Image Hosted by ImageShack.us

*Pure Evil's Paradise*.....'Faljen Isus.....Pomoz' Bog.....i.....Merhaba Svima.....Kol'ko God Da Vas Ima.....i.....Dobar Dan Ostalima

'OĆU I JA NEŠTO DA REKNEM

PureEvil

utorak, 30.05.2006.

Ispričat ću vam priču

Upozno sam je jedne subote uveče u mračnom kutku diskoteke "Jelovo Granje"i tražio je broj telefona. U ponedjeljak sam je nazvao i neformalno ju pozvao na kaficu u utorak, oko 8 na večer u jednu poznatu krčmu našega kraja....
I tako sve počinje....cool

ONAburninmad

28 i po sati prije sastanka

Nazvo me, Isuse, nazvo me(skače i vrišti od sreće)!!! Zove najbolju prijateljicu i melju četiri sata treba li ići na frizuru, kod pedikera, fakira, psihologa ili na barem tri plastične operacije.
Urla na telefon od adrenalina sve dok ju otac (koji od nje ne uspjeva zaspati) ne krene klat krvavih očiju.
Priča s mamom do tri ujutro o tome kako je tata dok joj je pjevao serenadu ispod njene spavaće sobe, pokisnuo i dobio šarlah i još iks-ipsilon vrckavih obiteljskih tračeva......zijeva.....
Noć provodi besano, hipnotizirajućim pogledom gledajući u ormar ne bi li joj se 'ukazala' kombinacija koju bi sutra obukla.
Sutradan ujutro (dan D) odlazi u grad i kupuje potpuno novu odjeću jer je zaključila da ništa u ormaru nije dovoljno dobro.

10 sati prije sastanka

Šizi zbog podočnjaka ('pobogu, otkud sad oni, a tako se zdravo hranim?!') i provjerava što joj fali od šminke. Trči do obližnje parfumerije po olovku za oči koja će joj pasati uz torbicu i papuče....
Olovka je 3cm veća od torbice pa je masakrira tatinim kombinirkama i zasere svoje nove krem hlačice koje su joj do te sekunde bile savršene. Trči do butika po nove hlačice.
Na putu do kuće shvati da su joj ispucali vrhovi.Plaća frizerki duplo da je primi bez najave i odmah, a kad je već upala, stavlja i farbu da bi sakrila onih tri milimetra izrasta.
Kupuje usput i novi parfem, iako mu tete u dućanu još nisu odredile početnu cijenu,te za svaki slučaj ostavlja 100 kuna više za njega.

5 sati prije sastanka

Počinje s donjim rubljem. Izazovno - ne. Otkačeno - ne.Djevičanski-ne.Postupak se ponavlja kao kod pasijansa, kad otvorite sve karte, pa idete probati ponovo.To traje nekih pet ruku,kao kod pasijanjsa kao što rekoh.
Grudnjak joj ipak ne paše uz bluzu. Plače i maskarom zasere nove hlačice,ponovo. Poluluda,vrišteći uzima materine iz njenog ormara.
Već joj se svi sklanjaju s puta,a kućni ljubimac je odavno napucan nogom preko balkona.

3 sata prije sastanka

Pere se, depilira, lijeva vosak i trga, šmirgla zube, trga desni. U kadi je 30 centimetara debel sloj raznih soli, kiselina, ljekovitog šljunka i izumrlih školjkaša. Čupa obrve, otvara kutiju pudera s krive strane, psuje, grize na svaki pokušaj ulaska u kupaonicu. Ćaća joj od muke piša u kriglu od pive.Brat je odavno svezan u špajzi.

1 sat prije sastanka

Dobiva menstruaciju i zasere materine hlačice,ponovo. Skviči, frkče i skida s matere zadnje hlačice u stanu. Svi joj se miču s puta jer sije smrt gore od kužnog sifilitičara-triperosidaša iz centralne Afrike.Brata odvode kod komšije, a otac odlazi u ljekarnu.

10 minuta prije sastanka
Konačno gotova,izlazi iz stana i poziva lift.Lift se sporo diže,pa odlučuje da će trčeći stići do auta prije.Ulazi u auto i kreće.Prolazi kroz crveno.
Zalijeva se miomirisima, trlja pazuhe borićem iz auta i kapira da se zaflekala parfemom po hlačicama. Lupa glavom o volan,pokušava namazat usta i pokupi tramvaj.

15 minuta poslije termina

Ni sama ne zna kako,ali stiže na dogovoreno mjesto. Ugleda ga i pomisli: ''O, Boze, kako je ljep!!'



JAsmokin

3 sata prije sastanka

Gledam utakmicu i kopam nos.
Pokušavam se sjetiti što sam se dogovorio za večeras. Usred misaonih napora, nježno se češkajući po jajcima, shvaćam da već ima dva dana kako nisam iznjeo smeće iz kuće, a mater mi je rekla da je bacila ribu unutra.A ima i par dana kako sam se zapio, da sam tek jučer donekle došao sebi.Lagano se dižem,uzimam kantu za smeće i usput pokupim i psa da se popiša vani.
Nakon obavljenog posla vraćajući se u kuću, sjetim se da me večeras očekuje kafica, s jednom od dvije ženske od subote, kojima se ne mogu sjetiti ni face, a kamoli imena,i da sam u nedelju našao broj našvrljan na podlaktici,i jučer nazvao....

2 sata prije sastanka

Odlazim gladan u kuhinju českajuci se po jajcima, kad tamo na stolu čvarci,slanina,pogača i luk. Razmišljo sam dobre tri sekunde ima li smisla žrtvovati se....... a onda fino posolim glavicu.....režem slaninu i slažem na pogaču....žderem...
Obilatu večeru zalivam s dva ladna piva i podrigujem silinom ostarijeg nilskog konja, sve dok bjesna mater ne uleti u kuhinju do frižidera po još jedan smoki za vrijeme reklame između sapunica...
Žicam od matere 500 kuna a ona ni ne pomišlja da mi da.
Objašnjavam materi da imam novu curu i da bi joj kupio neki cvjetak i poklončić.
Mater tada,vidno ganuta vadi 300 kuna i kartu za gradski prijevoz i počne pričati kako joj je tata još '56. donio na sastanak pet ukradenih crvenih ruža, pa ju je htio poljubit, al' je došao vlasnik vrta s vilama, pa su morali bježat.....ćaća odonda ima kurje oko.
Ne dočekavši kraj dobro poznate sage, iskradam se iz kuhinje, dok mater i dalje priča, i odlazim do obližnjeg supermarketa.
Kupujem pljuge i dvi pive, te odlazim u birtiju odgledat kraj utakmice.

1 sat prije sastanka

Nakon utakmice,odlazim doma i suočavam se s vječnom dilemom. Tuširat se ili samo oprat jaja?
Usput gledam sažetak finsko-derviške-habsburške treće lige zapad u hokeju na pjesku za žene veterane invalida i zaključujem kako ionako sutra idem na utakmicu, pa ću se preznojiti, tako da nema smisla da se cjeli perem.
Zlovoljno odlazim podaprat majmunče.
Dok desnom rukom peruckam onu stvar,trgam zavjesu sa kade i ljevom rukom uspješno rušim sve četkice za zube u lavabo. Ta buka očigledno užasne mater koja je upravo krenula izvaditi veš iz mašine, pa uleti u kupatilo i ko ukopana zbunjeno bleji u prizor pred nosom.
Nakon tri sekunde vrišteći bježi iz kupatila a ja se pokušavam sjetiti gdje sam stao.

Pola sata prije sastanka

Nakon podapiranja sjedim na krevetu i mirišem podkrevetne čarape,od prije neki dan, koje izgleda još uvijek mogu poslužiti...
... dok gaće ipak ne mogu. Mogu jedino nekoj gatari ili forenzičarima. Nakon oblačenja krećem, ali na vratima mi se prisralo. A to se ne propušta.Brzo grabim novi BUG, palim cigaru, prduckam i meditiram, sve do zadnjeg dima cigarete.
Puštam vodu,izlazim iz kupatila i odlazim.Na vratima kažem:"Ja odo, aj bog",a iz kupatila se čuje:"Bog s tobom!"

15 minuta prije dogovora

Dolazim na mjesto sastanka igrajući džepni bilijar.Palim cigaru i vadim onu pivu što sam je kupio....Čekam....
Nakon pola sata čujem iza leđa: "Bok,evo me!"
Okrenem se i pomislim:


A, u kurac! To je ona s manjim sisama...
headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang

- 14:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 27.05.2006.

Ko pjeva zlo ne misli

Evo nekoliko stihova iz nekih pjesama koji nemaju veze s vezom al su mi upali u uši:


* Caki, Caki, Cale kupi mi sandale, samo pazi Cale da ne budu male!

* Jedva čekam da sa'ranim majku pa u kuću da dovedem Rajku!

* Suzama sam ljepio tapete kad ti ode i odvede djete!

* Kuče laje, a ja mislim ti si, otiš'o si sarmu probo nisi!

* Igra kolo a u kolu Duda, od radosti tresu mi se kosti!

* Ja sam seljak veseljak, a u duši tugu skrivam, šta ću jadan kraj Morave kad ne znam da plivam!

* Uz vjetar sam uvek iš'o i nikoga nisam siš'o, od malena radim tako ja sam rođen naopako!

* Što na kafu zoveš mene kad nemaš samljevene!

* Nemoj da plačeš na mom pragu da mi vrata ne povuku vlagu!

* Imam garažu i mercedesa tri, jos samo mi fališ ti!

* Plači mala plači, ost'o sam na Rači…

* Pijem vino i rakiju vruću i ne mislim na traktor i kuću. Šta će meni vjenčanje i žena kad sa tuđom živim bez problema!

* Na kući se odžak puši na tavanu meso suši, ja sam seljak u srcu i duši…

* Puče puška u dolini Drima pa udari mili babo Ibrahim Selima.

* Ustaj more babo iz te zemlje ladne, pa nahrani mili babo siročiće gladne.

* Zbogom sine zbogom rode, pazi da ti vlak ne ode!

* Kraj kazana svako veče gledam kad se šljiva peče, gradiram svako piće pa ga punim u buriće!

* Kaži mala svoje muke, čiča ima zlatne ruke! Neće čiča tu da srlja, hoće samo da podrlja!

* Moja mala nema prednji zubi, kad me ljubi jezikom me ubi!

* Ti ode na zeleno, ja osta na crveno rastavi nas semafor!

* Dva loša ubiše Miloša, a mene će jedan što mu ženu gledam!

* Hop mala bosonoga, kako živiš bez onoga. Sladak šećer, hladna voda, hajde mala dok je zgoda.

* Plitak potok, a voda duboka... >>Ne kontam ovaj,al nema veze<<

* Nisam lopov al' bi znao tom čoveku šta bi krao!

* Pozn'o bih te među ruža trista, ali nije svaka ruža ista!

* Milane moja ružo, ćale mi se naoruž'o, u zrak će sve da digne samo kad te stigne!

* …nećeš čak ni grah da mi skuvaš, a kamoli djecu da mi čuvaš!

* Vjetar ljulja čamac, riba trza mamac, a obalom cura šeta, pecanje ometa!

* Na moj račun pićemo, prijatelji bićemo, tugu ćemo sprječiti, jedan drugog lječiti, jer za mojim stolom, sve je pod kontrolom!

* Opasnice spusti loptu i zaigraj na dobrotu, divlja mačko kandže skrati u jagnje se preobrati!

* Mala žena od velike slađa, mala žena u srce pogađa, mala žena lepa kao slika, tjelo malo a duša velika!

* Da dogovor kuću gradi rekao je neko, s tobom kako stvari stoje temelj je daleko!

* Zeka voli kupus, kupus voli rosu, a ja moju malu i golu i bosu!

* Crna il' plava, crna il' plava, ej kad bih znao koja je prava. Obje il' ništa, obje il' ništa, obje il' ništa idem do kraja!

* Mala moja na vrh kola stani da te moje oko nanišani!

* Joj sto volim piti vode što šljivove grane rode. Da je časa od tri kila jedna bi mi dobra bila!

* Drum dugačak, kola trula, mala moja jesi l' čula. Jesi l' čula ej garava ja ne vozim za badava!

* Ja nisam majstor da napravim bure ali sam majstor da osvajam cure!

* Svakog dana gledam ja njena divna oka dva. Nekad su je zvali klinka, sada najlepša Kovinka!

* U majku se klela ti, krstila pred svima, da te neću imati sigurna si bila!

* Da zavoliš mene ti nije bilo sile, 1:1000 šanse su mi bile!

* Opasan je jež kad ga neko takne, izbo' je Snježu ne može da makne!

* Prvo pa muško nek se zove Duško, kolo veze sitno ime nije bitno!

* Komandante, silo vojna, lomiš srca mnogobrojna!

* Hej konobaru donesi mi štok, hoću da se napijem da zaigram rok!

* Ej mesece pobratime samo noćas isprati me, popio sam koju više, sokaci se ukrstiše, dok pronađem onaj pravi, već će zora da zaplavi!

* Uvek svratim na po jednu, ali imam dušu željnu, potego sam noćas dobro, pomozi mi stari pobro!

* Pijem pivo jel ti ženo krivo,piću dalje razbit ću ti žvalje!

- 16:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 23.05.2006.

Nije život kao što je bio,svak se svojim jadom zabavio......

Nema više de sjedi i odmori....danas te ćera da radiš dok ne crkneš...
I takova vrsta ljudi mi poprilično ide na živce.Ne znam samo zašto,kome,zbog čega i dokle....kad nas sve čeka ista sudbina.Sve nas čeka,svetoga mi Petra, po dva metra bez geometra.Po dva kvadrata bez kamata.
Al' nekim ljudima nikad nije dosta.Daš mu prst a on ti ruku otkine,pa mu ni to nije dosta već te nastavi glođat dok ti sve kosti ne počisti.
Niti piju niti se vesele, da su bogati to jedino žele.


Ja nisam taki.Ja radim kolko mi treba,ako imam đe,i ako mi ko dade da nešto radim.

Prije neki dan došo sam trašt posla u jednu firmu,dođem do sekretarce pitam jel tu direktor.Kaže,na sastanku je.Dođem sutra,opet na sastanku.Dođem prekosutra, jopet na sastanku.Tad me huja spopala pa se počmem derat na vu sekretarcu,zovi međeda vamo il' ja ulazim unutra.I okrene ona oni telefon, i kaže sačekajte malo.
Haj,reko,dobro sačekaću ja i sjednem u onu fotelju.Prođe neka tri sata,iz kancelarje izađoše četri međeda,tri odoše a jedan ostade, i taj što je osto kaže men' aj' unutra.Sjednemo mo mi, i počme on mene ispitivat.Šta znam, šta ne znam,i sve bi dobro, dok me ne upita odakle sam.
Reko iz Bosne,jel imaš šta protiv?Kaže on; ma nemam ništa protiv, samo, mogu te jedino zaposlit u šumi.

Aj reko, daj šta daš.

Al' nisam rad'jo dugo.Dob'jo sam otkaz za sedam dana, jer nikako nisam mogo narezat dovoljno drva.Svi su pravili po pedeset metara drva na dan, a ja jedva deset.Šta,ću,jebga,niko mi nije reko da motorku treba upalit.
Jednom sam se zaposlio ko šofer.Voz'jo sam autobus, al' mi je direktor reko' da moram i naplaćivat'
karte.Al' radjo sam samo tri dana.Treći dan sam razbio i autobus i putnike.
Pito me direktor poslije šta je bilo,kako se to desilo,kako sam sletio s ceste.
Reko' šta ti ga ja znam, bio sam u zadnjem dijelu autobusa naplaćivo karte,ni ja se ničega ne sjećam.

Probo sam radit i ko mesar al' sam brzo dob'jo otkaz zbog češljanja.Ko me god pito "Imate teleću glavu",ja bi odma' ošo na češljanje.Ja sam se više češljo nego radjo,pa gazdi dopizdilo i naćera me.

Štaš,valjda će jednog dana bit' posla i za mene u ovoj državi.

Jest da mi nije ništa dala,al' svejedno je ne mzim.Jednom je jedan pametan čoek reko' ,moreš bit i bez ćaće i bez matere,al' bez države ne moreš.
Da ti nije države đeb' svoga kera svezo.....niđe....
Tako sam se i ja ćeo naprav't pametnim kad me jedan upito, pa sam mu reko da je država regija, nastanjena ljudima, stokom i ostalima,a opkoljena je drugim državama, od kojih uvjek moreš očekivat da te napadnu,pa završjo u zatvoru.Kad sam došo u zatvor odma' sam traž'jo piđamu.
Pito me ovaj čuvar šta će mi,reko,men' u presudi piše da moram odležat 5 mjeseci,neću valjda u lačama spavat.
Niđe mi bolje nije bilo.Imaš đe spavat,imaš šta jest a ne moraš to platit.Al' nije ni taj rahatluk potrajo dugo.....'oćeralo me i otale.

Evo me sad na slobodi,bez para i bez posla.Men je svaki mjesec prosinac.Kraj kontejnera provodim dane,tražim imal' hrane.

Nije lako bit bosanac u bosni, a kamoli u drugoj državi.

Al' evo prihvatili su me na jednom otoku, đe sam se snašo dobro, al' jebga još uvjek mi fali poslije ručka, mala Nektar Banjalučka.
Zvao me i jaran neki dan pa pita kako mi je,reko, šuti bolan ne znaš ti moju muku,svaki dan pijem tablete za glavu, niđe brata bosanca da odemo na kavu.

Valjda će bit bolje.

Bogam' sam se raspričo,a moram ić'.Tolko zasad od mene, pa posalamte sve kod kuće dok se ne vrnem jopet.
mahmah











- 15:51 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 22.05.2006.

Malo o banjaluci

U starim pisanim spomenicima, koji datiraju iz 1320 spominje se Vrbaški grad, a 1494 hrvatsko-ugarski kralj Vladislav II navodi uz ime Juraja Mikulašića da je obavljao dužnost kaštelana Banjaluke.
Oduvijek uz Vrbas, na obje njegove strane razvijale su se još od paleolitskog perioda naseobine različitih plemena, koji su se u ovoj blagonaklonoj dolini zadržavali, živjeli i razvijali. Pouzdano se zna da je u predrimskom i rimskom periodu ovo područje naseljavalo ilirsko pleme Mezeja, koji su zajedno sa ovim prostorima uključeni u rimsku pokrajinu Ilirik.

O boravku Rimljana svjedoče brojni artifakti pronađeni na raznim lokalitetima u blizini današnjeg grada Banje Luke. Rimljani su prvi otkrili ljekovite mineralne vode na izvorištima u okolici Banje Luke; Gornjem Šeheru, Slatini i Laktašima.

Banja Luka se u to vrijeme nalazila na značajnom putu koji su izgradili Rimljani od Splita (Salone) do Gradiške (Servitium). U današnjem srcu grada, kojeg krasi kulturno – povijesni spomenik – tvrđava Kastel, podignuto je rimsko vojno utvrđenje castra, unutar kojeg se odvijao život rimskog vojnog naselja.
Poslije propasti Rimskog carstva slavenska plemena naseljavaju ovo područje tokom VI i VII vijeka nove ere. U srednjovjekovnom periodu duž obale Vrbasa niče veći broj utvrđenja. Pouzdani podaci o tadašnjoj naseobini i životu stanovnika unutar i izvan zidina su nažalost još uvijek sakriveni po hodnicima povijesti, pozivajući etnografe i povjesničare da ih otkriju.


Svaki Banjolučanin će na spomen svog grada reći da je to ljepotica, grad zelenih aleja, grad mladosti, sporta i lijepih žena,ćevapa i sevdaha.
Banja Luka je podignuta sa obje strane Vrbasa, na mjestu gdje ova divlja, planinska rijeka iz svojih klisura, tijesnaca i klanaca gubi osobine gorske rijeke i ulazi u nizinu kroz koju pravi svoj put ka ušću u Savu.
Vrbas teče sredinom grada i na gradskom području prima pritoke: Suturliju, Crkvenu i Vrbanju.

Središnji dio grada leži na nadmorskoj visini od 163m, okružen tercijarnim brežuljcima. Okolina Banje Luke bogata je raznovrsnom šumskom divljači, a rijeke ribom, što je doprinijelo razvoju lova i ribolova.

Još od rimskog perioda počelo je iskorištavanje termalnih i mineralnih izvora koji se na regiji grada nalaze u Šeheru i u susjednoj općtini Laktašima i Slatini.
Klima u Banjoj Luci je umjereno kontinentalna sa uticajima panonskog pojasa. Srednja godišnja temperatura je 10,7°C, srednja januarska 0,8°C, dok je srednja julska 21,3°C.
Prostrano područje grada nije u srazmjeri sa brojem stanovnika koji ga naseljavaju. Prateći tok Vrbasa grad se razvijao nizvodno, a stambena naselja koja su se gradila poslije Drugog svjetskog rata i zemljotresa 1969. razvijala su se u širinu prema brdima koja okružuju Banju Luku, ispod kojih su nikle moderne višekatnice.

Na širim prostorima grada otkrivena su veoma bogata arheološka nalazišta koja govore o prastanovnicima prostora oko rijeke Vrbas. Pod svojim današnjim imenom se spominje prvi put 6. 2. 1494. U tursko doba Ferhad paša Sokolović oko 1580 gradi čaršiju na idealnom prostoru za razvoj naselja, na ušću Crkvene u Vrbas.

U svojih 500 godina postojanja Banjaluka je bila poprište mnogih sukoba, u vrijeme austrijsko – turskih ratova bila je više puta pustošena, a njeno stanovništvo pobijeno ili rastjerano. Naročito je značajna bitka koja se vodila oko banjolučke tvrđave 1773. godine u kojoj su obje strane pretrpjele velike gubitke. Banja Luku su pored vojničkih pohoda pustošile i velike epidemije kuge, od kojih je najstrašnija bila ona između 1813. i 1816. te uvijek prisutni zemljotresi.

Krajem turske vladavine Banja Luka, prema novoj administrativnoj podjeli postaje regionalni centar vlasti.
1878. Banju Luku okupira Austro – Ugarska, pod čijom vlašću grad značajno napreduje. Dobija ceste, razvija se privreda i trgovina. Željezničkim putem se izvlači drvno bogatstvo, koje se plasiralo dalje u sve krajeve Austro – Ugraske.

Za vrijeme austrougarske vladavine otvorena je i Velika Realka, tvornica duhana i drvoprerađivačko poduzeće "Bosna holtz".

Procvat grada zaustavlja Drugi svjetski rat i njemačko bombardovanje 9. aprila 1941, te savezničko 1944. Banja Luka je oslobođena 22. aprila 1945. godine.

Najteži udarac u poslijeratnom periodu joj zadaje katastrofalni zemljotres 1969. godine, koji je do temelja sravnio grad, nakon kojeg grad konačno dobija svoj prepoznatljivi izgled i značaj.

Od tada grad se sve više širio i razvijao,kako kulturno tako i gospodarski čineći ga drugim po veličini i značaju u BiH.


I tako bijaše do 1990.Onda su se nad grad spustili crni oblaci koji su umjesto kiše donjeli samo tugu i jad.

- 18:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 19.05.2006.

Prošli put me safatala neka muka i tuga, al' evo danas mi je bolje...uspjo sam se i oprat nakon sedam dana rada...osjećam se ko' da sam se ponovo rodj'o....
Nije da se ja ne perem.Kupam se ja skoro svako veče.....samo u istoj vodi....
U mene nema vode u kući,pa kad se 'oću oprat' moram do potoka sa bačvom.Otjeram one zmije i puževe,zagrabim i ponesem kući....
...sreća da ne znam šta je sto kila pa mi nije teško za nosit....

Al' dobro sad....'ajmo mi malo o ženama....

Imam je i ja...vidim, svi se žene i prave djecu,izgleda da je to postalo moderno pa se i ja ožen'jo....
Vid'jo sam je neki dan kad je došla kući po neku staru vitrinu.....reko sam joj samo marš u pičku materinu...

Sjećam se kako me jednom osramotila kad smo išli u apoteku po neke lijekove.Dođemo mi do vrata, i ja
ko pravi kavalir otvorim vrata i kažem ajde dame imaju prednost.A ona ti odma legla na pod i počme puzat do šaltera.Bijaše puno svjeta unutra,svi je gledaju,a mene sramota, pa se sagnem i kažem joj de bona ustani,pa što pužeš pred 'volkim narodom?
A ona će ti meni da su to sve seljaci i da ona puže da ne bi probudila lijekove za spavanje....jebga....

Jednom kad sam doš'o s posla, našo sam je golu ispred televizora, gleda neku sapunicu i ždere onaj whiskas ...
I pitam je ja: pa dobro šta radiš to? A ona će men' da je vid'la na televizoru da je to hrana za prave mačke pa malo mezi, i da je na TV-u sapunica pa se usput malo podapire ispod pazuha....

Ha,jebeš nju...pamet joj nije bila jača strana,a to sam sazn'o kad je završila u bolnici, a nema petn'est dana kako je rod'la i izašla iz nje .Dođem ja njoj u posjetu,donesem joj banane i narandže, a ona sva u zavojima odvrata do pupka.Pa je pitam ja šta je bilo,jel boli,a ona će na to da je mali previše plako pa mu je šćela podgrijat mljeko....

Al jeb'ga sad šta je tu je...izgleda da ljepo i pametno ne ide zajedno....

Ma nije ona ni tol'ko ružna samo je uvjek nosila naočale da se zna koja joj je prednja strana.

Al' njoj morem zafal't što mi se danas diže jedino pogled u visine....
Probo sam je još par puta... al' neće mi rođo,pa neće.Jednom mi je žena rekla da zamislim neku glumicu il' pjevačicu pa da probam onda.
Zamislim ja onu Pamelu, i bi dobro dok ga ne turi.Kad sam ga tur'jo odma spade ....džabe mi je i zamišljat ne znam koga, kad rođo prepozna đe ulazi....
Nema više....danas samo 'odam po pijaci i kupujem orahe....da i ja nešto tucam...

Dok sam bio mlađi prevrto sam sve što diše,al' život se izmjenio... nema toga više....

Sjećam se dok sa bio mlađi, nije bilo te rupe koju nisam začepjo...Dav'o sam i šakom i kapom...
Nije se bilo lako omastit, al' kad bi zapjevo svaka je dala.
A pjesma iđe 'vako nekako:

Ja je željan, a ti na njoj sjediš
Šta je čuvaš,kome li je štediš.
Turi curi đe joj voda curi,
A gospoji đe joj voda stoji.
Na kadi je rupa,curica se kupa,
Pusti mala,lola će da turi, da voda ne curi.
'Oroz koku ganjao po čičku,
Stani koko da ti vidim oko.
Leži koka na dvateset jaja,
Milo moje i ti ćeš na dvoje.


Danas mogu pjevat jedino:
Prođe ljeto trideseto,godina mi žao nijeeeeeeee!

Al' evo, sve se zazelenilo,snjeg se otopijo,ptice pjevaju,ljeto stiže,valjda će i meni počet da se diže.
Danas sam sreo jednu žemsku, pa aj' reko da isprobam jesam li još uvjek onaj stari pa kažem ja njoj
aj' mala daj mi bona,što si neka,pa da vidiš šta te čeka,
ja sam majstor od zanata,dobre volje i alata,
znaj kod mene nema krize obećavam tri reprize,
pogledaj me šta mi fali,sav sam krupan niđe mali,
što mi bolan praviš zazubice,puknuće mi farmerice.


Jebga malo sam zagorjo, nisam ništa dugo,pa je trajalo kratko,al' ponovjo sam više puta ,tako da je bilo dobro....samo sam joj na kraju moro platit...nema džabe ni u stare babe...
....možda je i oženim ako mi da još jednom....

Tol'ko od mene za sad dok se ne vratim opet s novim iskustvima.
mahmahmah




- 14:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 18.05.2006.

Malo o svemu i svačemu

Malo o stvarima koje me nerviraju.

Ako me išta nervira to su onda seljačine.Šljego narod s planine, došo u grad pa s ponaša ko da je ufatjo boga za muda....
A bogam' , lako ih je prepoznat...
Sjećam dobro još devedest druge, dok je grmlo i sjevalo po bosni, kad vidim dobar pičok odma sam znao jel gradsko čeljade od ćevapa, il je to kajmak odranjo....Vidi se odma kako oda....Ako stupa ko rus na fronti znaš odma da je to naviklo vajek uzbrdo ćerat,za nju je napor odat po asfaltu....Za nju je svaki
izlog ogledalo,pa stane,gleda se i namješta....

Kako se navršilo sedam dana kako ništa nisam, ufatim ja jednu i počnem gradsku priču,al' ne čuje ona ništa još joj u glavi goveda riču...
I tako me svaki put fato jad kad bi prošeto kroz ono što je nekad bi grad....
Ali avaj šta ćeš, s asfaltom teško se barata.....

Da me ovi dušmani ne naćeraše pobjego bi ja i sam....nisam ja to mogo trpt.....jebga, aj što nas je tuklo,
al nam nije dalo jest....

Pa od čega'b živjo....bilo je te pomoći od karitasa,merhameta,crvenog polumjeseca,zelenog polumjeseca crvenog križa,šta ti ja znam čega sve nije bilo...Djelilo to gladnom narodu.....a narod se otmo....ko da mu je zadnje....

Kaže men jedan na probaj ovaj keks viđaj štoj dobar, uzmem ja i gledam na kutiji piše godina proizvodnje '49 war reserve.....moš mislit kaki je bio kad ga tek napravlo kad je sad vaki....mogo si njim kuću sazidat...
Al taki ti naš narod....šta je džabe i bogu je drago....on bi pojo i govno samo da na njemu piše da je američko....
Trpali smo u sebe svaka govna....paščad to neće da jede....al mi smo žderali.....samo nek je američko...
Pa pitam se od čega smo li napravljeni kad nismo pocrkali dosad....Onaki crnci, rmpalije, su crkavali nakon dvi godne a nama ništa....Taki smo mi narod....
Skočimo u vodu pa se cjeli život čudimo što smo mokri....

Sad nam drugi kroje državu,oće od bosne napravt sjedinjene bosanske države....Kažu amerikanci bosna je njihov nacionalni interes....A znam još iz škole, učiteljca nam je rekla,kad bi bosnu popeglali bila bi veća od amerike....I sad bi oni nas peglali i razvlačli kako oni oće....
E neće moć...ja ću se razvlačt kako ja oću i kad oću....
Misle amerikanci puna bosna muslimana biće nafte...al' jok....nema nafte ni za lijeka...štaš....
Nisu ni amerikanci pametni ko što izgledaju.....gluplji od amerikanca more bit jedino bosanac s američkim državljanstvom....

Al tako nam i treba...državu nam jebe ko stigne...valjda će se nešto i izrodit iz nje....

Dobro da sam ošo iz nje...ovaj,dobro da su me naćerali inače bi moro sam bježat...
Sudbina je tako htjela da odem iz rodnog sela.
Sjećam se kad je babo uletjo u stan i reko "Evo ih",ja sam zgrabjo svoje prnje i bjež....I dan danas bi bježo da nisam došo do ovog otoka đe sam sad....a sa njega nemaš đe...moreš samo ukrug odat...
Tad sam počeo mislit...ionako me niko na otoku nije razumjo,a bogam nisam ni ja njih....i štaš...od dosade počeo mislit....
A mislio sam o svemu i svačemu...Čito sam negdje kako se ovi u indiji koncentrišu da ne misle ništa, pa kad je jednom uspjelo da ne misli pet minuta cijeli mu se svijet divio....

A u bosni se taki rađaju i umiru.....pa nikom ništa....jebo'te...

I često bi mislio na svoju mater....Ja sam bio deveto djete,kažu djete ljubavi.Mene je mater rodla nije ni jednog zuba imala u glavi....Sjećam se da mi je uvjek govorla "Ja sam tebe posrala",i men bi to trebalo da se sviđa?...Zamisli ti budale stare šta je ona smislila za mene...a sestre i burazeri uvjek smijali,a ja sam imo osjećaj ko da sam se uščuo malo.Kod nas se nisu rađala djeca zbog ljubavi,il da bi ih učili i školovali, već da bi mater imala šta da tuče...Ona od jutra do mraka nije znala šta će od dosade,pa uzme kaiš il oklagiju pa po vascjeli dan udri po meni....

Pa kaže: "Dolaz ovamo jebo te ko te rodjo",a ja:"Ma šta oš od mene,prođi me se ženska glavo";ona:"Znaš ti dobro,dolaz ovamo jeboli te ćaća"...pa udri...Jednom mi je došlo da je bacim kroz prozor, počela i na spavanju da me tuče....pa jebote šta će mi taka mater...
Jednom je počela i oca da tuče...Pitam je ja, pa što bolan oca mlatiš,a ona kaže nije ti to otac....Pa kako, bolan, nije otac, jebem te ćoravu,pa što ga tučeš.Uh,kaže,ja sam mislila da ti je to onaj najstariji brat.
Ma kaki brat jebem te blentavu, on ti nije ni došo u goste....jebga nije joj se bilo teško zajebat kad men najstariji burazer dođe ko dedo...

Al eto preživjo sam i to....
I eto me sad živ i zdrav,čvrst i prav....

Pa do sledećeg puta alahimanet....
mahwavemahwavemahwavemahwavemah






- 15:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 16.05.2006.

Evo me opet

Iz prošlog javljanja ste mogli zaključit, da je pamet moje najveće bogatstvo i da nije sramota biti siromašan...Kako bi reko jedan moj jaran "Ti PureEvil, kad se okupaš, dobiješ čistu budalu"...il' "Kad bi te stavili u ugao dobili bi tupi ugao".....ali avaj.....da nastavimo s upoznavanjem....

Moj horoskopski znak je RAK a podznak mi je TUMOR.
Karakter mi je čvrst i krut,i fala bogu, svakim danom mi je sve čvršći, i sve krući.
Stručna sprema - spreman na sve....
Školska sprema - čet'ri razreda i knjige od petog....ma šalim se....završio sam ja srednju školu, VIŠU UZALUDNU, smjer NADAJ SE...

U školi nisam baš bio najbolji, a kako sam sjedio u zadnjoj klupi ,dok učiteljca dođe do mene, potroši sve one dobre ocjene, tako da su men' ostajale samo jedin'ce i dvojke....Zbog toga mi je ćaća u školu uvjek dolaz'jo pod lažnim imenom....A kad bi kući donjeo đačku knjižicu, odma bi mi trebala i zdravstvena....

A šta još da kažem o sebi?

Bračno stanje - ne izdrživo....imam i dvoje djece a volim ih bog zna ko da su moja, a držim se one stare bosanske poslovice:
"Voli djecu žene svoje možda je koje i tvoje".

U životu se pridržavam samo čet'ri pravila:

1.kad jedeš - sagni se
2.kad piješ - nagni se
3.đe se radi - makni se
4.đe se krade - ne dodaji

Mnogi se pitaju kako izgledam pa evo da i to kažem.

Što se mog izgleda tiče, kad me vide, i oni što ne vjeruju u Boga kažu: "Bože sačuvaj".
Ma imam ja lijepe crte lica samo nisu dobro raspoređene....
Zbog toga, curama se uvaljujem samo s jednom pjesmom:
"Što sam ružan djevojko izvini,
Izbaci me mater u brzini".

Evo gledo sam se neki dan u ogledalo pa sam sebi govorim:
"Pa kakav si to jebo te", ko da nisam ja već mi neko u goste došo...Tolko sam ružan da su sve dlake s lica pobjegle na leđa....I crna mačka bježi od mene samo da joj ne pređem preko puta...
I mater mi je pričala, kad se vraćala iz porodilišta vozom uđe neki čoek u kupe, sjedne, razmota krpu a u krpi pita zeljanca.Čoek bi kulturan pa upita mater: "Oš ti malo pite", a mater njemu kaže: "Neka, fala, nisam gladna", a čoek će na to: "Dobro bona, a da date malo tom majmunčetu, možda je gladno"?
Moš' mislit ajvana, umalo mi se mater nije šlagirala.....

Al' ne smeta mi to tolko ,kolko mi smeta što nemam kose i zuba....
Kad naveče legnem sa ženom ona me pokriva i kaže "Opet si naopako lego" tako da se ne bojim prehlade....
A što se zuba tiče,bio sam prije 15 godina kod doktora.Kaže on men': "Ma nema problema,naprav't ću ja teb' zube moć'eš s njima eksere jest.Al košta će te 500 Maraka".
Kažem ja njemu: "Fala doktore,kad tebi dam 500 Maraka onda neću imat šta ni jest".Tako sam osto bez zuba...
Al par godina poslije, ustopam ja neko auto na cesti da me poveze sa planine na kojoj sam radio ko drvosječa,pa se raspričali osvemu i svačemu, pa tako došo red i na moje zube, koje nemam, i kaže on da ima kod sebe par proteza.
Probam ja jednu protezu,pa nevalja,drugu pa žulja, a treća, aman, ko skrojena zamene.Kažem ja: "Fala ti doktore,osjećam se ko da sam se ponovo rodjo" a on će ti men': "Ma nema na čemu rođo,al nisam ja doktor nego grobar"...
Ma nema, veze sad bar morem zagrist u kiflu....

Al, ajmo mi dalje....

Osim što sam ružan ja sam i siromašan.Ima jedna pjesma koju uvjek pjevam kad me muka spopadne,a ide vako nekako:
"Siromah sam al' volim da živim,
jedno jaje tri mi dana traje.
Aoj moje gaćice od svile,
Tri su puta na pijaci bile.
To je nama naša borba dala,
Plata rjetka a penzija mala.
Od ovoga nema goreg vakta,
Dobili smo od šake do lakta.
Al jebga štaš,mora da se trpi,
Cjepaj gaće pa košulju krpi"....

Al' jebga bosanci su opet najveseliji i kad ih najveće brige brinu,a i stara bosanska poslovica kaže:
"Udri brigu na veselje"....

Jebga sad ne mogu više pisat.Počeo sam pjevat a pive u kući nemam.Pa dok se na vratim s gajbom tolko od mene za sad.



- 10:47 - Komentari (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 15.05.2006.

Bez naslova

Evo i mene među blogerima.Vidim ja svi otvaraju blogove pa reko, aj' kud svi tu i mali Mujo...
Za prvu ću se kako i dolikuje, predstavit svekolikom pučanstvu,ko sam,šta sam odakle sam itd.....
Pa, vako, da započmem....
Rođen sam kao vrlo mali od majke mi ZnaosamJe i oca Raspitaćuse prije,sa'će 30 godina.....
Rodno mjesto mi je Banja Luka,Volim ćevap s mnogo luka,U duši sam gastarbajter,U krevetu Pravi Fajter...cerek

Svi koji me poznaju kažu da je za mene jedini lijek bio abortus, al' uspijo sam ja njih sve da zajebem..naughty..sjećam se dobro,trebo sam se rodit prije podne a ja izašo poslije podne samo da bi babica morala radit prekovremeno...
Kad sam se rod'jo ličio sam na mater ,a dole na ćaću...Čim sam doš'o na ovaj svijet bio sam dužan, a zbog toga tužan, a prirodno ružan, pati sad vidi kakav mi je bio život....
Rođen sam sa sestrom bliznjakinjom, pa pitali mog ćaću jesu li jednojajčani il' dvojajčani, a ćaća reče kol'ko ja vidim jedno je dvojajčano a jedno je žensko....
Imam i starijeg brata a sve što bi njemu postalo tijesno dopalo je mene i moro sam nosit...Kad se oženjo pitali mene što s' ti bolan tako vesel pa nis' se ti oženjo, a ja im kažem ma kako neću bit veseo kad snaha bostane bratu tjesna onda će te je men dat..... Al' tolko o meni za sad.....


Evo upravo mi poštar došo i donjeo račune..bang..Sjećam se prije dok sam bio mali čeko sam poštara ko ozeblo sunce samo da ga pitam imal' šta za mene, a on bi izvad'jo pepermint i dao mi jedan samo da rasporedim koverte po sandučićima na zgradi....smijeh
A danas, sasvim druga priča.Najrađe bi ga skino snajperom čim izviri iza ćoška ulice, jer znam da ne nosi ništa dobro.Il' su računi il' je neko umro....
Sad gledam ove račune pa si mislim šta da platim, a za koji da čekam opomenu....gadna su vremena došla...ne platiš struju-ovi dođu pa odsjeku.....ne platiš telefon - ovi dođu pa odsjeku, ne platiš vodu - ovi dođu pa odsjeku...pa se mislim jebote... da ne jebem svako veče neko bi došo i po kitu da je odsjeku....headbang
al' ajd, valjda će bit bolje....namcor

tolko za sad mahwave dok ne n
avratim

- 17:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

475
0