Purple eyes

ponedjeljak, 19.06.2006.

Imam jednu tužnu vijest…mislim kako za koga…nekima to neće ništa značit, ali evo za ove koje je briga- Hrvatska i Japan su ostali 0:0.
Zezan se, nije to THE vijest, THE vijest je ta da je jučer oko 13:00 Sanda sila na avion i polako ali sigurno krenila u SAD… Vraća se…paaaa…za dva miseca otprilike.no Sinoć je bia taj tužni rastanak, a ja inače mrzin rastanke, samo ću spomenit da san se lani rasplakala kad je Tina išla na skijanje 10dana!!! A sad Sanda ide u Ameriku (je bi me Grube sad spalila da me čuje), pardon, u SAD, i to ni manje ni više nego do kraja lita… A ja san imala bijednih 5min za pozdravit se s njon, da ne spominjen da je kraj mene bia Darki koji bi me razapea da san nedaj bože suzu pustila namcor. Igrom slučaja, to nije bia pravi rastanak, jer san otrčala za njima na bus, pa je THE rastanak nastupia u busu…i bilo je tako tužno i nestvarno… Ona izlazi iz busa, a ja i Tina ne mičemo pogleda sa nje imajući na umu da ćemo je sljedeći put moć pogledat tek…pa na ekskurziji…a to se čini taaako daleko. I tako nam je otišla Sandy, ostavila mi je svoj mobitel, pošto svi znamo kakve sriće ja iman sa mobitelima, točnije zvučnicima, pa eto da se mogu pristojno javit kad me ljudi zovu, i sad svaki put kad bacin pogled na taj mobitel sitin se nje… Znan, znan da vrhunski dramatiziran, i da većina vas vjerovatno sad koluta očima, ali previše smo se navikle na nju…i onda ona ode. Pa ko će bit naša hiperaktivka br.1? Dobro, aj, br.2, ja sam ipak nenadmašiva… Ko će bit naša strejterica i u baš svakoj prilici pit Coca colu ili nešto sl. Ko će điravat sa mnom okolo kad me uvati hiperaktivnost? Ko će plesat i skakat sa mnom i bacat se u šutke kad Tina ne bude raspoložena? Ko će se zamazat sladoledon svaki put kad mu se približi? Ko će nas učit kako se vrti oni štap za mažoretkinje? Ko neće vadit jednu slušalicu iz uha BAŠ NIKAD (e, sanda, palo mi je na pamet…kad si se krizmala, kako si to izvela, mislin slušalice, mp3 i to…?)? Ko će bit taj ko ostavlja mobitel doma jer ga nema di stavit, ali zato se od mp3ce ne odvaja na više od metra (ovo me podsjetilo na ono kad je Tina u primošten zaboravila ponit ručnik i aparat, ali je zato ponila iglu i konac)? Ko će bit taj ko ima energije za četvero ljudi sad kad nam Sande nema… Aaaah…neće to bit lito kakvo je moglo bit sa njon… Šteta… Al briga nju, ona će harat po New Yorku i smijat se nama u ovom selu…
Sanda fališ nam…
I, da, lipo se provedi…nemoj nas zaboravit…i stavi crno bijelu sliku na blog… smijeh
- 13:48 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.