On/Off

by: Mala Curica Dizajn

kostur by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Vidim da svi pišu priče, pa ajd i ja ću... xD... daklem to je Final Fantasy priča... pišem već jednu ali ona je za ozbiljno dok ovdje samo za bezveze pišem kada nemam inspiracije za onu... nadam se da će vam se svidjet... =D

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Aleerina a.k.a Aichina a.k.a Slodina priča =)

Lexina priča =D

Lunin blog xD

Aichina Naruto priča xD

Sirova priča jeej

Priča o vukodlacima

Angel guardian dizajni--> Slode =)

Slode--> blog

Moja nova priča

Likovi a.k.a characters

Andrea Gray
Image Hosted by ImageShack.us


Imam 18 godina, upravo sam završila srednju školu. Ljudi koji me znaju mi kažu da sam tvrdoglava, sarkastična, vječiti pesmist. da stalno dunđam, da sam nepouzdana, i da premalo vjerujem u dobre stvari u životu. U pravu su, priznajem. Zaljubljena sam u Clouda, iako to ne priznajem jer više volim kad se svađamo i mrzimo. Imam ljubimca, malog vuka koji se zove Blacky. Bojim se da ću ga morati osloboditi kada poraste da me ne bi slučajno pojeo za ručak. Imam puno prijatelja iako to ne cijenim. Živim u velikoj kući na plaži koju su mi bogati roditelji kupili za 18 - i rođendan ( vjerojatno kako bi nadomjestili ljubav koju nikad nisam dobivala od njih ). U kući živi cijela ekipa: Lex, Luna, Cloud i Reno, Zack i Mato. ( iako su Cloud i Reno tu protiv moje volje )


Luna Drotting
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 18 godina, kao i ja. Također je završila školu i živi sa mnom. Ona je zabavno, optimistična, uvijek nasmijana, bezbrižna, potpuna suprotnost meni. Ima dečka, Rena i ne boje se pokazivati svoju ljubav što Cloudu i meni zadaje glavobolje. Imala je hrčka Rickya ali je uginuo zahvaljujući Blackyu. Još uvijek se malo ljuti zbog toga.


Lyanna Xanna Dixon a.k.a Lex
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 15 godina i još pohađa školu tj. prvi razred srednje. Obožava boje pogotovo ljubičastu i ružičastu. Mrzi crnu. Uvijek nasmijana,sretna,humoristična,s njom nikad nije dosadno.Zna radit spačke,ali uvijek se izvuče. Ima lavića Shadowa koji je u zoološkom vrtu i ona se brine za njega kao da joj je brat kojeg je uvijek htjela imati iako je to samo životinja. Zaljubljena je u Zacka koji ne zna točno što osjeća prema njoj niti prema drugima.

Aleera Aicha Valerious


Ima 22 godine i vojnik je. Živi u kući do moje sa Katarinom iako je gotovo nikada nema kod kuće. Ona je pesimist koji ne vjeruje u Boga i živi po svojo filozofiji kao: svi smo savršeni i sve je savršeno, niti jedan život nije težak jer da je ljudi ga ne bi mogli živjeti.... Smiješna je i strašno perverzna što je prenijela na mene i ostale oko sebe. Zaljubljena je u Vincenta, ali on još pati od gubitka voljene osobe. Ima dva brata Zacka i Versusa te tri ljubimca dvije zmije [zeleni piton [Slon Labud] i kraljevska kobra [Klokan Mirko]] te dobermana Rena. Ona mi je podrška u života jer je uvijek tu kada mi treba a usto je i jaka i nasilna što uvijek dobro dođe. Ona i Reno su nerazdvojni prijatelji.

Anatra Lux Avanti
Image Hosted by ImageShack.us


Moja najbolja frendica, ali je nakon trećeg razreda srednje otišla u inozemstvo nastaviti školovanje. Vratila se i potpuno promijenila, na sreću samo izgledom. Inače je on vrckava, iskrena i prava frendica i JAAAAAKO ŠEPRTLJAVA I SMOTANA. To moram naglasiti. Ali uvijek je tu kada ju trebam. Mama joj je umrla pri porođaju, tata dok je imala 10 godina te je ondaivjela s bogatom tetom. Tad sam često dolazila do nje jer je uvijek bilo kolača.

Katarina Moon a.k.a Kety
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 17 godina, 3. srednje. Ona je zabavna, optimistična i pametna. Prepametna. Zna odgovor na sve. Veoma je pouzdana pa joj se svi povjeravaju. Katkad zna reći nešto što ne bi trebala ali to onda odmah ispravi.

Cloud Strife
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 21 godinu. Bivši je vojnik koji se vratio živjeti normalnim životom i time zagorčavati moj. On je tvrdoglav, sarkastičan, užasno dosadan i iritantan ( ili je takav samo prema meni? ) . Kada netko dira ljude do kojih mu je stalno uzvraća svom snagom. Katkad je hladan i ne mari za druge, ali to je jer je dosta zatvoren i ne voli pričati o osjećajima. Povjerava se Zacku, svom best frendu. Zaljubljen je u mene, ali to također ne pokazuje ( headbang )

Reno
Image Hosted by ImageShack.us


Što reći o njemu? Ima 23 godine a ponaša se kao dijete. Po cijele dane se samo zeza, ne radi apsolutno ništa, hobi mu je Luna, a s Cloudom se stalno svađa. Član je Turksa ( ne Turaka -.-''' ). Kada se treba uozbiljiti onda to uobičajeno i napravi.


Zack Fair


Ima 22 godine i Cloudov je najbolji prijatelj iako su čiste suprotnosti. Zabavan je, brižan i pomalo zbunjen. Davno je izgubio osobu koju je volio iako je shvatio ( nažalost prekasno ) kakva je ona zapravo. Obožava smišljati neke viceve koji nemaju nikakvog smisla tipa: Ide Luna pustinjom, dođe Reno i kaže " Bok ". Nemamo izbora nego se smijati.


Mato Silver
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 20 godina. Odustao je od škole još u svojoj 16-oj. Živi u kući s nama samo kako bi mogao biti blizu Lex u koju je zaljubljen.. iako ona njega i ne primjećeuje. On ima tanke živce i voli se praviti facom iako ga nitko ne kuži. Kada zagusti on je prvi koji će potrčati kako bi nešto poduzeo. Najviše se druži sa mnom i Cloudom jer se voli uplitati u naše svađe.


Blacky
Image Hosted by ImageShack.us


Mali vučjak kojeg sam našla dok sam išla kroz šumu. Mislila sam da tamo nema vukova ( ne bi trebalo biti ) a onda je naišao ovaj mali i slatki pa sam ga uzela i nazvala Blacky. Ne jede meso ( začudo ) ali jednog dana je Lunin hrčak nestao pa su svi njega optužili ( iako ja smatram da nije kriv ). Nadam se da ću ga, kada poraste, imati srca pustiti u divljinu, pošto mi je postao kao prijatelj.


Reese
Image Hosted by ImageShack.us


Čovjek...ovaj..dječak..ovaj momak? Ugl. predstavlja se za mog anđela čuvara koji me više uvaljuje u nevolje nego što pomaže. Ima 14 godina što znači da je mlađi od mene. Nije još dobio krila i nakon što sam izgubila pamćenje pojavljuje se kad god sam sama. Postaje mi jako dobar prijatelj pa je rastanak ( kada dobije krila ) težak.

White fairy
Image Hosted by ImageShack.us


Ne želim ni znati zaš su je moji roditelji tako nazvali -.-'''. U biti, tim darom su kupili moju ljubav, ili to bar misle. Živim u njoj sa još puno članova. Ček da prebrojim... Cloud, Zack, Reno, Luna, Lex, Anatra, Blacky i ja. Ima nas... Srećom, sobe su velike. Tako da Zack i Reno dijele sobu. Anatra, Luna i Lex dijele sobu, dok Cloud i ja imamo svako svoju sobu. Lijepa je to kuća, ali je se bojim. Tako je.. prazna... O.o

Versus
Image Hosted by ImageShack.us


Predstavlja se kao osoba koja mi je došla pomoći. On je zapravo zao i želi preuzeti ukrasti tajni trokut iz muzeja kako bi ponovo otvorio prolaz mrtvih, put u drugu dimenziju u kojoj je on trebao biti kralj, ali je kao dijete nestao. Pomoći ću mu u ostvarivanju plana iako me Reese upozoravao da ne bih trebala. Iskorištavao je moju moć kako bi došao do trokuta.




... One day I just woke up and couldn't remember who I am...

Nisam mogla otvoriti oči, kao da ih netko zalijepio selotejpom. Osjećala sam bol u vratu.
~ Što mi se dogodilo? Gdje sam? Tko sam? ~
Osjetila sam nečiju ruku na čelu. Maknula sam ju. Činilo se kao da mi se samo ruka može micati.
- Budna je! - čula sam poznat, ali opet nepoznat glas
Čula sam ubrzane korake. Opet mi je netko stavio ruku na čelo.
~ Pa prestanite mi više pipati čelo! ~
Htjela sam reći ali nisam mogla.
- Može se kretati, zašto ne govori? - opet je rekao taj isti glas
- Možda je oglušila! Kao u onoj seriji kada... - nečiji dnježni i bezazleni glas je rekao
- Dobro, shvatili smo Luna. - grubi glas je prekinuo
~ Tko su ti ljudi? Tko sam ja? Zašto ne mogu pričati ni otvoriti oči? ~
- Možda je ovo kao kad je Snjeguljica bila u lijesu pa nije se nije mogla probuditi pa sada treba doći neki princ i poljubiti je i svi ćemo živjeti sretno! - rekao je isto onaj blesavi i bezbrižan glas
- Sigurna sam da nije tako. - pojavio se sasvim novi glas - Tu nema dovoljno zgodnih, pa osim jednog.
- Reno, moramo si naći novo društvo. - rekao je onaj grublji glas
- HOĆETE li više svi ušutjeti?! Andrea tu leži polumrtva, ne može ni pričati a vi se tu zezate! - bio je to onaj prvi glas
- Oho! Otkad tebe briga Cloud. Mislio sam da bi ju radije ubio nego rekao tak' šta. - pojavio se novi glas
~ Pa koliko ih ima? K'o pola Kine! ~
- Šutite. Nemojte ga ometati.. usredotočio se na viši cilj. - netko se očito zezao
Konačno sam smogla dovoljno snage da otvorim oči, a da sam osjećala noge pobjegla bih glavom bez obzira što dalje od ovih...ovih..tu!
- I oči su otvorene! - rekao je lik s crvenom kosom
Ubrzo sam shvatila da mogu i pričati.
- Tko ste vi? - odmah sam pitala
Nikada u životu nisam vidjela ove ljude. Imala sam život, jel tako? Tu je bio muškarac ( valjda je bio muškarac ) crvene kose koji je izgledao zaigrano, kao dijete. Onda je tu bio jedan s crnom kosom, koji je izgledao simpatično, jedan s plavosmeđom kosom i jedan s plavom koji je sjedio do mene. Bio je sladak, valjda. Tu su bile još i četiri djevojke. Jedna koja je izgledala opasno, jedna s Nesquickom u ruci, jedna s knjigom u ruci i jedna koja se činila sasvim bezbrižno i kao da živi u svom svijetu.
- Ne znaš tko smo mi? - rekla je ona s Nesquickom
- Ne. - odmahnula sam glavom
Svu su se samo pogledali. Ona opasnog izgleda mi je prišla i opalila me po glavi.
- Čemu to?! - vrisnula sam
- Ček, nisi se sjetila?! - pogledala me s nevjericom
- Ne!!!
- Pali kod Rena kad se napije. Sorry zbog toga onda.
Onaj crveni se nasmijao, vjerojatno je to bio Reno.
- Baš se ničega ne sjećaš? - pitao je plavi
- Sjećam se... vatre.
- Vatre?!

Sjećam se... pala sam.. u vatru... osjetila sam bol... kao dami nešto para dušu, krade osjećaje, uzima što volim... izgorjela sam iznutra... i onda je sve postalo crno....

- Ovo je ozbiljno. - rekao je plavi
- Misliš? - pitala je ona koja je izgledala bezbrižno
- Trebali bismo se dogovoriti o tome kako ćemo i što ćemo. - rekla je opasna
Svi su kimnuli glavom u znag slaganja te napustili sobu ostavivši mene, zbunjenu. Čula se samo tišina i nježni koraci. Okrenula sam se. Bio je to...
- VUK?!
Pomalo se uplašio, ali mi je svejedno prišao. Pružila sam ruku, pokušavši ne bojati se. Stavio je svoju njušku u moj dlan. Sjetila sam se.
- Blacky. - potapšala sam ga po glavi
Sjećanja su navrla.

Hodali smo uz plažu... sunce, toplina, vjetar, poslijepodne... Blacky hoda uz mene... najednom bol... parajuća bol... padam... osjećam nešto na vratu... vatra... sve je crno...

--U međuvremenu, razgovor--

- Ima li itko ikakve ideje što se dogodilo? - pitao je Cloud pomalo zabrinuto
- Otkad se ti brineš za nju? - čudio se Zack
- Tu se sada ne radi o meni! - prasnuo je
- Smirite se! Lex i Katarina su je našli, neka nam opišu. - smirivala je Aicha
- Pa.. - negodovala je Katarina
- Bila je kao leš, ležala. Prišle smo. Istina, bila je kao leš, pa,ali je bolje je mirisala. - dopunila je Lex
- Ovo nikamo ne vodi, a to znam čak i ja! - izjavila je Luna
- Ovo nije došlo samo od sebe, siguran sam. - umiješao se Mato
- Također, nešto ili netko... Ne znam. - stao je Cloud te se zapiljio u pod
Svi su ušutjeli.
- Cloud je u pravu, ne znamo. Mislim, što znamo o njoj? Da voli biti sama i da ju vole vukovi. Tko ju od vas zna malo bolje? - uzrujala se Aicha
Svi su šutjeli.
- Mislim da ovo možemo rješiti na samo jedan način. - nastavila je - Moramo se potruditi da ju sjetimo, natjerati ju da nam se otvori. To je jedini način.
Svi su kimnuli.
- A što ako ne bude išlo? Ako pobjegne? - pitao je Reno
- Morat' ćemo je vezati ili nešto! Sasvim sam siguran da nam nešto prešućuje.
- Dakle, želimo li pomoći?! - rekla je Aicha puna samopouzdanja
- DA! - rekli su u isti glas
- Wow, zvučimo kao vojnici. - zamislila se Lex
- Znači dobro utječem na vas. - nasmiješila se Aicha
- Idemo sada po nju, ali nemojte ju uznemiravati. Pogotovo ti Cloud. Sumnjam da sjećanja na vaše " prijateljstvo " - rukama je Zack pokazao navodnike - Želiš probuditi?
- Nemojmo svi ić'. - rekla je Katarina - Čitala sam da ako uznemiravate osobu s gubitkom pamćenja da postoji šansa da se više nikad ne sjeti.
- Hvala Ejnštajn. - namrgodio se Zack
- Kaže se Ainstein. - izbeljila mu se Katarina
Aicha se samo opalila po čelu. Sigurno je mislila " S kim se ja to družim?! "
- Idemo Cloud i ja. - rekla je te povukla Clouda sa sobom

--- Natrag u sobi ---

Blacky je najednom ustukao pri ulasku plavog i opasne u sobu.
- Ovaj, ja bih htjela ići kući. - rekla sam
- Ovo je tvoja kuća. Usput ja sam Aicha, a ovo je Cloud. - rekla je opasna tj. Aicha
- Ovo? Moja? Nemoguće, ja sigurno nisam bogata.
- Jesi, molim te probaj se sjetiti! - rekao je plavi tj. Cloud
- Ne mogu. - rekla sam
- Probaj. - nastavio je
- Ne mogu.
- Molim te probaj još jednom.
- Ne mogu se sjetiti! Zar ti nije jasno?! Pustite me na miru. Oboje! - nešto je u meni puklo
Aicha ga je pogodila zašto-tako-navaljuješ pogledom. On joj je uzvratio morao-sam-probati pogledom.
- Slušaj, pomoći ćemo ti sjetiti se, ok? - rekla je Aicha
Sad sam se već smirila.
- Ovo je tvoja soba. Sad je već ponoć i predlažem ti da se odmoriš. Sutra počinjemo sa prisjećanjem, ok? - rekla je i pružila ruku - Ali moraš nam vjerovati.
- Ja... - dvoumila sam se
Prihvatila sam ruku. Nisam baš ni imala izbora. Najednom me nešto zapeklo na vratu. Prešla sam prstima preko toga. Kao udubina.

Malo dijete, plače. Žena se nadvija nad njega.
- Malo će boljeti, ali obećajem ti... jednog dana ćemo se ponovo sresti.
Dijete je prestalo plakati. Žena je ubola dijete i zarezala nešto na njegovom vratu.
- Vidiš da ne boli. I nikada se nemoj bojati probuditi vatru u sebi. - rekla je i pomilovala dijete


Mjesečina... noć...žena polako hoda ulicom... ostavlja dijete na nečijem pragu... baca posljednji pogled... i nestaje..

Sjetila sam se toga u sekundi. Najednom sam se osjećala napušteno. Nisam htjela ostati sama.
- Mi sad idemo. Ti idi spavati, svi trebamo odmora, ako se mene pita. - Aicha je opet progovorila
- Ne želim ostati sama! - ispalila sam kao iz topa
Ovo dvoje su se samo pogledali. Aicha je Cloudu kimnula glavom i nešto šapnula. Ona je izašla, a on ostao.
~ Nisam htjela da on ostane! ~
Smjestio se na kauč u kutu sobe.
- Znaš nas dvoje se mrzimo, tj. smo se mrzili. -rekao je
- Ovaj... - nisam znala što reći, kada se nisam sjećala toga
- Uvijek si govorila ' ovaj ' kada nisi znala što reći. Želiš li znati kakva si bila? - najednom je promijenio ton glasa
Ustao se i sjeo na krevet kraj mene. Kimnula sam glavom. Shvatila sam da bi mi rekao i ovako i onako.
- Bila si sarkastična, pesimitična, neopisivo tvrdoglava, voljela si biti sama, imala si sve i nisi to cjenila, bila si bezobrazna i antisocijalna, stalno si se svađala sa mnom i.. - prekinula sam ga opalivši mu šamar
Pogledao me svojim divnim plavim očima, kao da je znao da je to zaslužio.
- Šuti! - suza mi je kliznula iz oka
Na trenutak smo se samo gledali u oči... nisam ni znala koje su boje moje oči, ali bila sam sigurna da su njegove oči najljepše na cijelom planetu. Zaklopila sam oči i pokušala se sjetiti, pokušati učiniti da ovo nestane. Sljedeće što sam osjetila je par toplih usana na mojima. Pokušala sam se opirati, ali... nisam mogla. Bilo je kao ostvarenje sna za kojeg nisam ni znala. Nisam htjela da taj trenutak završi.

- Cloud rekla sam ti već da me zanima što imaš za reći! Ne želim tebe i Rena u kući! - vikala sam na njega... da bila sam to ja...
- Nemamo dom! - branio se Reno
- Baš me briga, ne zanima me!
- Kako možeš biti tako hladna? - pitao je Cloudom s daškom gadljivosti
- Gledaj me!
Svejedno su se uselili... sad to nije ni važno..


Više nisam osjećala te tople usne. Otvorila sam oči. Cloud je još uvijek bio tu, rumen.
- Bila sam odvratna osoba, zar ne? Svi su me mrzili. - suze su samo krenule
- Nisi... samo... - rekao je i obgrlio me svojim snažnim rukama dok sam ga ja uhvatila za vestu i brisala suze u nju
Bila sam tako umorna... san mi je sam došao na oči... san koji je obrisao suze... htjela sam biti u njegovom zagrljaju zauvijek... ali sam znala da ne mogu...


|utorak, 27.05.2008., 14:11|

|28| Komentiraj| Printaj| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.