28

nedjelja

prosinac

2008

Vuneni

Nikada me to nije smetalo, osim kada smo krenuli u srednju školu. Smetalo me je to njegovo opiranje izlascima i djevojkama. Djevojke ga izgleda uopće nisu zanimale. Znao sam da je to samo privid. On je oduvijek imao nekoga, samo mi to nismo mogli vidjeti od svojih brojnih neuspjeha.

21

nedjelja

prosinac

2008

Vuneni

Ne, nisam ga izbjegavao, bio sam mu samo jedini prijatelj.

14

nedjelja

prosinac

2008

Vuneni

Ja, ja ga nikada nisam tukao. Nikada se nisam ni sa kim potukao. Ponekad sam mu znao ponešto dobaciti, ali to je bilo među nama, nikada pred drugima.

07

nedjelja

prosinac

2008

Vuneni

Teško je bilo gledati sva ta gurkanja, zadirkivanja i tuče u kojima je uvijek izvlačio deblji kraj, poderane hlače i te veste. Veste koje bi mu mama onda krpala vunom drugačije boje da bi svi vidjeli kakve smo mu rane činili na duši.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>