On/Off

by: Mala Curica Dizajn

kostur by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Vidim da svi pišu priče, pa ajd i ja ću... xD... daklem to je Final Fantasy priča... pišem već jednu ali ona je za ozbiljno dok ovdje samo za bezveze pišem kada nemam inspiracije za onu... nadam se da će vam se svidjet... =D

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Aleerina a.k.a Aichina a.k.a Slodina priča =)

Lexina priča =D

Lunin blog xD

Aichina Naruto priča xD

Sirova priča jeej

Priča o vukodlacima

Angel guardian dizajni--> Slode =)

Slode--> blog

Moja nova priča

Likovi a.k.a characters

Andrea Gray
Image Hosted by ImageShack.us


Imam 18 godina, upravo sam završila srednju školu. Ljudi koji me znaju mi kažu da sam tvrdoglava, sarkastična, vječiti pesmist. da stalno dunđam, da sam nepouzdana, i da premalo vjerujem u dobre stvari u životu. U pravu su, priznajem. Zaljubljena sam u Clouda, iako to ne priznajem jer više volim kad se svađamo i mrzimo. Imam ljubimca, malog vuka koji se zove Blacky. Bojim se da ću ga morati osloboditi kada poraste da me ne bi slučajno pojeo za ručak. Imam puno prijatelja iako to ne cijenim. Živim u velikoj kući na plaži koju su mi bogati roditelji kupili za 18 - i rođendan ( vjerojatno kako bi nadomjestili ljubav koju nikad nisam dobivala od njih ). U kući živi cijela ekipa: Lex, Luna, Cloud i Reno, Zack i Mato. ( iako su Cloud i Reno tu protiv moje volje )


Luna Drotting
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 18 godina, kao i ja. Također je završila školu i živi sa mnom. Ona je zabavno, optimistična, uvijek nasmijana, bezbrižna, potpuna suprotnost meni. Ima dečka, Rena i ne boje se pokazivati svoju ljubav što Cloudu i meni zadaje glavobolje. Imala je hrčka Rickya ali je uginuo zahvaljujući Blackyu. Još uvijek se malo ljuti zbog toga.


Lyanna Xanna Dixon a.k.a Lex
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 15 godina i još pohađa školu tj. prvi razred srednje. Obožava boje pogotovo ljubičastu i ružičastu. Mrzi crnu. Uvijek nasmijana,sretna,humoristična,s njom nikad nije dosadno.Zna radit spačke,ali uvijek se izvuče. Ima lavića Shadowa koji je u zoološkom vrtu i ona se brine za njega kao da joj je brat kojeg je uvijek htjela imati iako je to samo životinja. Zaljubljena je u Zacka koji ne zna točno što osjeća prema njoj niti prema drugima.

Aleera Aicha Valerious


Ima 22 godine i vojnik je. Živi u kući do moje sa Katarinom iako je gotovo nikada nema kod kuće. Ona je pesimist koji ne vjeruje u Boga i živi po svojo filozofiji kao: svi smo savršeni i sve je savršeno, niti jedan život nije težak jer da je ljudi ga ne bi mogli živjeti.... Smiješna je i strašno perverzna što je prenijela na mene i ostale oko sebe. Zaljubljena je u Vincenta, ali on još pati od gubitka voljene osobe. Ima dva brata Zacka i Versusa te tri ljubimca dvije zmije [zeleni piton [Slon Labud] i kraljevska kobra [Klokan Mirko]] te dobermana Rena. Ona mi je podrška u života jer je uvijek tu kada mi treba a usto je i jaka i nasilna što uvijek dobro dođe. Ona i Reno su nerazdvojni prijatelji.

Anatra Lux Avanti
Image Hosted by ImageShack.us


Moja najbolja frendica, ali je nakon trećeg razreda srednje otišla u inozemstvo nastaviti školovanje. Vratila se i potpuno promijenila, na sreću samo izgledom. Inače je on vrckava, iskrena i prava frendica i JAAAAAKO ŠEPRTLJAVA I SMOTANA. To moram naglasiti. Ali uvijek je tu kada ju trebam. Mama joj je umrla pri porođaju, tata dok je imala 10 godina te je ondaivjela s bogatom tetom. Tad sam često dolazila do nje jer je uvijek bilo kolača.

Katarina Moon a.k.a Kety
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 17 godina, 3. srednje. Ona je zabavna, optimistična i pametna. Prepametna. Zna odgovor na sve. Veoma je pouzdana pa joj se svi povjeravaju. Katkad zna reći nešto što ne bi trebala ali to onda odmah ispravi.

Cloud Strife
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 21 godinu. Bivši je vojnik koji se vratio živjeti normalnim životom i time zagorčavati moj. On je tvrdoglav, sarkastičan, užasno dosadan i iritantan ( ili je takav samo prema meni? ) . Kada netko dira ljude do kojih mu je stalno uzvraća svom snagom. Katkad je hladan i ne mari za druge, ali to je jer je dosta zatvoren i ne voli pričati o osjećajima. Povjerava se Zacku, svom best frendu. Zaljubljen je u mene, ali to također ne pokazuje ( headbang )

Reno
Image Hosted by ImageShack.us


Što reći o njemu? Ima 23 godine a ponaša se kao dijete. Po cijele dane se samo zeza, ne radi apsolutno ništa, hobi mu je Luna, a s Cloudom se stalno svađa. Član je Turksa ( ne Turaka -.-''' ). Kada se treba uozbiljiti onda to uobičajeno i napravi.


Zack Fair


Ima 22 godine i Cloudov je najbolji prijatelj iako su čiste suprotnosti. Zabavan je, brižan i pomalo zbunjen. Davno je izgubio osobu koju je volio iako je shvatio ( nažalost prekasno ) kakva je ona zapravo. Obožava smišljati neke viceve koji nemaju nikakvog smisla tipa: Ide Luna pustinjom, dođe Reno i kaže " Bok ". Nemamo izbora nego se smijati.


Mato Silver
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 20 godina. Odustao je od škole još u svojoj 16-oj. Živi u kući s nama samo kako bi mogao biti blizu Lex u koju je zaljubljen.. iako ona njega i ne primjećeuje. On ima tanke živce i voli se praviti facom iako ga nitko ne kuži. Kada zagusti on je prvi koji će potrčati kako bi nešto poduzeo. Najviše se druži sa mnom i Cloudom jer se voli uplitati u naše svađe.


Blacky
Image Hosted by ImageShack.us


Mali vučjak kojeg sam našla dok sam išla kroz šumu. Mislila sam da tamo nema vukova ( ne bi trebalo biti ) a onda je naišao ovaj mali i slatki pa sam ga uzela i nazvala Blacky. Ne jede meso ( začudo ) ali jednog dana je Lunin hrčak nestao pa su svi njega optužili ( iako ja smatram da nije kriv ). Nadam se da ću ga, kada poraste, imati srca pustiti u divljinu, pošto mi je postao kao prijatelj.


Reese
Image Hosted by ImageShack.us


Čovjek...ovaj..dječak..ovaj momak? Ugl. predstavlja se za mog anđela čuvara koji me više uvaljuje u nevolje nego što pomaže. Ima 14 godina što znači da je mlađi od mene. Nije još dobio krila i nakon što sam izgubila pamćenje pojavljuje se kad god sam sama. Postaje mi jako dobar prijatelj pa je rastanak ( kada dobije krila ) težak.

White fairy
Image Hosted by ImageShack.us


Ne želim ni znati zaš su je moji roditelji tako nazvali -.-'''. U biti, tim darom su kupili moju ljubav, ili to bar misle. Živim u njoj sa još puno članova. Ček da prebrojim... Cloud, Zack, Reno, Luna, Lex, Anatra, Blacky i ja. Ima nas... Srećom, sobe su velike. Tako da Zack i Reno dijele sobu. Anatra, Luna i Lex dijele sobu, dok Cloud i ja imamo svako svoju sobu. Lijepa je to kuća, ali je se bojim. Tako je.. prazna... O.o

Versus
Image Hosted by ImageShack.us


Predstavlja se kao osoba koja mi je došla pomoći. On je zapravo zao i želi preuzeti ukrasti tajni trokut iz muzeja kako bi ponovo otvorio prolaz mrtvih, put u drugu dimenziju u kojoj je on trebao biti kralj, ali je kao dijete nestao. Pomoći ću mu u ostvarivanju plana iako me Reese upozoravao da ne bih trebala. Iskorištavao je moju moć kako bi došao do trokuta.




... Sometimes it's easier just to run away ...

- Što je bilo? - utrčala sam u kuću
Izgleda da je Reno palio vatromet u kuhinji.
- Reno?! Pa gdje ti je bila pamet! Što si mislio?! - vrištala sam dok sam gledala crne zidove u kuhinji te zbunjena lica prisutnih
Lex i Luna su samo stajale otvorenih usta, sigurno nisu mogle vjerovati da netko njegovih godina može napraviti ovakvo što.
- Nije mislio! - čula sam glas iza sebe
- Aicha! - Reno je najednom viknuo i poletio osobi iza mene
Okrenula sam se. Bila je to djevojka koja je izgledala... hm... opasno. Malo sam se nakašljala kako bih prekinula njihovo grljenje.
- Ja sam Aicha. - pružila je ruku
- Ovaj to sam shvatila. Andrea. - prihvatila sam pozdrav
Izgledala je kao da može uvesti reda, pogotovo u Renovu praznu glavu.
- Kako to da si došla? - pitao ju je Reno
- Imam 2 tjedna dopusta ili kako vi to kažete godišnjeg odmora, pa sam došla tu. Moja kuća je ona prekoputa, unajmila sam ju te ju dijelim s još par osoba.
- Oh super, možda možeš i Rena useliti kod sebe. - rekla sam sarkastično
Ovaj me samo opalio pogledom punim one njegove blesave ljutnje.
- Sorkač Renči, ali to je kuća samo za dvoje. Već se netko uselio.
Reno nije izgledao razočaran. Tad je Cloud ležerno ušetao, ne pozdravivši i samo odšetavši prema svojoj sobi.
- Ej znam tebe. - progovorila je Aicha - Ti si bio vojnik jel tako?
Cloud je najednom stao. Kimnuo je glavom.
- Pa vidi se. - puhnula je a on je nastavio prema svojoj sobi
Primijetila sam da ovaj razgovor ne vodi nikuda pa sam ga odlučila prekinuti.
- Nemate li svi nekog posla?
Lex se klepila po glavi.
- Moram u školu! Neću kasniti! Još tjedan dana škole a ja kasnim, ioanko ću pasti matematiku!
Istrčala je van kao uragan, zgrabivši svoju torbu koja je bila malo crna od Renova vatrometa, ali se nije obazirala.
- Pretpostavljam da joj ovo nije prvi put da kasni? - rekla je Aicha i digla obrvu
Svi smo odmahnuli glavom, osim Lune koja je u ruci držala čašu Nesquicka.

---Pogled s Lexine strane---

- Kvragu i satovi! Tko je još čuo da se ne smije kasniti. - psovala sam hodajući užurbanim korakom
~ Jesam napisala zadaću? Koji sam ja lik, padam matematiku i još ne napišem zadaću... ma briga me... ~
Toliko sam se žurila da sam se zabila u nešto ili nekoga.
- Pazi kuda ideš!
- Pa pazi ti. - rekao je nečiji nježni glas
Primijetila sam da je to neka djevojka. Na nju se ne mogu derati. Da, ovo je rasna diskriminacija.
- Ideš u školu? - pitala me
- Da. I ti?
- Da i obje kasnimo.
Obje smo krenule laganim korakom, zaboravivši da kasnimo.
~ Bar ne kasnim sama. ~
- Ja sam Katarina, usput.
- Oh, Lyanna Xanna Dixon.. ali za prijatelje sam Lex.
- Ok.
Stigle smo pred praznu školu, svi su već bili na satu.
- Highway to hell. - rekla sam i otvorila vrata škole

---Pogled s moje strane---

Šetala sam uz plažu. Htjela sam se malo odvojiti, što radim i inače. Aicha i Reno su htjeli nadoknaditi izgubljeno vrijeme. Luna, Zack i Mato su ih slušali, a Cloud... on... vjerojatno kao i ja. Želi biti sam. Kroz misli mi je šetala pjesma.

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone


Ne znam zašto se osjećam tako... tako... sama. Živim u kući s još šest osoba i vukom, a osjećam se kao da sam jedina. Zašto? Osjećam kao da mi nešto u životu nedostaje, a imam sve.

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone


Da, imam sve. Imam novac, no on me ne čini sretnim. Imam roditelje, ali oni nemaju ljubav. Imam prijatelje, ali oni kao da mene trebaju. Što imam? Ništa... imam masku koju nosim bojeći se otkriti pravu sebe. Boli, ali to je bol koju mogu nositi, vući za sobom kao što to već činim godinama.

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone


---U međuvremenu u kući---

- I kako je u vojsci, pričaj mi! - molim je Reno Aichu
- Pričaj nam! - ispravila ga je Luna
- Pa... - nije mogla odoljeti - Hrana je koma, katastrofa, fuj. Samo grah i grašak. Treninzi cijeli dan, ali je ekipa legendarna. A i Vincent.
- Vincent? - Zack se nasmiješio
- Jedan lik. - gotovo neprimjetno se zacrvenjela
- Koji? - htio je znati Reno
- Jedan.
- Opiši ga. - rekao je Mato
- Pa... kosa crna poput ugljena, takvu ni Snjeguljica nije imala. Oči crvene i sjajne, takvu boju nema čak ni najintenzivnije crvena ruža. I... najmisterozniji gals koji sam ikad čula.
- Kako glas može biti misterozan? - usprotivio se Mato
- Zašto ja to tebi uopće govorim? - namjestila je -.-''' facu
- Ne govoriš njemu nego nama. - opet je ispravila Luna
Onda je na trenutak zavladala tišina.
- Sad je na meni red da postavljam pitanja. - razvedrila se Aicha i nabacila sladunjav osmijeh
- Pucaj! - rekao je Reno i stavio ruke iza glave
- Ne doslovno. - opet se javila Luna
- Tko je ona Andrea?
- Nas pitaš. Ne znamo mnogo o njoj. Ovo je njena kuća. - zamislio se Zack
- Pa kako onda živite ovdje? - zbunjeno je pitala
- Zahvaljujući Luni, a i nije se mnogo opirala. - rekao je Reno
- Dobro da znam, a bolje da ste dobili nju, koja se čini malo zbrkana, nego ono što sam ja dobila. Zove se Katarina. Stalno mi nešto pametuje. Da ne koristim pravilni naglasak, da bih se trebala ljepše izražavati itd. Nadam se da ću se naviknuti.
Svi su prasnuli u smijeh osim Aiche koja ih je pogledala meni-to-nije-smiješno facom.

---Lexin pogled, opet---

- To! Dobila sam dva! Yes! - vikala sam kao luđakinja na putu kući pritom privukavši poglede prolaznika - Kao vi ne biste bili sretni?!
- Smiri se Lex. Ja sam dobila pet.
Samo sam ju mrko pogledala.
~ Štrebrica. ~
Polako smo krenule kući.

---Moj pogled, opet---

Bilo je tri sata popodne.
~ Lex će još malo doći kući. ~
Znala sam kad dolazi jer je uvijek vikala: " Nisam pala matematiku, još!!! "
Blacky je šetao do mene. Najednom me zaboljela glava. Neko sjećanje... sjećanje koje nikad prije nisam vidjela...

Vidim malo dijete, svega dva mjeseca staro. Roditelji dolaze do njega.
- Oprosti nam, ali moramo. - rekao je topao ženski glas
Dijete je počelo plakati.
- Andreice, upamti da smo te voljeli. - progovorio je i muški
Plač je prestao...


Pala sam na koljena.
~ Koji?! ~
Vrat me pekao. Prešla sam prstima po njima te osjetila neke udubine kao da su urezane.
~ Nisam stavila tetovažu ... zar ne? ~

Odjednom je sve postalo crno...


|subota, 24.05.2008., 13:38|

|89| Komentiraj| Printaj| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.