ZATOČENIK

06.04.2019.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital art

Postao sam zatočenik pilosopije
što bi mi ona mogla reći o misaonom biću
i odgovara li ono mome žiću
ili sam, možda, kakva buba mala
bubamara čistih racionala
i kakav mi je to ego
i depotencira li on biće na samu stvar
ili je pak i sam
puka tvar?

Što bi mi ona mogla reći o duši
i mome ''ja''
jesam li i ja kakva duša,
koja od mene čini ono sto već jesam,
kakva misleća stvar,
a čitav svijet moda tvar
i da li ja po tome što premišljam,
jesam,
dok je čitav svijet nepouzdan i tijesan,
dapače, sasvim neizvjestan,
jer san i javu
nije moguće razlikovati
kao niti strah i patnju,
a da nije sve neka varka teška
pa je sumnjom utorena naša Rijeka,
nada,
a čitav svijet ništa drugo,
nego varava igra snova
''čitav život samo san''
kako bi rekao Calderon de la Barca.

Ne znam,
ali sam zatočenik pilosopije te
i kako da se izvučem iz skepse,
da se ljubav mjeri zlatom iz bogataške kese,
dok bi trebala biti kao biser sitan
i nježna
kao majušni potok bistar.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.