On/Off

by: Mala Curica Dizajn

kostur by: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Vidim da svi pišu priče, pa ajd i ja ću... xD... daklem to je Final Fantasy priča... pišem već jednu ali ona je za ozbiljno dok ovdje samo za bezveze pišem kada nemam inspiracije za onu... nadam se da će vam se svidjet... =D

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Aleerina a.k.a Aichina a.k.a Slodina priča =)

Lexina priča =D

Lunin blog xD

Aichina Naruto priča xD

Sirova priča jeej

Priča o vukodlacima

Angel guardian dizajni--> Slode =)

Slode--> blog

Moja nova priča

Likovi a.k.a characters

Andrea Gray
Image Hosted by ImageShack.us


Imam 18 godina, upravo sam završila srednju školu. Ljudi koji me znaju mi kažu da sam tvrdoglava, sarkastična, vječiti pesmist. da stalno dunđam, da sam nepouzdana, i da premalo vjerujem u dobre stvari u životu. U pravu su, priznajem. Zaljubljena sam u Clouda, iako to ne priznajem jer više volim kad se svađamo i mrzimo. Imam ljubimca, malog vuka koji se zove Blacky. Bojim se da ću ga morati osloboditi kada poraste da me ne bi slučajno pojeo za ručak. Imam puno prijatelja iako to ne cijenim. Živim u velikoj kući na plaži koju su mi bogati roditelji kupili za 18 - i rođendan ( vjerojatno kako bi nadomjestili ljubav koju nikad nisam dobivala od njih ). U kući živi cijela ekipa: Lex, Luna, Cloud i Reno, Zack i Mato. ( iako su Cloud i Reno tu protiv moje volje )


Luna Drotting
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 18 godina, kao i ja. Također je završila školu i živi sa mnom. Ona je zabavno, optimistična, uvijek nasmijana, bezbrižna, potpuna suprotnost meni. Ima dečka, Rena i ne boje se pokazivati svoju ljubav što Cloudu i meni zadaje glavobolje. Imala je hrčka Rickya ali je uginuo zahvaljujući Blackyu. Još uvijek se malo ljuti zbog toga.


Lyanna Xanna Dixon a.k.a Lex
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 15 godina i još pohađa školu tj. prvi razred srednje. Obožava boje pogotovo ljubičastu i ružičastu. Mrzi crnu. Uvijek nasmijana,sretna,humoristična,s njom nikad nije dosadno.Zna radit spačke,ali uvijek se izvuče. Ima lavića Shadowa koji je u zoološkom vrtu i ona se brine za njega kao da joj je brat kojeg je uvijek htjela imati iako je to samo životinja. Zaljubljena je u Zacka koji ne zna točno što osjeća prema njoj niti prema drugima.

Aleera Aicha Valerious


Ima 22 godine i vojnik je. Živi u kući do moje sa Katarinom iako je gotovo nikada nema kod kuće. Ona je pesimist koji ne vjeruje u Boga i živi po svojo filozofiji kao: svi smo savršeni i sve je savršeno, niti jedan život nije težak jer da je ljudi ga ne bi mogli živjeti.... Smiješna je i strašno perverzna što je prenijela na mene i ostale oko sebe. Zaljubljena je u Vincenta, ali on još pati od gubitka voljene osobe. Ima dva brata Zacka i Versusa te tri ljubimca dvije zmije [zeleni piton [Slon Labud] i kraljevska kobra [Klokan Mirko]] te dobermana Rena. Ona mi je podrška u života jer je uvijek tu kada mi treba a usto je i jaka i nasilna što uvijek dobro dođe. Ona i Reno su nerazdvojni prijatelji.

Anatra Lux Avanti
Image Hosted by ImageShack.us


Moja najbolja frendica, ali je nakon trećeg razreda srednje otišla u inozemstvo nastaviti školovanje. Vratila se i potpuno promijenila, na sreću samo izgledom. Inače je on vrckava, iskrena i prava frendica i JAAAAAKO ŠEPRTLJAVA I SMOTANA. To moram naglasiti. Ali uvijek je tu kada ju trebam. Mama joj je umrla pri porođaju, tata dok je imala 10 godina te je ondaivjela s bogatom tetom. Tad sam često dolazila do nje jer je uvijek bilo kolača.

Katarina Moon a.k.a Kety
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 17 godina, 3. srednje. Ona je zabavna, optimistična i pametna. Prepametna. Zna odgovor na sve. Veoma je pouzdana pa joj se svi povjeravaju. Katkad zna reći nešto što ne bi trebala ali to onda odmah ispravi.

Cloud Strife
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 21 godinu. Bivši je vojnik koji se vratio živjeti normalnim životom i time zagorčavati moj. On je tvrdoglav, sarkastičan, užasno dosadan i iritantan ( ili je takav samo prema meni? ) . Kada netko dira ljude do kojih mu je stalno uzvraća svom snagom. Katkad je hladan i ne mari za druge, ali to je jer je dosta zatvoren i ne voli pričati o osjećajima. Povjerava se Zacku, svom best frendu. Zaljubljen je u mene, ali to također ne pokazuje ( headbang )

Reno
Image Hosted by ImageShack.us


Što reći o njemu? Ima 23 godine a ponaša se kao dijete. Po cijele dane se samo zeza, ne radi apsolutno ništa, hobi mu je Luna, a s Cloudom se stalno svađa. Član je Turksa ( ne Turaka -.-''' ). Kada se treba uozbiljiti onda to uobičajeno i napravi.


Zack Fair


Ima 22 godine i Cloudov je najbolji prijatelj iako su čiste suprotnosti. Zabavan je, brižan i pomalo zbunjen. Davno je izgubio osobu koju je volio iako je shvatio ( nažalost prekasno ) kakva je ona zapravo. Obožava smišljati neke viceve koji nemaju nikakvog smisla tipa: Ide Luna pustinjom, dođe Reno i kaže " Bok ". Nemamo izbora nego se smijati.


Mato Silver
Image Hosted by ImageShack.us


Ima 20 godina. Odustao je od škole još u svojoj 16-oj. Živi u kući s nama samo kako bi mogao biti blizu Lex u koju je zaljubljen.. iako ona njega i ne primjećeuje. On ima tanke živce i voli se praviti facom iako ga nitko ne kuži. Kada zagusti on je prvi koji će potrčati kako bi nešto poduzeo. Najviše se druži sa mnom i Cloudom jer se voli uplitati u naše svađe.


Blacky
Image Hosted by ImageShack.us


Mali vučjak kojeg sam našla dok sam išla kroz šumu. Mislila sam da tamo nema vukova ( ne bi trebalo biti ) a onda je naišao ovaj mali i slatki pa sam ga uzela i nazvala Blacky. Ne jede meso ( začudo ) ali jednog dana je Lunin hrčak nestao pa su svi njega optužili ( iako ja smatram da nije kriv ). Nadam se da ću ga, kada poraste, imati srca pustiti u divljinu, pošto mi je postao kao prijatelj.


Reese
Image Hosted by ImageShack.us


Čovjek...ovaj..dječak..ovaj momak? Ugl. predstavlja se za mog anđela čuvara koji me više uvaljuje u nevolje nego što pomaže. Ima 14 godina što znači da je mlađi od mene. Nije još dobio krila i nakon što sam izgubila pamćenje pojavljuje se kad god sam sama. Postaje mi jako dobar prijatelj pa je rastanak ( kada dobije krila ) težak.

White fairy
Image Hosted by ImageShack.us


Ne želim ni znati zaš su je moji roditelji tako nazvali -.-'''. U biti, tim darom su kupili moju ljubav, ili to bar misle. Živim u njoj sa još puno članova. Ček da prebrojim... Cloud, Zack, Reno, Luna, Lex, Anatra, Blacky i ja. Ima nas... Srećom, sobe su velike. Tako da Zack i Reno dijele sobu. Anatra, Luna i Lex dijele sobu, dok Cloud i ja imamo svako svoju sobu. Lijepa je to kuća, ali je se bojim. Tako je.. prazna... O.o

Versus
Image Hosted by ImageShack.us


Predstavlja se kao osoba koja mi je došla pomoći. On je zapravo zao i želi preuzeti ukrasti tajni trokut iz muzeja kako bi ponovo otvorio prolaz mrtvih, put u drugu dimenziju u kojoj je on trebao biti kralj, ali je kao dijete nestao. Pomoći ću mu u ostvarivanju plana iako me Reese upozoravao da ne bih trebala. Iskorištavao je moju moć kako bi došao do trokuta.




... That's not the price I'm prepared to pay ...

Sunce se polako dizalo iz svog počivališta, još umorno. Nebo je polako gubilo na tamnoj sivoj boji te se mijenjalo u nježne nijanse plave. Sjedim na plaži ispred svoje kuće, pokušavam odgoditi trenutak kada će se ostalih šest članove moje male " obitelji " probuditi i pokušati mi ulješati dan, zapravo ga kvareći. Svejedno ih volim, bar većinu njih. Blacky je ležao do mene, svojom glavom u mom krilu. Što bih ja bez tog vuka? Da, vuk. I nije me pojeo, začudo, ne jede meso ( osim Rickya, Luninog hrčka, ali to još nije dokazano ). Vjetar je plesao oko mene noseći moju crnu kosu dalje od moje glave, kao da ju pokušava iščupati i odnijeti daleko, daleko. Sve bi ovo bilo savršeno da nisam čula vrisak iz kuće. Blacky se stresao. Dvokatnica se više nije činila toliko mirnom kao maloprije. Igre su počele.
- Ajmo Blacky, vrijeme je. - rekla sam vuku te smo laganim korakom krenuli prema kući
Kuća je još uvijek poskakivala od nečijeg deranja. Bila je to Lex. Vesela i nasmijana, ali kao atomska bomba kad ju se naljuti.
- MATO! REKLA SAM TI DA SAM ALERGIČNA NA RUŽE! ŠTO TI JE BILO KAD SI MI JEDNU STAVIO U KREVET! - vikala je iz svog glasa na jadnog Matu koji je stavio ruke u džepove
- Pa mislio sam da bi ti se svidjela. - stavio je ruke u džepove i komešao se kao da ga peku na roštilju
Mato je obožavao Lex, bila mu je kao kraljica. Pokazivao je to suptilno, jer je inače " opasan " tip. Luna je na prstima ušla te se pokušala ušuljati u kuhinju, bila je gladna, stalno.
- LUNA! - viknula je Lex na nju
Luna se samo stresla žaleći što se nije uspjela išuljati.
- Da? - umiljato je rekla
- VIDI ŠTO MI JE MATO STAVIO U KREVET?!
- Sram te bilo Mato! - rekla je Luna i stavila ruke na bokove, samo je htjela otići nešto pojesti
- Tko se to dere?! - stigao je i Zack
- JA SE DEREM! - viknula je Lex i na njega
Najednom se smirila čim je postala svjesna da je to Zack. Čak se malo i zarumenjela. Mato je to primijetio i zakolutao očima.
- Zack drugi put dođi prije. - zezala sam ga čim sam kročila s terase s koje sam slušala ovaj zanimljiv razgovor
- Trebao sam. - nasmiješio se
Pet minuta smo svi samo stajali. Čulo se samo naše disanje. nda je svatko pošao svojim putem.
" Nisam trebala nikome dati da živi ovdje, bar bih imala mira. " - pomislila sam
Blacky me najednom ugrizao za nogu, nježno, kao da želi da ga pratim.
- Miči tu stvar! - vrisnula je Luna čim je ugledala Blackya
U ruci je nosila šalicu Nesquicka, niije mogla bez njega. Luna se bojala Blackya otkad je bio optužen za ubojstvo Rickya.
- Neće ti ništa. - hrabrila sam ju
- Kako neće?! Pojest će i tebe i mene i sve nas.
- Ako već nije ni neće.
Okrenula sam se i slijedila Blacky van, prema plaži. Shvatila sam što želi.
- Blacky, ne možemo više sjediti i gledati more. Oni tamo likovi nas trebaju, ok? - tepala sam mu
Tek sada sam primijetila priliku kako sjedi na istom mjestu na kojem smo Blacky i ja sjedili maloprije. To nije bio nitko drugi osim gospodine Clouda, osoba koja mi zna pokvariti cijeli dan pa čak i tjedan. Uvijek sam mislila da možemo biti prijatelji, jednostavno prijatelji. On bi se radije svađao.Okrenula sam leđa i otišla natrag u kuću.
- Nećeš ni pozdraviti? - čula sam glas iza sebe
" Evo nas opet. "
- Neću. - odmah sam vratila
- Kako hoćeš!
- Pa tako hoću!
Ubrzanim koracima sam se vratila u kuću prije nego što mu tu plavu kosu obojam u crveno jednom za svagda.
Najednom se začuo prasak iz kuće baš trenutak prije no što sam kročila na terasu.
- RENO?! - čula sam povike iz kuće


|petak, 23.05.2008., 14:10|

|18| Komentiraj| Printaj| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.