PROLIVENA TINTA

30.07.2017.

Bez razmišljanja upišem naslov i riječi same krenu.Ne znam otkud su došle niti kuda idu ali stvore se i eto posta.
Ni inspiracija ni raspoloženje nemaju veze sa mojim postovima jer se trenutno ne osjećam ničim inspirirana niti potaknuta nekim događajem a eto sjela sam pred tipkovnicu i želim napisati nešto.Želim ostaviti neki trag na papiru iako to danas nije doslovno moguće jer nemam papira a i olovke su mi nekako netragom nestale.Ostao mi je samo prazan ekran koji me vuče da ga popunim.Da ispišem slova koja će na kraju balade imati neki smisao.
Vani je vrijeme, kako prognostičari kažu ,promjenjivo, pa mi ne daje izbora već da sjedim u kući i čekam da prođe dan.
Sutra će opet biti isto i ništa se ne mijenja.
Jedino se dani mijenjaju kao i vrijeme,neki su dobri, neki loši,ali sve u svemu prebrzo prolaze.Imam osjećaj da neću u životu imati dosta vremena da obavim sve što sam smislila.Katkad osjećam da nisam ostavila u svom životu nikakav trag zbog kojeg će me pamtiti pa se onda osjećam jebeno jadno a onda mi padne na pamet da još uvijek imam vremena , iako ne znam koliko , zagrebati po površini svoje taštine i uzdići se ponad svojih očekivanja jer život je jebi ga prekratak!
Možda se konačno usudim napraviti neke korake za koje sam se bojala da sam u stanju.
Pokušavati i ne uspjeti je puno bolji znak da će nešto i biti od sveg toga nego ne pokušati uopće.Pa stoga padat ću i dizati se dok se ne polomim, ali odustati neću.
Želim pisati dok mi prsti ne otpadnu!
Pisati ću o svemu i neću prestati,svidjelo se to svima ,nikome ili nekome,baš me briga.Moj napredak će se vidjeti, ako nigdje drugdje, a onda u meni samoj.
Ako ikoga povrijedim,nasmijem,ožalostim ili bilo što tome slično bit će dobro jer ću barem imati neki vidljiv rezultat,a povrijeđeni,nasmijani i žalosni nemojte zamjeriti ali i ja sam bila sve to pa zašto da budem usamljena u tome.Ionako će se povrijeđeni i žalosni osjećati samo oni koji su zaslužili a oni koji se budu smijali smijat će se skupa sa mnom jer smo to zaslužili.!
Svaki moj pokušaj neće biti samo prolivena tinta na papiru....
Sve će imati smisao i ostavit će trag!!!!




Ova je pjesma malo povezana sa mojim tekstom ali samo malo...Lijepa je Zato je ova sljedeća jedna od najljepših pjesama sa naše estrade i stoga je dijelim pa uživajte!


Oznake: Ja i samo Ja!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.