land of unseeded winners

dana gospodnjeg 01.11.2007., četvrtak

Kako trčati u štiklama??

Dakle, jedini razlog zbog kojeg pišem ovaj post je da pozdravim turaliju koja mi se požalila da je nikada ne pozdravljam...

Beograđanke sprintale u štiklama
Srijeda, 18 Travanj 2007

Magazin Cosmopolitan u utorak je u beogradskoj Knez Mihailovoj ulici organizirao Utrku na štiklama, u kojoj je sudjelovalo oko 60 žena, koje su trčale na 100 metara. Bile su podijeljene u tri skupine od po 20, a po dvije najbrže ušle su u finale. Svi koji su promatrali utrku kažu kako je borbenost i brzina natjecateljica bila na visokoj razini, ali je i ulog bio velik – 3.000 eura, koliko je dobila najbrža na štiklama.
Pobjednica je 18-godišnja frizerka iz Višnjice i članica atletskog kluba Meta. Zove se Aleksandra Peščić i ona je u finalu pobijedila ostalih pet sprinterica.

Kako piše Mondo, najuzbudljivija borba viđena je u trećoj skupini u kojoj su od 20 djevojaka tri pale već na početku, a dvije prvoplasirane su se sudarile na samom cilju. Osim jedne polomljene štikle, nije bilo ozbiljnijih posljedica.

Prema propozicijama, štikle su morale biti više od osam centimetara i ne deblje od dva centimetra. Pobjednica je trčala u štiklama debljine jedan i po i visine devet centimetara, a stazu dugu oko 80 metara pretrčala je vratolomnom brzinom od 13,45 sekundi. (t-portal)

R.Kelly-I believe i can fly



I used to think that I could not go on
That life was nothing but an awful song
But now I know the meaning of true love
By leaning on the everlasting arms

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
(Oh) I believe I can fly

See I was on the verge of breaking down
Sometimes the silence can seem so loud
There are miracles in life I must achieve
But first It's got to start inside of me

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
(Oh) I believe I can fly

Could I believe in it?

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it

I believe I can fly
I believe I can touch the sky
I think about it every night and day
Spread my wings and fly away
I believe I can soar
I see me running through that open door
I believe I can fly
I believe I can fly
(Oh) I believe I can fly

Pozdrav letećoj turaliji!!!

Carpete diem, ljudovi....
- 13:19 - vox populi (7) - tabula rasa - ljestve, napokon dobile smisao postojanja

<< Arhiva >>

0

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni

linkovi