ČEKAO SAM TE

22.09.2019.



slika: digital artist

čekao sam te jako dugo
i dumao da mi je lice drugo
da li bi moje staračke duboke bore
prepoznala kao one drage svoje

čekao sam te jako dugo
a oko mene okupilo se
ljudsko klupko kao da se pita
ima li u tom čekanju ikakvog smisla

čekao sam te nakon toliko ljeta
da te upitam kakva je to bila tvoja životna pjesma
i jesu li te za ruku držali čvrsto
htijući biti sa tobom cijeli život svoj

ili je naprosto sve bila teška obmana
da su ljudi putovali pijani duž perivoja
i jesu li bili kameni međaši
u tvojoj prekomernoj usamljenosti

čekao sam te jako dugo
klateći se umornih nogu
i svojim štapom pridržavao težinu
od staračkih boli svojih gubio svježinu

nisi došla, a ja izgubih nadu i vjeru svoju
postadoh sarhoš osorni i grubi
jer svoju ljubav za vječnost izgubih
nije trajala dugo nego kao tren ružni

bijah kriv i pogrešno zaključih
i svoju krivnju ja sam kao zvijer
na komadiće trg’o i dušu svoju
okaljanu pustu kaznom glupom truo
i moja ljubav osta' uspomena tužna
nikada više ja neću vidjeti svoga druga


http://www.magicus.info/hr/magicus/klub.php?id=12



http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic34.php

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.