade!!! bože....mislim...živcira me sve...uđem u razred i kažem bok jednoj = nikog nisam poznala....nisam zg=i pitam je nešto kao bzvz..sam da ne bude ta odurna tišina...i ona mi odgovori i spusti glavu..ko da me se srami..a mislim da i da, čini mi se da se svi nekak srame...nhe kužim to.- ajme...nema, čini mi se, nitko ko sluša rock, ili metal možda,,,,,a o panku onda ne moram ni razmišljat :(
meni je žao njih!!!!!!¨!!! a i mene..kad ću s njima na faks jednog dana...koji se prebrzo približava!neeeeeeeeee
gledam oko sebe...sve neki parovi...al ono...fuj..ili super dečko i jadna cura.-..ili obrnuto! ok, zašto je to tako?
umoooooorna sam! lalalalallalalalalallalalalalalalal
ja bi neki dobar cd...............neki hjako dobar cd..............
i sad sam ljuta na zločeste ljude s priprema..zločesti su zato što su dosadni...! e, znate ...ja se jako bojim da ja jednom ne postanem dosadna...sama sebi...možda nekom jesam..a ono, nitko se ne može svidjet svima...al ne želim bit dosadna i brinut se io glupostima i da mi neke nevažne stvari postanu važnije od ovog šta mi je sad važno..

......................šta još? evo...to je sve! PUSETINA!

- 23:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #