27

četvrtak

kolovoz

2009

maja & vuneni

stajala je pored tebe sva u crnom i ti si znao, i svi oko tebe su znali, da ona odavno više nije bila tu. stajala je samo sva u crnom, kao neki pjenasti bog, kao neka pjenasta bol. koja se ne vidi.

17

ponedjeljak

kolovoz

2009

maja & vuneni

ljudi lako osuđuju. ljudi se lako usuđuju osuđivati ljude o kojima baš ništa ne znaju. pa evo, čekam, reci i ti, reci mi sve što si odavno htjela. zatrpaj me riječima, zakucaj te riječi pravo u moj mozak kao kuke u raskoljene daske.

02

nedjelja

kolovoz

2009

maja & vuneni

i ti im govoriš: neke ptice jednostavno nisu za krletku, neke ptice jednostavno ne vole rešetke. što me gledate i on me je tako gledao, što me gladite i on me je tako gladio. te rešetke prolaze ravno kroz moje srce i rastežu se poput harmonike. i cvile, a ne cvrkukuću poput cvrknutih kanarinaca koje samo krletka može raspjevati. ja umirem, zar ne vidite, ja umirem, zar ne čujete.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>