ROYALTY U NAŠEM HOUSING TRUSTU

30.05.2019.

A bijaše meni jedared udarilo u glavu, da sam bosanska royalty, jer je istina da sam ja po maminoj strani carskoga podrijetla (ni manje ni više), jer smo mi Kovači iz Plane oni koji smo se ženili sa plemenitašima sa carigradskog dvora i velim ja sebi jedared: ''Evo ja ću ulaz u svoju kuću napraviti isto onako kao što je napravio trebinjski Paša!'', a taj je Paša primjereno običajima njegova vremena ispod ulaznoga trijema na vratima dodao još jednu gredu kako bi se ljudi ulazeći u njegovu kuću naklonili kako i pristoji njegovoj časti.

Taj je Paša vladao svega jednu godinu čitavom Bosnom, a onda je nakon četri godine sužanjstva i obješen 1778. godine jer se tobože ''odupro Caru''.

Dubrovčanin Ruđer Bošković svakako je onda došao ovome Paši na sprovod, jer još bijaše u dobrom zdravlju još daleko od nemoći.

Od tada, a ima tome već više od 230 godina, familija hercegovačkih Kovača u prijateljstvu je sa dubrovačkom porodicom Boškovića.

Elem, uzmem ja jednu gredu pa je prikucam poviše vrata kako bi se ljudi naklonili kada ulaze u moju kuću, ali se dogodi da se jedan radnik našega housig trusta udari u glavu nenaviknut na naklon pa on pozove glavnog menagera da razvidi cijeli slučaj i pita ona mene čemu ta greda, a ja joj objasnim i velim joj kako je to primjereno mojem statusu budući, da sam ja bosanska royalty, a ona na to: ''Što si rekao, ma ti royalty, skloni tu gredu, inače ćemo postupiti prema zakonu.'' ... i ja sklonim tu gredu.

A znate zašto? Zato, jer Australcima postoji samo britanska royalty.

Nitko nema nikakve roYalty izuzev Britanija - da čovjek pukne od smijeha!


iz moje knjige RAZGLEDNICA IZ AUSTRALIJE izdane 2014.

http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic25.php

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.