29

srijeda

listopad

2008

Maja

Zadnjih nekoliko godina uopće nismo razgovarali. Spremali smo naše odgođene razgovore u torbe od čijih su nam se težina leđa toliko savila da smo gotovo dodirivali zemlju.

19

nedjelja

listopad

2008

Maja

Gledao sam u njenu porculansku fotografiju i nadao se kako nikada neće nestati iz okvira kojega sam oko nje ocrtao. O, kako sam se prevario.

11

subota

listopad

2008

Maja

Maja je odrasla pored mene a da ja to nisam primijetio. Jednostavno sam zaboravio da vrijeme prolazi i da se ljudi mijenjaju.

05

nedjelja

listopad

2008

Maja

o šašavi moj govorila je šašav si sine sve dok šaš ti u kosi
i trska niska srce ti probije ljubav bliska
predajem se šumi i šuški kukuruza koji smo jesenas obrali
pa zaboravili na tavanu gdje tave nisu sretne od trave nimalo

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>