Weapons 2nd Rebirth

16.03.2005., srijeda

Bu!

Evo večeras ću neš novo staviti :D
- 14:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Slike i opisi raznih oružija , kako modernih tako i srednjovjekovnih.
Plus još neke random stvari koje ne moraju imati veze sa oružijem,neka kritika našeg svijeta, trenutak inspiracije ili neka dobra fora. (da ne bude ipak monotono)
Ima i biti će tekstova na Engleskom!
P.S. - Ime bloga je The Weapons Of War čist jer sam zao i volim oružje! ( a i dobro zvucci)

(Svaki palatal na sajtu je namjerno izmjenjen!)

Linkovi

Blog.hr
Cmar Net
UMS-AGRAM

Cool Blogovi:

Bitter Young Man
Morgana le Fay
Soviet Power - djeluje fora :)

FidelSpeaking - zanimljiv sajt frenda moga

Abaut mi:


oko 173160 sati sam star ja (update svakih cca 350 sati ) :D
I-mejl: psychotic_06@yahoo.com - slobodno mi posaljite slike nekog oružja pa ću ih objaviti
ICQ: 103826909 (don't spam) :)=
Eh da, šta slušam -> metal,punk,irsku glazbu,klasiku,soundtracks..:: :)=
Eh da 2, eto da ne bi bilo -> pijem dosta, ali ne previse , i ne smatram to problemom , jer nisam ovisan :)=

Citati: (nisu svi od stvarnih osoba :) )

"If you want a picture of the future,
imagine a boot stamping on a human face - for ever."
[George Orwell]


"Fear me mortals,
for I am the Anointed,
the Favoured Son of Chaos,
the Scourge of the World.
The armies of the gods
rally behind me,
and it is by my will
and by my sword
that your weakling nations
shall fall."

[Archaon, Lord of the End Times]
[Warhammer Fantasy]

"If It Bleeds, We Can Kill It"
[Arnie in the Predator]


This site is certified 36% EVIL by the Gematriculator

Čita me samo
ljudova.