jedna u letu poludjela ptica... :)

utorak, 01.02.2005.

>>dugačak je post poprilično..ali svejedno,nemojte preskakat..čitajte sve. :D.>>

np-FNC diverzant-slobodan
…želim biti slobodan barem jedan dan
rasterećen želim utonuti u san…..

Napisala sam danas post, dugačak je bio..i izbrisala sam ga…sama. Bezveze, bilo mi je glupo objavit ga. Bilo mi je glupo stavit tu da svi čitaju..neke stvari koje malo kome govorim. Nikome gotovo..samo sebi :p.
Pitam se (malo..) zašto pišem uopće..mislim, nisam namjeravala da mi ovo bude neki dnevnik ili šta već..nisam mislila pisat neke osobne stvari..mislila sam da ću pisat svoja razmišljanja o određenim stvarima koje se događaju..oko svih nas. Ali krenula sam drugačije..i svidjelo mi se je. Pa sam nastavila.. sad već pišem gluposti. Da..
Ma nema veze..ne znam čemu sve ovo gore..valjda zbog obrisanog posta :D. Al ono…pisala sam ga nekih 15 minuta i onda ko neka budala izbrišem..a opet, bed mi je bio stavit ga..bed mi je bio,ahhhahahahha.a šta onda da stavljam? Spavala sam, išla u školu, išla van……….(??)—ionak to radim često… aaarggggh!

np-six pack-na zapadu ništa novo

Ništa me ne muči ovih dana..ono, osjećam se ko da sam se iz svega isključila. Ništa ne mislim ni ne radim..ležim all the time..ee da. I snijeg je napadao..trebalo bi ići na sanjkanje negdje..al nikom se ne da, pretpostavljam. Nikog nisam ni pitala. Ne znam koji je datum!!!! Koji bi mogao biti, razmišljam baš…mislim 28. ili 27. jedan je.

np-ramones-I wanna be sedated

rekla mi je mama danas da ću se, kad završim faks, morat lijepo oblačit. (?? opet )
kako lijepo?? E, ja se oblačim normalno. Ok, donekle. Mislim… pitam šta misli pod tim svojim»normal»..pa-----normalne hlače i majice…sakoiće(hellooooooo?)možda…cipele.. dosta o tome. NE!

np-analena-so real

stalno neki ljudi umiru…nisam navikla baš na to. Ne volim sprovode. Da, ko ih voli? Al u takvim situacijama…ja ko da zablokiram..ne znam šta treba reći..ko budala stojim, gledam, šutim.
I dok razmišljam o smrti..toliko mi glupih misli prolazi kroz glavu..ja se ne bojim smrti. Mislim. Ali ne želim umrijeti..ne brzo. Jednom moram, znam. Bojim se više smrti ljudi oko mene nego svoje. Ne znam kako bi podnijela da mi umre netko….netko blizak. Ne znam otkud me sad stalno to opsjeda..

…..u mojoj maloj glavici ima previše pitanja, a premalo odgovora…..
baš sam pisala prije par dana, bar mislim da jesam, o tome kako jedan dan volim sve, drugi mrzim…al ljudi…u zadnje vrijeme volim čak i one koje ne bi trebala voljet…i tak neke stvari koje stvarno ne podnosim…nije baš da volim, al ne smeta mi ko što mi je uvijek smetalo…i malo me zabrinjava to (aaaa…koji problemi……:D.D. stvaaaarno….)

np-nešto...ne znam ime..super je!

jede mi se nešto fino…još kad bi znala šta spremit sama…ma nije da ne znam, ni ne pokušavam pa ono…možda znam :D , ima nade za mene. Ma, ima vremena za kuhanje…ima! Jedu mi se palačinke ili lignje ili neka fina al stvarno fina pizza…i to je to.

…i ne znam ni koji faks da odaberem…a ono…opet ništa čudno i ništa šta bi me brinut trebalo, al ja stvaram probleme i tamo gdje ih nema..

kod faksa imam dilemu…ili 3lemu…šta god. Pravo…al ono, jel vam se činim ja ko osoba za pravo di ima puuuuno učenja napamet…i puno velikih knjiga i sl????? ne znam, nisam baš sigurna..svejedno…jako mi se sviđa..ja bi pomagala samo dobrim ljudima :DDD
novinarstvo mi se užasno sviđa,al opet…ne znam koliko je to pametno.. ima još jedan faks…onak…za njeg mislim da polako otpada..
i četvrto, što mi se isto jako sviđa,,,al ne vjerujem da ću i probavat to…ono…ne bi upala,čini mi se!

Piše mi se.a pišem bezveze. Imam neki feeling da bih 10 stranica mogla ispisat, a ništa određeno ne napisat.
Baš su jučer neke cure o blogu pričale,..čekala sam mamu pa sam slušala malo…kao, glupost, neki ljudi to pišu koji imaju viška vremena i manjak zabave(da,baš te riječi)..i ono, koji bi idiot htio pisat na internetu dnevnik..
Ajd dobro…
Ne slažem se uopće s tim…al ništa nisam rekla..glupo mi je bilo kad ne poznam ih dobro.
Ali mislila sam cijelim putem do kuće o tome…ko bi htio na netu dnevnik pisat..ja mislim da pola blogovaa nije neki dnevnik..ono,dnevnik dnevnik. Pravi.
Sjećam se svog dnevnika..pisala sam ga jako dugo. Moj bar—dnevnik- nije isti ko moj blog. Ne znam šta mi se više sviđa. Mislim, i jedno i drugo pišem samo za sebe. Iako…baš i ne. ???
…čini mi se ko da ovdje ne mogu bit skroz iskrena..ne,kriva riječ..ne iskrena, nego onak..napisat sve šta hoću i totalno sve šta je u meni…mislim da mi je dnevni ipak više pomagao da se osjećam dobro kad mi je to trebalo… a blog pomaže na neki drugi način isto…a i komentari :DDD
ak u dnevnik stavim ?, neće bit odg.
I Sokrat je rekao----ako knjigu nešto pitaš, ona šuti. Votevr. Nešto tako!
Kad sam kod dnevnika već…užasno mi nedostaje moj dnevnik…ee..pisala sam ga redovito svaki dan skoro..od osmog pa sve do … mislim da negdje pred kraj drugog razreda..i onda sam ga istrgala na komadiće na početku trećeg..i bacila..sad mi je žao.

np-six pack-vreme samoće

i sad čekam da se spojim na net..ak ne, ujutro stiže post..jel volite više kratke ili duge postove?(nemojte sad samo na to odgovorit,,pišite nešto :DD )onak..općenito.isuse..,čini mi se ko da sam ovo pisala već. Deja vu? ja ne znam..draži su mi dugi..recimo. al onda ne stignem sve pročitat..odem s neta i pročitam pa ne komentiram…a opet, ljudi vole komentare.. Da, isto i za komentare,kratki ili dugi?
ne,nisam poludjela..samo ne znam na šta da potrošim ovo vrijeme dok čekam da se sjeti spojit!!

Par min kasnije…spojila sam se ali…cannot find server :ppppp. LJUTA SAM!…još par min…otišla s neta…živčana.blog ništa,iskon ništa. Ok…mogu ja bez neta! Dva su sata..noć. …smišljam kako da dođem do para nekih..treba mi za konc..ne znam stvarno…moja mama---to je bacanje novaca..a razumijem ja nju,al ono…mama,molim te…bit ću dobra!
(četvrtak)

______jutro!doručkovala sam jogurt pa sam glaadna…danas ne planiram van,vidjet ću..mogla bi.sutra naravno..jedva čekam..koji sam ludi san sanjala noćas..:D…da, i sanjala sam blog&ljude s bloga…smiješno…baš me zanima jel bilo ko izgleda kao iz mog sna..ahhhahhhh. slušam muziku. ….the worst parts of my life and the most beautiful ones I lived in my dreams. They were so real that I screamed when I burned. They were so real that I cried when I hugged…(ovu)..lijep dan..
np-six pack-ljubičaste granice ..a netko mi je rekao da me se sjeti kad čuje tu pjesmu..mislim razorblade..nisam sigurna :D..valjda zbog purple…ah, koji pametan zaključak! :D

…blog ne radi OPET..gledala sam schindlerovu listu..potresan film. ne mogu vjerovat da ima takvih odvratnih ljudi, ne znam, meni je to nezamislivo. Užas. Ljudi se bore za život, za malo hrane ili vode..ne znaju hoće li živi dočekati jutro. djecu ubijaju, umiru oni koji nisu nizašto krivi..znam da ima još uvijek takvih stvari..i lošijih. i dalje muče ljude negdje drugdje, i dalje postoji neki drugi auschwitz, i dalje svaki dan umiru nedužna djeca..a malo tko o tom misli..nitko se na to ne obazire. gladna sam..ne,nisam gladna, jede mi se nešto fino..imam svašta, ali neću jesti, ne sviđa mi se…a tisuće djece je gladno u ovom trenutku..bili bi sretni s malo kruha..a ja ne želim jesti jer mi se ne sviđa,a stvarnoo..glupost..i mislim..mogu li im pomoći? možda mogu..iako ne znam kako. može li itko od nas? a svi mi mislimo kako su naši problemi najveći..i sad razmišljam o tome..mislim, pitam se..što ja mogu napraviti?zašto se sve to događa?…a već ću sutra biti na koncertu i skakat i sve će mi bit divno i savršeno..neću mislit na ovo..i opet će moji «problemi» biti tako veliki. k vragu..
(petak)

vani je hladno, smrzavam se..sad idem na net..oko 4 sata je..ko neki manijak stalno napadam na blog..a ne radi nikad.:DDD.spjila sam se=ne radi.otišla sam pogl.malo Moj blog, nije mi baš nešto..ma,izdržat ću, ostajem vjerna ovom blogu! :DDD. Još neko vrijeme..
(subota)

vau…ovo je bio odličan izlazak, ma sve je bilo savršeno.još uvijek sam pod dojmom..i pod dojmom alkohola :D.malo.
np- ljubičaste granice /opet/ ….mi smo sami sebi sasvim dovoljni….ovaj dio sad mi je najdraži koji ide nakon tog…ah..ljubičaste granice :D
da nastavim..išla sam na konc..puna sam modrica,malo sam usnicu razbila…al bilo je super.obožavam to..nije važno šta je,samo da se skače..ma okej,ne baš,ipak bolje je kad je neki bend koji volim,čije pjesme napamet znam i u njima uživam…a ovo je bio jedan od takvih :DDDDDDDD.hepi sam,hepi,hepi.koji je to super osjećaj…svi skaču..padneš na pod,svi te dižu.ono…savršeno.skaču svi zajedno,bacaju se,nije važno s kim skačeš…aaaaaah.kako dobro.i svaki dobar koncert mi uljepša cijeli tjedan!ostala sam bez glasa.nisam predugo ostala,došla kući oko 2..al nisam stajat više mogla..zvala da netko dđe po mene..ušla u auto i haahahhahhahahaa-počela štucat ko budala..pita me my father jel mi zlo..ja-ma ne, samo sam gladna, ništa nisam jela, nisam imala novaca.da,pa kad sam potrošila na piće :D
okkkk,došla kući,prvo u kuhinju i kad sam počela jest….ehhhhehehhe..trebalo je to vidjet..pa jela sam ko gladno dijete iz neke najsiromašnije afričke države..ajme.dovukla se do kreveta,pobacala marte,navukla pidžamu i pustila guano apes (????? Ajd dobro…nije mi jasno zašt..valjda je bilo prvo šta sam dohvatila)ima još..al mislim da sam stvarno puno napisala..danas neću na net,sutra ću ovo postat pa ak bude još nešt zanimljivo..dodajem!baš me zanima kad će se smirit ovo s blogom i kad će počet normalno radit.stvarno ludim.tak mi se ide na net sad..večer je,oko10 sati,a meni se tako spava..bila sam na kavi( 6 kn i sjedimo dva sata…sviđa mi se to..), toliko sam se smijala da me trbuh bolio od smijeha.. mrzim ovu prokletu hladnoću.pišem u wordu i ovo mi je 4.stranica.mislim da ovaj tjedan neće bit nešto ludo zanimljiv,ne znam,čini mi se.petak&subota bi mogli bit sasvim ok.
(nedjelja)

purple
























































- 00:13 - Komentari (11) - Isprintaj - #