land of unseeded winners

dana gospodnjeg 11.11.2007., nedjelja

Ship Songs

Dolazim doma, uz opak smrad tenisica koji dolazi iz moje sportske torbe... Tiho otključavam vrata... Znam da stara već spava... Pola sati do ponoći...
Ulazim u stan... Luna skače na mene... Prlja mi jaknu... Ne ljutim se na nju... Ne mogu se ljutiti na nju... Tiho odlazim u sobu... Boli me svaki mišić u tijelu... Skidam svoje starke... Zakoračim prema prozoru i stajem u lokvu pseće pišaline... Uz određenu dozu gađenja skidam čarapu i bacam je u koš za veš.... Nek se stara zajebava sa tim... Naravno da se ne ljutim na Lunu... Ne mogu se ljutiti na nju... Uzimam močo krpu i, sa istim onim izrazom lica, bacam se na brisanje pišaline...
Nadam se da ostalo još par pljuga iza zvučnika na ormaru... Je, dva duga waltera koja sam uzeo od nekog... Znam i od koga... Smješak mi prelazi licem... I onda opet gađenje... Shvatio sam da sam primio pljugu a nisam oprao ruke od pišaline... To sigurno neću pušiti... Bacam je kroz prozor... Perem ruke...
Zovem Lunu u sobu... Zatvaram vrata... Na svojoj moćnoj Sonyevoj linij puštam Nicka Cavea... Sjedam na prozorsku dasku... Uzimam onu jednu cigaretu i polako je stavljam u usta.... Luna me gleda, tužnim i optužujućim pogledom... Kako je prekrasna... Kako ima prekrasne oči... Velike, smeđe oči... Opet smješak na mom licu... Da, ima velike, smeđe oči... Nije jedina koja ima velike smeđe oči... Mičem pogled sa nje... Gledam na ulicu... Prazna je, pusta... Palim onu cigaretu... Oprezan sam... Muzika je tiha... Osluškujem... Moja stara se lako zbudi... A ak me ulovi sa pljugom, onda sam najebo... Počinje treća Caveova stvar... Cigareta polako dolazi do filtera... The Ship Song... Opet smješak na mom licu... Idem podragati Lunu, no ona se izmiče mojoj ruci... Ne sviša joj se smrad cigarete na mojim prstima... Ja ga više ni ne osjećam... Puštam hladnoću unutra...
We talk about it all night long
We define our moral ground
But when I crawl into your arms
Everything comes tumbling down

Obožavam Nicka Cavea... Opet smješak na mom licu... Kada te zagrlim, sve ostalo je manje važno... I fokusiram se na ono što je ispred mene... Obožavam Nicka Cavea... Polako slažem krevet... Luna me grize za nogu... Ne ljutim se na nju... Ne mogu se ja ljutiti na nju... Stavi sam na repeat ship song... Neke stvari mi nikada ne mogu dosaditi...
Zatvaram prozor, otvaram vrata, ulazim u krevet, dragam Lunu... Njene oči... Ship Song svira... Još jednu noć idem spavati sa smješkom na licu... I sanjati ću glasan smijeh, i nekakve velike smeđe oči... Kao i noć prije... I noć prije... I noć prije...


CARPE DIEM, LJUDOVI!!!



- 14:53 - vox populi (16) - tabula rasa - ljestve, napokon dobile smisao postojanja

<< Arhiva >>

0

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

linkovi