land of unseeded winners

dana gospodnjeg 21.11.2007., srijeda

21.11.2007.

Evo, vi ste meni do sada čestitali, sada da ja vama svima zahvalim...

No prvo
Lou Reed-Perfect day
Just a perfect day
drink sangria in a park
and then later
when it gets dark we go home

Just a perfect day
feed animals in the zoo
then later a movie, too
and then home

Oh it's such a perfect day
I'm glad I spend it with you
oh such a perfect day you just keep me hangin on
you just keep me hangin on


just a perfect day
problems all left alone
Weekenders on our own
it's such fun

just a perfect day
you make me forget myself
I thought I was someone else
someone good


Oh it's such a perfect day
I'm glad I spend it with you
oh such a perfect day you just keep me hangin on
you just keep me hangin on

You're going to reap just what you sow
You're going to reap just what you sow
You're going to reap just what you sow
You're going to reap just what you sow





Hvala Bodulu kaj mi je ipak čestitao rodjendan, iako sam ja njegov zaboravio.
Hvala Tei Ivaniš kaj mi je dopustila da je tješim, i na prekrasnoj čestitki.
Hvala Tei Landripet, potpisala se svugdje, žao mi je što su je baš na moj rodjendan uhvatile suze.
Hvala Turaliji, ona se sjetila kupiti knjigu U2, dabogda bila vječno predsjednica.
Hvala Jeleni kaj je sve to skrivala od mene iako je bila pod strašnim pritiskom.
Hvala Maji, neznam zašto, ali hvala... Čestitala mi je rodjendan...
Hvala Petri Seleš, toliko je toga napravila oko mog rodjendana da sam ostao bez riječi...
Hvala Dizdi kaj me nije poljubila...
Hvala Lepom na onoj slici... fakat ispire govna iz majice
Hvala i svima onima koje sam zaboravio, hvala svima koji su mi čestitali...
HVALA VAM, LJUDI, HVALA
CARPE DIEM
- 23:37 - vox populi (10) - tabula rasa - ljestve, napokon dobile smisao postojanja

<< Arhiva >>

0

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

linkovi