Purple eyes

utorak, 06.06.2006.

Hitno trebam zraka, pluća su mi premala...

Bia bi ka red da napišen neki novi post…jelrolleyes? I ovako vidin da na temu Luke i niste nešto razgovorljivi (pripisat ću to tome šta ga većina vas ne poznaje). Nije baš da imam inspiracije za novi post…ali to je već izvan moje moći upravljanja. Za to krivim školu i onu četvorku za koju se tako krvnički borim (pretjerujem, ne borim se toliko, evo sam dokaz je to šta umisto da učin biologiju, ja smišljam novi postthumbup). Jednom je jedna osoba meni jako draga rekla «Ta gimnazija stvarno isiše iz vas svu kreativnost». Do sad i nisam o tome razmišljala i ne znam zašto mi je sad to palo na pamet, ali možda je stvarno tako… U biti otprilike tako. U toj gimnaziji stvarno nemaš prostora za izrazit svoju kreativnost, osim ako u izražavanje kreativnosti ubrajamo ukrašavanje teke iz vjeronauka (headbang) ili pak dramsku grupu iz koje sam izbaćena zbog (pazi sad!) iskazivanja svog mišljenjaburninmad. U toj školi jedino šta traže od tebe je da štrebaš, štrebaš, štrebaš (ili učiš, učiš, učiš), dođeš isprid njih, izrecitiraš im naštrebano (naučeno) i za tjedan dana se ne sičaš ni cjeline koju si odgovara, a pogotovo ne kakvog detalja… Rijetko koji prof.ne traži od tebe to…stoga čast iznimkama. Nekako mislim (nadan se) da će se stvari prominit uvođenjem državne mature. Možda…ali svakako, ni tu kreativnost ne može doć do nekog velikog poleta. Ne znam, nekad žalim šta nisam malo talentiranija u crtanju npr. i šta se nisam upisala u umjetničku ili grafičku školu, mislim da bi se ako ne ništa drugo, bolje osječala… i bar bi imala misto za razvijat svoju kreativnost, onako, pravo misto, a ne zidove svoje sobe koji su više krajnje izmučeni mojom kreativnošću, ili barem pokušajima. I, da, nebi se osjećala ka debil. Jer u gimnaziji se prije ili kasnije ako imaš imalo duha počmeš osjećat ka debil…čisto zato šta oni od tebe pokušavaju napravit debila.
Zato bi tila sve nadoknadit posli srednje…upisat glumačku akademiju ili novinarstvo… Ali to su već…hm… HIGH HOPES! smijeh
I zaboravih spomenit da sam sretna, jako sretna zadnjih dana… (to da vas ne ostavim u tupom raspoloženju…).

Photobucket - Video and Image Hosting

- 20:20 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.