Kairos

29.05.2019.



slika: internet

U Panteonu rimskih bogova
Kairos je moj najdraži bog
i istina je vrijedna toga,
da sam odmalena
sanj'o ovog boga,
a onda sam u Trogiru
jako često bio
pa sam Kairosa vid'o
u niši ograđenoj
u jednoj ulici staroj
kojoj je baš taj Kairos ime dav'o
i ti treba da znaš,
da je ovome bogu
tvoje lice jako drago,
jer bi nas inače oboje smak'o,
da smo prošli bez riječi
jedno pokraj drugoga,
a ne kako je doista bilo
šuljajući se potajno i mudro
pa sada Kairosa sveudilj slaveć'
čestitu kuću gradeć',
da je svaka njena greda
od kamena bijela,
jer je Kairos ovaj moj i tvoj
bog čestitih i nježnih,
jedno spram drugoga vjernih
što gorkom ljubom
k'o i suzom
zalijeva ono drugo
i bog sretnog trenutka.


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=63837

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.