ANDY THOMAS I PROBLEMI OKO NAUTIKE

08.04.2019.

Andy Thomas je australski astronaut. On je godinu stariji od mene, a rođen je u Adelaideu, gradu u kojem i ja sada živim. On je inženjer NASA-e i njen astronaut koji je i obrazovan u Adelaideu. On je stekao diploma Bachelora inžinjerstva u mehaničkom inžinjeringu na adelaidskom univerzitetu i također doktorat 1978. godine. Sa tim zvanjima obavljao je dužnosti NASA-inog astronaut i kapetana posade spaceshutlea.

Ako smo se dogovorili, da titulu mornaričkog poručnika i doktora znanosti imaju u britanskom subject samo astronauti, zapitajmo se u čemu se sastoji razlika između moje malenkosti i malenkosti Andy Thomasa. Poštovanim čitateljima portala https://www.magicus.info/ je već odavno poznato da je moja ‘’Kozmologija zlatnoga prstena’’ objavljena kao REX KOVAC teorija u digittalnim knjigama portala https://digitalne-knjige.com/ u Zagrebu u 7 tomova, pored 10 tomova koji pokrivaju područja literarne znanosti i politike.

Svima u Hrvatskoj je manje više poznata ta teorija i o njoj je bilo prilično diskusije kod nas. Ostaje da zapitamo Andyja ima li on možda kakvu teoriju koja bi sumirala rezultate njegovih astronautičkih nastojanja kao što je imamo ja i moj sin Ezra koji je zbog svoje teorije dobivao batine od australske policije i protiv koga se danas u Adelaideu vode montirani sudski procesi samo zato, jer tobože nije “na nivou” adelaidske i britanske kulture.

Da je cijelu ovu gadariju oko Ezre Rexa kao znanstvenika i biotehnologa otpočela primitivna adelaidska sredina kojoj nije jasno, da među migracijom ima teoretičara koji nadmašuju vrhunce adelaidske znanosti – to je sada svima jasno.
Nama samo preostaje da upozorimo mjerodavne britanske činioce, da se više ne diraju u moga sina barem dotle, dok Andy Thomas ne izmisli bolju i obuhvatniju teoriju.


iz moje knjige RAZGLEDNICA IZ AUSTRALIJE izdane 2014.

http://www.digitalne-knjige.com/gavrilovic25.php


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.